Charlie Clips Does the Unexpected ft. Sky of Black Ink Crew 😱 | Wild 'N Out | #TalkinSpit

Share
Embed
  • Published on Mar 12, 2019
  • Charlie Clips wanted to make sure Nick Cannon was only rocking with a real squad, but once he got around to Teresa Top Notch all of the β€œREAL” went out of the window! πŸ˜‚
    #TalkinSpit #CharlieClips #WildNOut #MTV
    Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
    More from Wild 'N Out!
    Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
    Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
    Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
    Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
    Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 1 608

  • Adhoc Childcare
    Adhoc Childcare 7 hours ago

    Lol he pulled the with haha

  • Victoria Jules
    Victoria Jules 20 hours ago

    Omg I laugh so much πŸ˜‚

  • Mr.J
    Mr.J 23 hours ago

    She Ain’t RealllπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Samiyuh Hilliard
    Samiyuh Hilliard Day ago +1

    When he pulled her wig off omg that crack me up every time I watch this episode

  • The Name's Glade

    SKSKSKSK CAUGT ME OFF GUARD

  • ya pretty sha-girl
    ya pretty sha-girl 2 days ago

    I would be so embarrassed

  • UziCuzi __
    UziCuzi __ 2 days ago

    1:15 LMAO πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Chelsea Bass
    Chelsea Bass 2 days ago

    Wig got stnatched πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Jion Boward
    Jion Boward 3 days ago +3

    2:18 watch DC pants πŸ’€πŸ˜‚

  • JSMA
    JSMA 3 days ago

    did no one else notice just how hard sky tried to keep the water in her mouth for hitman

  • Foreverzaria Vlogmas

    I love this show

  • Robin Mackridge
    Robin Mackridge 3 days ago +3

    The whole 1.3 k people who u liked this is probs all the girls who've had their wigs pulled πŸ“΄ 😹😹😹

  • Juixybaby Nation
    Juixybaby Nation 3 days ago +4

    1 like= 2 new subscribersπŸ’πŸ€―

  • Kay M
    Kay M 4 days ago +5

    Omg this was funny af!!! The girls were all like oh hell no. But all the guys were cracking up HAHAHA!!! Funny af

  • Tawana Muridzi
    Tawana Muridzi 4 days ago

    1:19

  • Tawana Muridzi
    Tawana Muridzi 4 days ago

    Wig got snatched

  • Tawana Muridzi
    Tawana Muridzi 4 days ago

    0:29

  • wenloseN
    wenloseN 5 days ago

    My nigga just really snatched her weave

  • Bryson Cormier
    Bryson Cormier 5 days ago

    They hurt my nigga Emmanuel Hudson feelings, don't wanna give my nigga sum head. She spit that water out soon as he asked πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­

  • Love Girl
    Love Girl 5 days ago +1

    WIG SNATCHED HE SNATCHED THAT MUG

  • Asia Sanders
    Asia Sanders 5 days ago

    Nick spit to when emanuel hudsln siad that.

  • Abbyy Wabbyy
    Abbyy Wabbyy 6 days ago +2

    Omg he snatched shawtyπŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­

  • Jania Johnsom
    Jania Johnsom 6 days ago

    How did he even know tht was a wig bruh

  • Cinematic Studios
    Cinematic Studios 6 days ago

    Charlie a fool!

  • Leavon Yt
    Leavon Yt 6 days ago

    Lmfao

  • Leavon Yt
    Leavon Yt 6 days ago

    1:05 to 1:10

  • Kasha Lackey
    Kasha Lackey 6 days ago +5

    WHY HE SNATCH HER WIG OFF LIKE THAT LMFAO BIH I AM DYING

  • tvd4life !!!
    tvd4life !!! 6 days ago +1

    3:08

  • Geno Justice
    Geno Justice 6 days ago

    she's pretty but it was funny when her wig fell off πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Yung One
    Yung One 7 days ago

    2:43 She fine asf!! Anyone knows here instagram or somethin?

