Can You Guess The Price Of These TWICE Products!? (GAME)

Share
Embed
  • Published on Apr 25, 2019
  • Guess the Price of these TWICE Products! (Lightstick, Qoo, + more!)
    SUBSCRIBE & Join the Lankyfam!
    Watch more HERE!
    Can You Guess the Price Of These K-Pop Products!?
    thexvid.com/video/W4A8iOPdhjw/video.html
    LankyBox MERCH! hellojuniper.com/LankyBox/store/
    Can You Guess The REAL vs. ZERO BUDGET Designer Product!?
    thexvid.com/video/GtI5D3RK1GM/video.html
    Credit for the footage of the Qoo vending machine! (SQ Kpop)
    thexvid.com/video/toZDe1_MloQ/video.html
    FOLLOW US!
    INSTAGRAM (@LankyBox)
    LankyBox
    JustinKroma
    ImAdamMcArthur
    FACEBOOK ► LankyBox
    TIKTOK ► vm.tiktok.com/ejNeu1/
    Business: LankyBox@gmail.com
  • ComedyComedy

Comments • 1 609

  • Kyla Fabie
    Kyla Fabie 3 days ago

    suyu😂😂
    btw
    I'm armyblinkonecexolforeverreveluv
    moa

  • the zehra channel zehra

    I know it's tzuyu but it's prenaonced as chiwie

  • the zehra channel zehra

    Momo

  • Sanachan Kanna torhu dragon maid

    I have seen a TWICE juice bottle in Japan

  • Ana Leonor Reyes
    Ana Leonor Reyes 5 days ago

    You are so ugly to twice ha a cruch

  • Serafina Hwang
    Serafina Hwang 7 days ago

    hOw dArE yOu bUtCheR tZuYu'S nAmE

  • Gigi Lee
    Gigi Lee 8 days ago +1

    BTS has the same kinda app for there army bomb

  • Emily Paramo
    Emily Paramo 11 days ago

    How did you and Adam met

  • WillyWanka
    WillyWanka 11 days ago

    $75 for a damn drink

  • layka Andrada
    layka Andrada 12 days ago

    Do a prankybox channel

  • Noob Craft
    Noob Craft 14 days ago +1

    Adam Tzuyu is Chewy

  • Noob Craft
    Noob Craft 14 days ago

    Adam Tzuyu is Chewy

  • Briana Bernot
    Briana Bernot 17 days ago

    K oojjk jhxfilcxoig
    Ihoih
    Ofsdho
    shdfsdigo
    Siding
    Osdftlafaddftilacu
    Dhogshkdcuhlkscdj
    Kscddckfggvjthjthfxrhgtfj
    Tho
    Scdgh
    Skccsdfycsidltfsipcdctpifxti§$8¥ugh

  • Belinda Curtis
    Belinda Curtis 17 days ago

    🎃👻🎅🎅👻🎃🗼🎠💒⛪🏩🌆🏯🏰🏦🏥🏬🏤⛺🏭🌉🏭🏬🏭🏬🏯🏥⬇↖🔼↘➡⬇🔼🔼⏫⏫⏫▶▶⏪◀↗⬇↘↘↘↘↘➡↙➡🏬🌆🎅🏦🏰🎅⛺🏦🏥🏦🏦🏦🏥🔼

  • Asha W
    Asha W 19 days ago +1

    If Justin wins Adam gets to pay for a whole tube of fried chicken for Justin and in Adam wins he gets hit in the face by dumbo for being a dumbo and spending all justins money 💴

  • SweetmamaM
    SweetmamaM 19 days ago

    If Justie wins Adam has to give justie all his money if Adam wins he still has to give justie all his money and if he doesn't I will haunt his dreams

  • Shievelli Williams
    Shievelli Williams 20 days ago

    Honestly adorable

  • Halima Lawand
    Halima Lawand 20 days ago +1

    The light stick is so cool

  • DAMIEN MARTIN
    DAMIEN MARTIN 21 day ago

    Justie cheated on the wheel

  • double k
    double k 22 days ago

    2:31 this is some relatable shit SKSKSKSSKKS

  • Tina Le Nguyen
    Tina Le Nguyen 22 days ago

    6:11 he is funny!

