The World of Jake Paul

Share
Embed

Comments • 152 933

  • shane
    shane  2 months ago +5102

    Part 6 up NOW!
    thexvid.com/video/GK4_G33fXFU/video.html

    • Jessalin Evans
      Jessalin Evans 3 days ago

      shane you have no idea how u have changed my life you are truly the best thing and one of the only things that is bringing me out of depression.. thank you.

    • girl of random
      girl of random 5 days ago

      +Rodney Woods o

    • girl of random
      girl of random 5 days ago

      Hay why do you were the same t shirt all the time of the little pig can you tell me 🤐

    • Scarlet Witch
      Scarlet Witch 6 days ago

      Dear god do I admire your bravery to go straight into the lion’s den

  • Yaoi Chan
    Yaoi Chan 9 hours ago

    Who else feels awkward there?
    Omg ME!😅

  • Marcus Madden
    Marcus Madden 9 hours ago

    I want a compilation of Shane opening other people's refrigerators

  • Static buzz
    Static buzz 12 hours ago

    Jake is trash but u are not

  • NUNNA URBIZNEZ
    NUNNA URBIZNEZ 13 hours ago +1

    Jake seems really unhappy but he needs YT for income. He doesn't know how to make his way without it. I feel sorry for him because he will never be happy until he does something for himself instead of others.

  • VandaIeyes
    VandaIeyes 16 hours ago

    Shane. Kill yourself you fat, ugly fuck

  • Blaziken Mask
    Blaziken Mask 19 hours ago

    Shane is literally obsessing over jake lol how many times has he been flirting with him

  • Alexandra De Leon
    Alexandra De Leon 20 hours ago +1

    Is jakes Paul’s house bigger than Jeffrey stars or Jeffrey stars house is bigger than jakes?

  • mart wolf
    mart wolf Day ago +1

    Why is he so sad and scared

  • hannah galabo
    hannah galabo Day ago

    The song from this vid is such a vibe

  • Skylar Matley
    Skylar Matley Day ago

    jake: send it!
    me: PLUGGING ELTONS MERCH OMG

  • Miranda Elaine
    Miranda Elaine Day ago

    I think Jake Paul is a man child who never got the chance to grow up like a normal person. I get a worse vibe from Logan...

  • Saima Muddassar
    Saima Muddassar Day ago

    "No, they like you." Ouch man. I felt that

  • DrCube84
    DrCube84 Day ago

    So dramatic and boring in the beginning

  • Emily Trumble
    Emily Trumble Day ago

    Why dose he keep saying like

  • Corgi Butt
    Corgi Butt Day ago

    Shane’s at 19mill been on TheXvid for eight years
    Nah that doesn’t sound right

  • Freya B
    Freya B 2 days ago

    the music tho😍 love the end at the end... cant stop binge watching. i havent even touched netflix

  • Lizbit Smith
    Lizbit Smith 2 days ago

    I’m so done with this therapist. Why is she there? Who is she? We don’t want a creepy conspiracy theory or diagnosis. Go away.

  • Allison Wensel
    Allison Wensel 2 days ago

    take a shit every time Jake says "like"

  • Juicy French Fry
    Juicy French Fry 2 days ago

    Anthony’s dog Anthony’s Song nudge nudge #billyjoel #jpisirrelavent

  • Savage_lamas
    Savage_lamas 2 days ago

    omg rn now I am drinking ma pure leaf tea and he is all like thats the tea shook (not sponsored )

  • Kim'Ann Raymond
    Kim'Ann Raymond 2 days ago

    Lol the therapist could be one for all we know!😂😂😂 this shit got me second guessing everything and everyone I know!😩😂😄😋🙃

  • all around me are familiar faces

    After the break up anyone??
    Now hearing Jake say Ericka is the best thing that has ever happened to him is funny and sad

  • Da Fuq
    Da Fuq 2 days ago

    Who know the title of the music the end of the video 47:07

  • roseboy 20_01
    roseboy 20_01 2 days ago +2

    God, the first thing I said to myself when watching this was "don't feel sorry for him", and now I literally want to follow him I'm such a weak person

  • Elis Sugahara
    Elis Sugahara 2 days ago

    Wtf kkkk He's actually a kid with a hard past

  • Leah Yazan
    Leah Yazan 2 days ago

    Let’s just put it out there that Shane has more subscribers than jake Paul. Love you Shane

  • mrs. titls
    mrs. titls 2 days ago

    In the thumbnail ...and i quate.."*shook*"

  • Hannah Watterson
    Hannah Watterson 2 days ago

    shane you’re doing great hunny keep it up!

