Wale Album, NLE Choppa, Sheck Wes 'On The Clock?' All Rap Fans Can Say N-Word? | Everyday Struggle

Share
Embed
  • Published on Oct 16, 2019
  • On Wednesday’s (Oct. 15) episode of #EverydayStruggle, Nadeska, Wayno and DJ Akademiks start off the show reviewing Wale’s newly released album, ‘Wow...That’s Crazy.’ Next up, the EDS trio share their thoughts on rising Memphis artist, NLE Choppa, in their ‘Fast Break’ segment. Later in the show, the EDS squad puts Cactus Jack/G.O.O.D. Music artist, Sheck Wes, ‘On The Clock’ as they determine how long he has to release a new major hit following his smash debut single ‘Mo Bamba.’ Afterwards, the trio weighs in on the controversy surrounding actress Gina Rodriguez (best known for her role on ‘Jane The Virgin’) and her use of the N-word after a clip surfaced online of her rapping along to ‘Ready or Not’ by The Fugees, saying the N-word during Lauryn Hill’s verse. Soon after, the crew answers a fan question in their ‘Struggle Mail’ segment about how exactly labels profit off of their artists and to close out the show, Ak, Wayno and Nadeska share their thoughts on Tyga signing a multi-million dollar deal with Columbia Records.
    Subscribe to Complex on TheXvid: thexvid.com/channel/UCE_--R1P5-kfBzHTca0dsnw
    Check out more of Complex here:
    www.complex.com
    Complex
    complex
    complex
    plus.google.com/+complex/
    COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 974

  • Rayymere Hudson
    Rayymere Hudson 7 days ago

    WHY AROUND 20:34 AK SWALLOWS HARD AF , THIS MAY BE THE 80TH TIME HIS DONE THIS IN THEY SHOW LMAO

  • RealBIGDEE
    RealBIGDEE 19 days ago

    Talk that shit wayno

  • Roman Pesos
    Roman Pesos 26 days ago

    Everyone down south say nigga fr lol

  • Diamante Figueroa
    Diamante Figueroa 27 days ago

    23:16 funniest segment ever

  • TheVirtualMeridian
    TheVirtualMeridian 28 days ago

    I mean it was a small part but Sheck's part on No Bystander's (Astroworld) is probably the part of the song I remember the most

  • Vincent Gotcher
    Vincent Gotcher 29 days ago

    I swear wayno talks about aks wardrobe when his shit be wack as hell and bright hes always wearing some bright shit bro stop throwing stones

  • Devane Madison
    Devane Madison Month ago

    😂😂😂 bro this nigga late everyday hahaha

  • Schurkk
    Schurkk Month ago

    Like this post if, in the song " F.N. " - "Lil Tjay", you hear a lot of 'Jungle' from:
    'A Boogie with a Hoodie'
    lemme explain:

  • BrotTime
    BrotTime Month ago

    Could you make a Spotify Podcast?

  • Angel Melo
    Angel Melo Month ago +1

    Bruuhhh Im getting tired of the ak jokes they so annoying

  • Aubrey Graham
    Aubrey Graham Month ago

    Fuck wayno he should have peedi crak on

  • porsh bee
    porsh bee Month ago

    Akadmiks is a childish ass nigga so of course white ppl call him nigga he’s corny

  • ChicoBP
    ChicoBP Month ago

    The opening theme song is so NY🔥

  • Butt Hash
    Butt Hash Month ago

    ive personally slapped ppl who said nigga to me

  • Butt Hash
    Butt Hash Month ago

    dressed like a wrestler HAHAHAH

  • Jimmy Chulo
    Jimmy Chulo Month ago

    Yo if you are Hispanic of any sort YOU CAN SAY NIGGA ALL U WANT...ThERES NIGGAS WALKING AROUND CLAIMING THEY HALF HISPANIC ANYWAYS. Niggas Need To Chill.. If You white n mixed u can say nigga to a limit. Lol.. if youre white , don't say it.. that's the rules

  • Airious Woods
    Airious Woods Month ago

    Ak ah Uncle Tom

  • LgndaryJ
    LgndaryJ Month ago

    I ❤️ U NADESKA

  • Brandon Blackfyre
    Brandon Blackfyre Month ago

    AK can't dress but that sweatshirt is fire 🔥🔥

  • Dee Harris
    Dee Harris Month ago

    7:30 ak dick rides like pump an blueface like a MF and they are hot garbage

  • 250 X-Ray
    250 X-Ray Month ago

    AYE WATCH THAT NO JUMPER SHECK WES INTERVIEW YALL TWEAKING ON HIM NOT DOING INTERVIEWS THAT WAS A WHOLE 1HR SIT DOWN

  • easy on saterdays night

    rodriguez is half black? she must be a bedwinch who consider her self as white! lol

  • Alex Albiter
    Alex Albiter Month ago

    Ak look like fat Albert with the red hoodie and blue pants

  • Reworse
    Reworse Month ago +1

    Nadeska wack

  • beatdown29
    beatdown29 Month ago

    See this is the problem when you got a panel full of Black immigrants!! They shouldn’t be using it either.. they don’t have our experience and honestly they using it just like Hispanics and Whites because it’s cool. I hate hearing Ak say that shit all the time because he ain’t from our fucking culture. He watched it on tv just like white people

  • Orlandus White
    Orlandus White Month ago

    Love me nina
    Cliche
    Expectations
    Routine
    Break my heart
    Sue me
    50 in da safe
    Fuck what they saying great body of work wale my brother..