  • Heather Atasha
    Heather Atasha 24 days ago

    Higheath

  • Loreta Toska
    Loreta Toska 25 days ago +1

    So sad 😅😂🤣
    Congratulates for ur first date👍🏻😻🥰

  • Jackson Guaman
    Jackson Guaman 27 days ago +1

    Justin first date congrats 🤣🤣

  • Stormy
    Stormy 27 days ago

    Justin: *never went on a date*
    *is married*

  • Kelly Nguyen
    Kelly Nguyen 27 days ago

    If Justie wins he gets to dye Adam hair
    If Adam wins he gets to hold Justie hand for 5 seconds

  • Caiden Dykeman
    Caiden Dykeman 27 days ago

    You don't have friends, huh?? Not anymore!!!! I'm your friend now!!!

  • Althea Lopez
    Althea Lopez 28 days ago

    ADAM SOENT $232

  • Hamedullah Jadeer
    Hamedullah Jadeer 28 days ago

    Like for Justin a dollar 1$

  • Claryz Nicole Mariano
    Claryz Nicole Mariano 29 days ago

    2:23 its fortnite yassssssssssssssssssssssssssss

  • Jennifer Valdeavilla
    Jennifer Valdeavilla 29 days ago

    Im correct all can't believe😯😯😯😯😯😯😃😃😃😃😃

  • Selena Violet
    Selena Violet 29 days ago

    I guessed 5 only right

  • Ceana Samson
    Ceana Samson Month ago

    If justin wins adam will give justin100$
    If adam wins justin will go to space

  • Sirhian Hicks
    Sirhian Hicks Month ago

    ku is delious

  • Bao Nguyen
    Bao Nguyen Month ago

    I love watching lanky box because it makes me laugh I watch u in
    the morning and helps my routine (my secret is at my dance class I listen to ur videos while dancing I also laugh and my teacher calls me the girl that always laughs I earned that title from lankybox💕
    Tank you very much

  • hanna_taehyung salazar_kim

    Btw tzuyu's name pronounce chewy

  • Emoji Sandoval
    Emoji Sandoval Month ago

    $232 for this vid,this is why Justin has anxiety. Oof!😂💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💴💴💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵

  • kawaii nani
    kawaii nani Month ago +2

    Is it just me or could justie and tzuyu be a cute couple❤❤

    Its ok adam u can be with mina woudnt they be cute too💘💘

  • تُسّوٰي ٓوٰ،، كْيْــمٰ

    Candy bong Z🍭?

  • Larger Army
    Larger Army Month ago

    Sooooooooooo cuottttttttt😭❤️❤️

  • Kirito Narukami
    Kirito Narukami Month ago

    Justin:I have no friends.Cooky: buddy

  • Quadrad
    Quadrad Month ago

    after watching your old vids
    i think you should make a vid reacting to it

  • Kirsten Mae Fernando

    Justin needs a raise hahahaha

  • Nadia Davriani
    Nadia Davriani Month ago

    No adam justin how dare you justin i not like you again justin

  • Abbie Maiellano
    Abbie Maiellano Month ago

    Why do the pranks usually backfire on Adam.

  • Leakta Duong
    Leakta Duong Month ago +1

    Tzuyu's name is pronounced CHEWY

  • Nicola Ainah T. Torrejos

    i got right!!!! yahooo

  • Jody Curry
    Jody Curry Month ago

    Omg

  • NguyenDucDat
    NguyenDucDat Month ago

    even a fan like me don't have one of these thing 😂

  • katherine dolor
    katherine dolor Month ago

    Change your nicknames (put in guess products prices K-pop)

  • Gameplay King
    Gameplay King Month ago

    MOMO

  • Echo Liang
    Echo Liang Month ago

    75

  • Candace Kerr
    Candace Kerr Month ago

    All

  • Candace Kerr
    Candace Kerr Month ago

    I got akl

  • Jungkookie 97 :3
    Jungkookie 97 :3 Month ago

    4:47 Suyu


    O wow
    It's Tzui but
    I't doesent Matter (●♡∀♡)

  • Lalitha Gacha
    Lalitha Gacha 2 months ago

    Stop wasting Justin’s money!!!!

  • Sofia Hussein
    Sofia Hussein 2 months ago

    I am not fat I am thicc

  • Cup of Tae with Suga
    Cup of Tae with Suga 2 months ago

    Right......"Sue you" not "Chewy"
    NOT HATING THO It's just funny🤣

  • N O O B P e r s o n
    N O O B P e r s o n 2 months ago +1

    I. Like. You

  • Siti Mardiyah
    Siti Mardiyah 2 months ago

    Adam justin i allways laght when watching your vidio can you do next dont know what to do blackpink for the mv