  • Kiara Naicker
    Kiara Naicker 2 days ago

    Mouse trap guy though

  • peter selie
    peter selie 2 days ago

    Shane i hope you read this i am rewatching to serie again and i think i know what jake has its called aspaerge it is a kind of autisme where you take thinks and understand some things not lik everyone does. And people with this syndrome don't know there own strength en don't know how to react to things.

  • Fernando Francisco
    Fernando Francisco 3 days ago

    welp....it is really sucks being a little brother and the youngest of the family...

  • Isha Saravanan
    Isha Saravanan 3 days ago

    Wouldn't have Jake known that Katie was a therapist from watching the second episode?

  • Sidney Koehler
    Sidney Koehler 3 days ago

    lololololololololololololololololololololololololololololololololololol

  • Kayleigh Blank
    Kayleigh Blank 3 days ago

    Shane flipping out during the ATV ride was so funny😂😂😂😂😂😂I was laughing so hard I started to cry

  • Monica Pina
    Monica Pina 3 days ago

    That off roading portion.... I WANNA GOOOO

  • Ida Wendigo
    Ida Wendigo 3 days ago

    I think Logan and Greg are the Sociopaths (maybe even psychopaths?) And Jake is more like his mother.
    But his father mentally (maybe even physically) abused him. And Jake thought men act like his father and brother and he became like that too.
    And we know sociopaths are made. Jake was made to be a sociopath, especially by his father (and obviously there is more we don't know).

  • Vanessa H
    Vanessa H 4 days ago

    He reminds me of a young Dolph Lundgren.

  • Chelsi Chikwata
    Chelsi Chikwata 4 days ago

    Did anyone else need time to process that Jake and Shane were in the same room?

  • SpydersByte
    SpydersByte 4 days ago

    never watched either of these 2 and I'm thanking god for that right now. Shane is such a drama queen and Jake is just a rich piece of shit. How either of them got so goddamn popular is beyond me. WHY DO YOU PEOPLE WATCH THESE IDIOTS?

    • SpydersByte
      SpydersByte 4 days ago

      Christ, Shane talks to KEEMSTAR? FFS I need to get out of here and back to my corner of youtube where no stupid drama happens.

  • East Kill3r
    East Kill3r 4 days ago

    So this video was butt buddies session.

  • DMND ScareCrow
    DMND ScareCrow 4 days ago

    Alloeverybody, Imallexx.

  • Linda Saldana
    Linda Saldana 4 days ago

    Shane: We have so much in common
    Jake: No they like you
    *that's actually sad 😔*

  • Layla Glez
    Layla Glez 4 days ago

    If those are the only qualifications for a sociopath, then almost everyone around me is a sociopath. The guy is 21--he's still allowed to do childish and stupid shit.

  • ThePupSquad
    ThePupSquad 4 days ago

    “I’m Andrew!”
    “I’m Jake!”
    Bitch we been knew

  • Leysis Gutierrez
    Leysis Gutierrez 4 days ago +1

    wtf 25:04

  • Sophie Mather
    Sophie Mather 4 days ago

    "My dad's a weirdo."
    Your dad's a fucking nonce.

  • Coovu
    Coovu 4 days ago +10

    Jake needs a break. All of the Fame, money overbearing parents. The guy looks drained asf. I don't think he's a sociopath. But his brother Logan shows Sociopathic tendencies.