    • Jania Johnsom
      Jania Johnsom 6 days ago

      Yung One o well I don’t know

    • Yung One
      Yung One 6 days ago

      @Jania Johnsom The girl with the green hair i meant

    • Jania Johnsom
      Jania Johnsom 6 days ago

      Yung One it’s flyytatiakyy

  • waalex11
    waalex11 7 days ago

    Lol. Charlie and Emanuel were hilarious.

  • Tre' Runyon
    Tre' Runyon 7 days ago +5

    DC is so quick with it. Like he flipped on that girl so fast, but it was too funny

  • Tre' Runyon
    Tre' Runyon 7 days ago

    Why she do Eman like that? Dangggg.

  • Morgasm172
    Morgasm172 8 days ago

    0:32. That’s what every dude wan see. Sloppy is always best

  • Boston Siabumbeni
    Boston Siabumbeni 8 days ago

    Emmanuel the goat out here.

  • Gabby Hounschell
    Gabby Hounschell 8 days ago +2

    Bro they just be snatching wigsπŸ˜‚πŸ’€

  • Aubrey C
    Aubrey C 8 days ago

    Wig snatched

  • Senorajae
    Senorajae 8 days ago

    Sky looks sooo pretty here.... maybe cause she ain’t acting ratchet and all but she looking like a whole snack

  • Aaron McLaughlin
    Aaron McLaughlin 9 days ago

    Charlie should’ve went last πŸ˜‚

  • CeCe Xx
    CeCe Xx 9 days ago +2

    If u come on Wild n out whit a green wig and sit on the first row you just asking for it πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Jasmine Glover
    Jasmine Glover 9 days ago

    Play Migos back on the show

  • Dragon Tamer576
    Dragon Tamer576 9 days ago

    1:16 I CANT ☠️

  • Dominique Jones
    Dominique Jones 10 days ago

    He snatched it off so casually

  • yahdatha. Jay
    yahdatha. Jay 10 days ago

    When he pulled the wig: 😱

  • Melaine OVO
    Melaine OVO 10 days ago

    Am dieeeeeeπŸ˜‚

  • Rayann Steele
    Rayann Steele 10 days ago

    Emmanuel is actually adorable

  • CanYouKeepUp2K7
    CanYouKeepUp2K7 11 days ago

    the way she spit that water tho... 😍😍

  • cloutchasers NKB
    cloutchasers NKB 11 days ago

    1:11 lmfao

  • Umair Khan
    Umair Khan 11 days ago

    The way he pulled that wig off her head too damn smooth man

  • ChronosGaming
    ChronosGaming 11 days ago

    Omg lmfao πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Jimmy Benyoucef
    Jimmy Benyoucef 11 days ago

    That red head probably wearing hat as wellπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

  • Christopher Aguilar
    Christopher Aguilar 11 days ago

    H

  • Aviona Clark
    Aviona Clark 11 days ago

    how i miss this on my freaking birthday??
    edit: clips is a whole savage out chere in these here streets

  • Beisa Mustafa
    Beisa Mustafa 12 days ago

    The girl with green hair was so pretty tho 😍

  • Beisa Mustafa
    Beisa Mustafa 12 days ago

    Omg he snatched that wig from her πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • rad fashionista
    rad fashionista 12 days ago

    Rip wig

  • Arnold
    Arnold 12 days ago

    Sky so hot :O

  • iM nOt fAt iM tHiCc
    iM nOt fAt iM tHiCc 12 days ago

    Sister snatched-

  • last one_o1
    last one_o1 12 days ago

    So did E man have sum sex with Sky?

