Drake - Behind Barz | Link Up TV

Share
Embed

Comments • 32 478

  • Link Up TV | Music
    Link Up TV | Music  8 days ago +2968

    Watch Part 2 of Shiro's Story NOW
    thexvid.com/video/P7qJPUet81w/video.html

  • zeroFucks Given
    zeroFucks Given 23 minutes ago

    So he a UK grimey wanna be?

  • Blank Note
    Blank Note 33 minutes ago

    Basic flow. Basic beat. Does not equal greatness

  • JaeSound Beatz
    JaeSound Beatz 35 minutes ago

    I JUST WANNA LOAD THAT LET THAT WET 💦🔥🔥🔥🔥🔥

  • Naquan Shepherd
    Naquan Shepherd 35 minutes ago

    This don’t sound like Big Shaq (mans not hot) Flow

  • Metalikane
    Metalikane 40 minutes ago

    JACKIE CHAN!

  • Nanji Hermann Apara
    Nanji Hermann Apara 44 minutes ago

    ...and they say Drake can't rap...geeezzzz

  • Nanji Hermann Apara
    Nanji Hermann Apara 45 minutes ago

    Who else hit the like button within the first 40 min?

  • Roxyy Smallz
    Roxyy Smallz 47 minutes ago

    I'm screaming 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Kidd Crazzy
    Kidd Crazzy 53 minutes ago

    Drake like r’s v’s and 0’s but he don’t play tic tac toe as in x’s and 0’s so is that diss to The Weeknd and xo label they are beefing rn

  • Hayden Curley
    Hayden Curley 54 minutes ago

    Str8 🔥🔥🔥🔥

  • Joe Jaikens
    Joe Jaikens 56 minutes ago

    Song name?

  • Teezzy Santana
    Teezzy Santana Hour ago

    THE FUCKIN GOAT

  • E3 V Ghost
    E3 V Ghost Hour ago

    Average 5/10

  • Toby Hammond
    Toby Hammond Hour ago

    The real fitb

  • Malcolm Mapp
    Malcolm Mapp Hour ago

    Nigga stay talking about some 666 nigga weird to me 🤔for that but overall he snapped

  • It’s jack King
    It’s jack King Hour ago

    FIRE 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Adrian Reyes
    Adrian Reyes Hour ago

    Someone put the lyrics

  • Petey Pablo
    Petey Pablo Hour ago

    Sound like devs flow on what what where. Still tight tho for repping england.

  • Ruhmaan Ron
    Ruhmaan Ron Hour ago

    Donate for a good cause gofundme.com/surgery-for-thumb

  • noreply Fletcher
    noreply Fletcher Hour ago

    mental flow star

  • Smita
    Smita Hour ago

    I am not sure how good of a MC Dreezy is, but he definatelly has some good stuff. This is hot though, and the beat is a killer/

  • Jay Hooks
    Jay Hooks Hour ago

    Weird false accent. Can’t fuck with it.

  • Riri Bay
    Riri Bay Hour ago

    Yooooo this right here made me which I was Adonis his kid man 🤣🤣🤣

  • Riri Bay
    Riri Bay Hour ago

    Gave me chillsssssssssssss

  • Supreme Squad Gods

    abcdef u

  • Manlyke.leslie
    Manlyke.leslie Hour ago

    imagine if there was a drake x santan dave

  • Boxing Champs
    Boxing Champs Hour ago

    He trying so hard to be British

  • Kareem Semakula
    Kareem Semakula 2 hours ago +1

    My man got on this and FITB like maddd

  • Castro Koontz
    Castro Koontz 2 hours ago

    "Loyal to O cuzz I've taken a Oath"

  • Kevin Walker
    Kevin Walker 2 hours ago

    spotify??