  • Dimes
    Dimes 4 days ago +3

    Wait, Ferris Bueller was a psycopath??? That explains so much, hahaha

    • Rachel Pfohl
      Rachel Pfohl 4 days ago

      Dimes i thought the exact same thing LOL

  • Angel of Neo
    Angel of Neo 4 days ago +3

    It’s so funny how Jake and Logan look so much like the default skin 😂

  • Ruby Jacobs
    Ruby Jacobs 5 days ago +2

    "You know for fun I watch Apple TV"
    Yassssss👏👏👏👏 actually me 😂

  • Gabriel Smith
    Gabriel Smith 5 days ago +1

    WHO?! WHO HAS EVER USED YOU JAKE PAUL! YYOU USE THEM!

    • Linda Saldana
      Linda Saldana 4 days ago

      A lot of people! He has used some people but they also used him!
      Not siding with him but it's true!!

  • Natasha Hargraves
    Natasha Hargraves 5 days ago +1

    Shane is a fat mood in this whole vid 😂😂😂 btw just posted my first TheXvid vid :))))

  • Chloe Palmer
    Chloe Palmer 5 days ago +5

    take a shot every time jake says like

  • roflllma 0
    roflllma 0 5 days ago

    plot twist : all this people on this video are actually sociopath

  • roflllma 0
    roflllma 0 5 days ago

    bro how much you paid him to make this video? u fucking sociopath

  • celeb webb
    celeb webb 5 days ago

    he's real psicho

  • the panda bros 3000
    the panda bros 3000 5 days ago

    you got him,the guy that does not want to grow up

  • bailey gianna
    bailey gianna 5 days ago

    Whatever level of sad I am you always find a way to make me laugh Shane lol

  • Dank
    Dank 5 days ago

    Shane’s pig shirt will forever be in my mind

  • Indah Oreilly
    Indah Oreilly 5 days ago

    I use to dislike jake but now I kinda feel bad for him and don’t think he’s as bad as people say he is

  • Indah Oreilly
    Indah Oreilly 5 days ago

    I use to dislike jake but now I kinda feel bad for him and don’t think he’s as bad as people say he is

  • Looking Throughout
    Looking Throughout 5 days ago

    Shanes T- Shirt Describes his face when he sees the school bus.

  • babita yadav
    babita yadav 5 days ago +3

    His life is a vacation, he doesn't need one

    • Elyssa Jennings
      Elyssa Jennings 3 days ago +1

      It’s not a vacation though. Because he lives with these insane people and you can tell how mentally drained he is.

  • Tilly Branchett
    Tilly Branchett 5 days ago

    i love how he was honest

  • Kelly Osorio
    Kelly Osorio 5 days ago

    Holy crap

  • Gillian Aguilar
    Gillian Aguilar 5 days ago

    I love watching your videos because there's no ads to skip 🤗

  • S.K.Y MagicStar
    S.K.Y MagicStar 6 days ago

    jake is 21? I never known that

  • Comics&Books /
    Comics&Books / 6 days ago

    Not to be a pessimist, but who would've thought that behind all the sweetness of Jake and Erika, he was cheating on her all alonh

  • Ahrya's World
    Ahrya's World 6 days ago

    Jesuss i love Shane he is so funny actually is like my second video of him but he seem a rllt nice and emphatyc person

  • Lyzetful
    Lyzetful 6 days ago

    you should do an in depth story about pewdiepie

  • Maria Zambon
    Maria Zambon 6 days ago

    I never knew Pam remarried...not like they make it a big deal.

  • Lily Judah
    Lily Judah 6 days ago

    Kati sorta reminds me of Lili Reinhart. like her voice and eyes or something

  • Ava Mason
    Ava Mason 6 days ago

    I know that a lot of people don't like Jake, but I think this series could open their eyes. Anyone agree kinda? (Bad wording of 'open their eyes' but I hope y'all understand what I mean)

  • Katelyn Kennedy
    Katelyn Kennedy 6 days ago +1

    Wait a minute! Does Shane have a boyfriend?!?!?!?!

    • Katelyn Kennedy
      Katelyn Kennedy 4 days ago

      +Linda Saldana Omg I just realized I love him why don't I watch him more??😂😂😂

    • Linda Saldana
      Linda Saldana 4 days ago +1

      YEAH! You fake fan!! Lmao!😂

  • Slime vs Cat
    Slime vs Cat 6 days ago

    I don’t know why but my hart broke when they said Anthony stole their TheXvid account

  • shooketh
    shooketh 6 days ago

    39:08 after Shane asked him where he does a wheelie he starts to say the neighbors yard then corrects himself🤭

  • AstrophileElle
    AstrophileElle 6 days ago

    "what do you do with your money?"
    "...honestly i save it"
    sure....while you stand in a massive mansion in your massive room in your massive WIR with about 2 million worth of clothes/shoes in there. Sure. You totally save it.