  • KTISTINA KIFLE
    KTISTINA KIFLE 12 days ago

    1:14

  • Nani Star Gacha
    Nani Star Gacha 12 days ago +1

    EVERYTIME DC JOKE DONT WORK HE GOES FO THE AUDIENCE

  • Quaeem Stowe-Smith
    Quaeem Stowe-Smith 12 days ago

    Char

  • Jayleen Estrada
    Jayleen Estrada 12 days ago

    When baby Ariel she could have I just roasted everybody right now so I'm just thinking because right now McCanna is so lame can even talk anymore tears like he can't even do anything because now you're going all right till I can't no more

  • Mz.K
    Mz.K 13 days ago

    Lmfao omg the wig πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Deeq Adan
    Deeq Adan 13 days ago

    I catch the water for you πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

  • Ghxst Beast
    Ghxst Beast 13 days ago +1

    He pulled off the wig lol

  • Didine Prospere
    Didine Prospere 14 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎ

  • pkphto 2
    pkphto 2 14 days ago +4

    0:08 what in the world was DC pointing atπŸ˜‚πŸ˜‚

  • Gracelyn Taylor
    Gracelyn Taylor 14 days ago +1

    Sky is blue and so cute

  • JΕ‘NΓΈSΓ£y YT
    JΕ‘NΓΈSΓ£y YT 14 days ago

    What season and episode is this

  • Rabia Haziri
    Rabia Haziri 15 days ago

    Cx w

  • T T
    T T 15 days ago

    2:34 kills meeee every time

  • king lj
    king lj 15 days ago

    πŸ’•πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸŒ

  • Leonnie Braziel
    Leonnie Braziel 16 days ago +4

    He snatched her wig HAD ME DIEING

  • Leonnie Braziel
    Leonnie Braziel 16 days ago

    She spit so fast had me dying

  • Amauri Ward
    Amauri Ward 16 days ago

    Do one with cardi b

  • Lexii M
    Lexii M 16 days ago

    β€œwhat about me ? can i have some sex ?” 🀣🀣🀣 emmanuel so mf stupiddddd 🀣

  • Chanel Autrey
    Chanel Autrey 16 days ago

    1:16 I feel VI YOO LAYY TEDDDDDUHHHHπŸ˜‚πŸ˜©

  • Kc Productions
    Kc Productions 16 days ago +1

    OMG HER WIG

  • Jamie Martinez
    Jamie Martinez 16 days ago

    Sky should have been on the red team with that hair

  • Sherman Tunde
    Sherman Tunde 16 days ago

    Tryna find powerpuff girl @ tho πŸ‘€

  • Cassandra Love
    Cassandra Love 17 days ago

    Nick you got rosted

  • Redd Opps
    Redd Opps 17 days ago +1

    2:19 ladies you can see something moving in his pants eyes up

  • Delano Blanco
    Delano Blanco 17 days ago +1

    Ski and CARDI B are similar in characters. I love a girl with attitude

  • TIST G
    TIST G 17 days ago

    0:30 damn the way she spills the water

  • superandom mania
    superandom mania 17 days ago

    no one talking about Emmanuel was like imma catchy it for you then put his tongue under hers

  • Yo boy Heatfan21159
    Yo boy Heatfan21159 17 days ago

    This nigga said β€œcan I get some sex”

  • Skillz 7
    Skillz 7 17 days ago

    She has the voice the nicki minaj

  • KayKay KmoreProductions

    The wig and Emmanuel saying β€œAm I Ugly? That’s why you spit the water out?” πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ fuckin screaming

  • Ninjas Hyper
    Ninjas Hyper 17 days ago

    When sky spit that water 😊

  • Woahhh Tee
    Woahhh Tee 18 days ago +6

    i wasn’t even worried bout charlie clips but when Eman part came up i died 😭

  • BigHomie EG
    BigHomie EG 18 days ago

    Y'all notice when nobody laugh to spit the water out he'll find someone to check in the audience πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • forty1
    forty1 18 days ago

    2:34 LMFAOOOOOOO

  • Corey Raye
    Corey Raye 18 days ago

    Damn GINAπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Lifestyle Of me
    Lifestyle Of me 18 days ago

    Never trust men

  • Alanna
    Alanna 18 days ago

    THE ENDπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Skye Peter
    Skye Peter 19 days ago

    i heard my name nick what u want?

  • Tianna Evans
    Tianna Evans 19 days ago

    1:10 I'm screaminggggggggggggπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

  • brooke fuqua
    brooke fuqua 20 days ago

    Doja is badder than all these bitches js

  • KRAZI EDITS
    KRAZI EDITS 20 days ago

    whats that readhead girls insta?