  • Ape - Mcflee
    Ape - Mcflee 2 hours ago

    Was this nigga dissing when he said "they worried bout selling shoes" ? ye is that 4 you ? ioknow

  • legend guinyard
    legend guinyard 2 hours ago

    PLEASE GO WATCH MY REACTION VIDEO TO DRAKE FIRE IN THE BOOTH THANK YOU GOD BLESS YALL thexvid.com/video/xxUs3XnNvpU/video.html

  • mike
    mike 2 hours ago

    Pusha t where u at

  • Justin & Dre
    Justin & Dre 2 hours ago +1

    Big Shaq, Who the hell is big shaq🤷🏾‍♂️🔥

  • Lil Bennett
    Lil Bennett 2 hours ago

    He should’ve put this shit on his album wtf🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Kyle Garcia
    Kyle Garcia 2 hours ago

    Eh

  • frighting flake
    frighting flake 2 hours ago

    Holyyy

  • Beetle
    Beetle 2 hours ago

    Pusha called me out and then I froze
    I didn't wanna play no tic tac toe

  • Razir Jones
    Razir Jones 2 hours ago

    Best artist all time 💯

  • Shayla Feeley
    Shayla Feeley 2 hours ago

    Behind bars when they find out u killed x

  • MGang TV
    MGang TV 2 hours ago

    Gang !

  • Jeffy kill
    Jeffy kill 2 hours ago

    Fuck you Drake

  • Adot Marley
    Adot Marley 2 hours ago

    Never a disappointment

  • Smiley Face24
    Smiley Face24 2 hours ago

    The ting goes.....

  • D Dyez
    D Dyez 2 hours ago

    DROP A SKIN CARE ROUTINE

  • αмвєr _мαvєricк

    thats so good

  • AnnaMarie Pavlovski
    AnnaMarie Pavlovski 2 hours ago

    where can I find this instrumental?

  • MATT MGS
    MATT MGS 2 hours ago

    Who is this cunt

  • jahmar barker
    jahmar barker 2 hours ago

    YOOOOOOO TURNT UP ASF

  • Ikuna Sunnah
    Ikuna Sunnah 3 hours ago

    You niggas pop mollies while my mollies pop niggas

  • I VIBES I
    I VIBES I 3 hours ago +1

    Damn! I really wanna hate this nigga but I cant lmao. FUCK!

  • Kay Kay Mens
    Kay Kay Mens 3 hours ago

    Give that producer credit!

  • Bobby Smith
    Bobby Smith 3 hours ago +1

    Why are you an English rapper all of a sudden. “Man” and ting” WHAT

  • ROYAL WEDDING
    ROYAL WEDDING 3 hours ago +1

    Active

  • Adam Adebayo
    Adam Adebayo 3 hours ago +1

    Rah man said shh

  • Ross Jones
    Ross Jones 3 hours ago

    🎛

  • Coryontae Brown
    Coryontae Brown 3 hours ago

    The way he's holding his left hand is clearly telling us.... He found that blackberry with the side scroll.🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • hairburger62
    hairburger62 3 hours ago

    Stupid shit! Rap isn't music, it's talking and rhyming to sound! Pure crappola!!!!!!!!!!!! Leave it to nigs to do retarded shit and think they are awesome! Yes I know I'll get a bunch of bullshit comments back but who give a squat? Either make real music/songs or give it up! Friggin' retards.

  • Gabriel Santiago
    Gabriel Santiago 3 hours ago +1

    Wtf! This shit Fire 🔥🔥🔥

  • Brian Jones
    Brian Jones 3 hours ago

    Drake dress like he going to cub foods.

  • Anthony Cappella
    Anthony Cappella 3 hours ago

    can only how much drake knows about kayne and that maddness

  • Danielle Mitchell
    Danielle Mitchell 3 hours ago

    Drake is doing bits!!!!👀👌🏼

  • Dakota Ballard
    Dakota Ballard 4 hours ago

    Versase hotel and im takin the robes😥😥😥😥😥😥😬😬😬

  • Rob Lee
    Rob Lee 4 hours ago

    This was hard as fuck.

  • KMillsHD
    KMillsHD 4 hours ago

    Cheese!

  • Ro
    Ro 4 hours ago +1

    Only person I trust on a freestyle is Cole.