  • tea timee ***
    tea timee *** 6 days ago

    I kinda feel bad for shane because jake kinda lied to him

    • tea timee ***
      tea timee *** 3 days ago

      +Linda Saldana yeah but alot of people made videos to clarify that jake was lying that chance like stole the account and stuff it even went on dramaalert and jake already posted that they ended there relationship and in the video he said to shane that she made me happy and stuff but like on his instagram post he said she didnt make him happy and shes like not the type of person for him

    • Linda Saldana
      Linda Saldana 4 days ago

      Tea time *** but those aren't lies! They are true facts!!
      Jerika seems real. I feel like chance actually did that because a lot of people do that kind of stuff!
      Also, Jake said he trusted Shane so if he lied it would seem very wrong.

    • tea timee ***
      tea timee *** 4 days ago

      +Linda SaldanaAbout him and erickas relation ship and he blamed chance for stealing chance and anthonys channel when he left

    • Linda Saldana
      Linda Saldana 4 days ago

      How?

  • BebeParis
    BebeParis 6 days ago

    Disney prob backs paying for his house so he can help corrupt the minds and morals of kids

  • Matthew Bailey
    Matthew Bailey 6 days ago

    Never hear did Jake Paul, Shane’s first videos made me not like him , but now watching this I feel like I like him haha

  • Broken Glass
    Broken Glass 6 days ago

    This makes me sad I'm not sad for uhh jake Idk but I'm sad for ur content

  • Doggo lover Playz
    Doggo lover Playz 6 days ago

    (Closer to the end of the video)
    *shane goes to music and clicks sad*
    😂 😂 😂 I’m joking shane lol

  • Doggo lover Playz
    Doggo lover Playz 6 days ago

    I feel like Shane was literally just reading every single “ohmygod” on his shirt 😂 😭 😂 😭

  • Jose Cardenas
    Jose Cardenas 6 days ago

    Me too my mom and dad separated and I even spend Christmas twice

  • Alison Murphy
    Alison Murphy 6 days ago

    Andrew: I don’t know how to feel
    Me: Am I think Andrew has sociopath tendencies

  • Lililetus Cutillas
    Lililetus Cutillas 6 days ago

    The therapist was SUPER out of place there! LOL! Why did Shane have to bring her?

  • Kevin Brender
    Kevin Brender 7 days ago

    Erika is really likeable

  • Dolan twins and youtubers imagines

    jake looks like OMG this comspircey dude is going to expose me ugh this little pig shall dieeee wheres cheeto and uno we shall plot his death now lol

  • Kristel Magdael
    Kristel Magdael 7 days ago

    Wait, the Chance situation is so fkd up. That’s too sad. 😭

  • XxIrene AngelxX
    XxIrene AngelxX 7 days ago

    I go back and forth to my mom’s and dad’s every few days.

  • asmr jessica
    asmr jessica 7 days ago

    Forget NETFLIX shane dawson has a new show on youtube

  • Ruby Potts
    Ruby Potts 7 days ago

    1.42 IMALLEXX

  • Invalid Opinion
    Invalid Opinion 7 days ago

    Poor Shane

  • Hiroshi_KM
    Hiroshi_KM 7 days ago +1

    This was lit

  • Ella Lps!!!!
    Ella Lps!!!! 7 days ago

    I've never seen Jake Paul this calm 😗

  • Tori Ford
    Tori Ford 7 days ago

    Anyone watch MatPats video about this?

  • Galaxy Sweetz
    Galaxy Sweetz 7 days ago

    42:59 I felt motion sick

  • Monica cookie Cool
    Monica cookie Cool 8 days ago

    I died laughing 😂😂😂😂

  • Jomira 's
    Jomira 's 8 days ago +3

    he’s either really down to earth or he’s just so drained