  • Francis Odukuye
    Francis Odukuye Month ago

    white niggas at my school say it

  • Kenneth Vance
    Kenneth Vance Month ago +1

    Yeah the way Drake & Ak say the N-Word sound cringy AF!

    • Kyky 101
      Kyky 101 Month ago

      What??? Drake doesn’t sound cringe at all

    • ch1kmagnet
      ch1kmagnet Month ago +1

      I know right. Ak says it so corny

  • Kwun Roper
    Kwun Roper Month ago

    Co cash is next up from Memphis, mudboy was so god awful. I really think it’s about time everybody stops saying nigga however because hip hop is history, and we cant undo our legends use of the word, anytime we listen to hip hop we’re going to hear it. Nobody needs to say the “hard R” like joe budden does 🙄 that’s my guy but i hate that. As an exception I think hip hop fans while in the context of rapping should be able to say nigga.

  • Devin Fleeting
    Devin Fleeting Month ago +1

    nedeska look extra bae-ish today

  • Ck R
    Ck R Month ago

    That N word segment is mad cringe fam. This is out of their grasp to discuss.

  • Okuhle Mankayi
    Okuhle Mankayi Month ago

    These colour coordinates 😂😂 tf.

  • daviesann4
    daviesann4 Month ago

    Wayne is so right! Want the cool but not the issues!

  • Yung Warlock
    Yung Warlock Month ago

    Bay Area nigga been dancing since forever yo, Thug azz niggaz will rather Turf Battle than to have a shoot out, do your fuckin research Ak!!!!

  • Alvaro Michelena
    Alvaro Michelena Month ago +2

    Bruh nadeska pissing me off for no reason

  • LGK LilGoldKidd
    LGK LilGoldKidd Month ago

    I ain’t gone lie I fuck wit ak’s fit lol

  • Les TheGenius
    Les TheGenius Month ago

    Ak literally had a whole show playing video games with Justine and still forgot her name 😂

  • Gabriel Serrano
    Gabriel Serrano Month ago

    Been sayin it forever. Have NEVER been told not to use it. Smh. Its all about context

  • Blackstone Media Collective

    lol so no comments about that "N-Word" topic? 👀🤔

  • Walter Kendall
    Walter Kendall Month ago

    Why a white person say “My Nigga” 🤬

  • Adam Jackson
    Adam Jackson Month ago

    Shock Wes a No Jumper interview where he shares his story, it’s interesting af

  • The Guy That Game's
    The Guy That Game's Month ago +4

    Everyone wants to be black until it comes to our issues.
    If that didn’t connect to you then gotta go.

    • porsh bee
      porsh bee Month ago

      The Guy That Game's in then it’s all lives matter

  • Steve-o king
    Steve-o king Month ago

    This nigga said they got juicy fruit who dat?😭😭

  • Walter Kendall
    Walter Kendall Month ago

    Wale need a tv show ASAP this nigga been underrated for years music,fashion,black activist

  • DADrizzle
    DADrizzle Month ago

    I do like that jacket tho tbr

  • Flawless2Wavey
    Flawless2Wavey Month ago

    IF YALL IN EVERYDAY STRUGGLE WOULD DO YOUR RESEARCH YOU WOULD KNOW GINA RODRIGUEZ SAID SHE DOESNT IDENTIFY AS BLACK BEFORE even though puerto ricans have african roots. thats why the internet made a big deal out of her saying nigga.

  • TY rhu
    TY rhu Month ago

    You CANT SAY NIGGA AROUND NEW BLACK PPL THATS THE ONLY RULE!!!!!!!

  • King Rell
    King Rell Month ago

    I feel like Ak and nadeska fucked and it didn’t work out the way she be shading him cuz if you watch the new years episode she was throwing pussy at him heavy

  • The Big Balboa
    The Big Balboa Month ago

    Kanye must have turned nadeska down at sometime. Shek signs to Travis Scott she still trying to blame Ye. If she don’t get replaced this show ain’t lasting another year

  • DRAXO 6
    DRAXO 6 Month ago

    Wes did an interview with Big boy

  • DRAXO 6
    DRAXO 6 Month ago

    Wayno Faxts mad off on this one

  • Keith Jenkins
    Keith Jenkins Month ago

    Akademiks needs a fcking stylist. He look like he doing bad actually. Might be popping pills or something and he look like he gaining weight. Somebody help that man...

  • Pro2ucE P
    Pro2ucE P Month ago

    Anybody notice how nice Nadeska has been to AK since after the Cassanova interview? She probably seen all the comment from that interview lol

  • Leon verses Noel
    Leon verses Noel Month ago

    Ak finally had a conversation jesus piece today's New York rapper never sustained longevity

  • chayanne lopez
    chayanne lopez Month ago +1

    LAME ASS SHOW

  • chayanne lopez
    chayanne lopez Month ago +1

    Y’all said PUERTO RICAN is a race ???

  • chayanne lopez
    chayanne lopez Month ago +3

    ONLY HERE TO SAY THIS SHOW IS TRASH AFTER JOE LEFT!!!!

  • isay2k
    isay2k Month ago +2

    AK lookin like the rejected Globe Trotter!!

  • Andrew Garcia
    Andrew Garcia Month ago

    Where I'm from, people who are black, hispanic, white, everyone, says nigga.

    • Kwun Roper
      Kwun Roper Month ago

      Andrew Garcia where is that?

  • severa jones
    severa jones Month ago +1

    how nedeeska blaming Kanye for Travis Scoot artist not blowing smdh.

    • severa jones
      severa jones Month ago

      and wasn't big sean a young good music artist? maybe these other niggas just not that talented.