  • callum alder
    callum alder 4 hours ago

    whys he trying to be a grime mc go back to hiphop man

  • Jamie Butler
    Jamie Butler 4 hours ago

    10m views. Rasheed got paid fam 💥

  • kidgully1
    kidgully1 4 hours ago

    allow it drake stop beggin london g..."are you really really from the endz"
    thexvid.com/video/ZOvcpY8ndnY/video.html

  • King Balo
    King Balo 4 hours ago +1

    Drakes voice is smooth thick😍

  • LilKennyMusicOfficial
    LilKennyMusicOfficial 4 hours ago

    That was written bruh the flow was too consistent, clean asf and he ain’t even flinch. They greatest freestyles even switch up there content he stuck to same flow and all.

  • Sikhanyisele Skepu
    Sikhanyisele Skepu 4 hours ago

    damn the flow too on point

  • sergio Acosta
    sergio Acosta 4 hours ago

    Why is he talking like that?

  • Ivo Stubbs
    Ivo Stubbs 4 hours ago

    1:24 he said "i dream about turning these yutes into dust" by yutes he means xxx

  • Ben
    Ben 4 hours ago

    drake is Jamaican, English and Canadian

  • John Serrano
    John Serrano 4 hours ago

    Why is trying to sound Jamaican if hes Canadian

  • Liam McDonnell
    Liam McDonnell 4 hours ago

    Why not make this a single??

  • Ed Whyman
    Ed Whyman 5 hours ago

    you aint from london

  • Siyei Terrier
    Siyei Terrier 5 hours ago

    PAPI

  • Money Mike
    Money Mike 5 hours ago

    This goes too hard💪

  • Shadia Abdullah
    Shadia Abdullah 5 hours ago +1

    I'm sorry but who tf says "madderz"😂😂

  • cameron wallace
    cameron wallace 5 hours ago +1

    Please view any help is appreciated.
    gofundme.com/mumscanceraid
    Thank you

  • Caleb Foster
    Caleb Foster 5 hours ago

    Phone get broke, whip get scratched 😂

    • Realist
      Realist 2 hours ago

      Caleb Foster say no more cousin

    • Caleb Foster
      Caleb Foster 5 hours ago

      Realist just the best line I’ve heard in a while because I can relate

    • Realist
      Realist 5 hours ago

      Caleb Foster what you mean?

  • You're So Tall
    You're So Tall 5 hours ago

    it’s obv it’s written he looking at his left hand pretending there’s a phone and reading off it

  • Scott Hogan
    Scott Hogan 5 hours ago

    He just sounds like a Grimm artist now cos he uses British slang and shit

  • APPLEJUCE
    APPLEJUCE 5 hours ago +1

    This Canadian shit confusing I thought ting meant girl

  • You're So Tall
    You're So Tall 5 hours ago

    L.

  • Gurdev
    Gurdev 5 hours ago +1

    Put this on Spotify

  • Adams Simiyu
    Adams Simiyu 5 hours ago

    IS DRAKE FROM THE 🇬🇧??

    • Realist
      Realist 5 hours ago

      Adams Simiyu obviously not fucktard

  • Michael M
    Michael M 5 hours ago

    Idk y but this vid seems like a edit and not a one take freestyle

  • Josh Since
    Josh Since 5 hours ago

    Loool he’s not using London slang, it’s 99% patios

  • Samantha Lujan
    Samantha Lujan 5 hours ago

    🔥🔥🔥

  • Polaroid Kelz
    Polaroid Kelz 5 hours ago

    This demon needs Jesus

  • Manik sharma
    Manik sharma 5 hours ago

    Drake we all want but don't deserve 😉

  • Frost Nebulous
    Frost Nebulous 5 hours ago

    Drake and EO tho would be a sick song who else think?

  • tweekin geek
    tweekin geek 5 hours ago

    Oh adidon worked NIGGA fucck u talking bout that scard u

  • Misterh RTR
    Misterh RTR 5 hours ago

    Work rate mad

  • Archie Calder
    Archie Calder 6 hours ago

    Get this shit on Spotify asap

  • Tsvetelin
    Tsvetelin 6 hours ago

    "They too worried 'bout sellin' out shoes" is about Kanye not Skepta right...?