MEET MY BABY!!

Share
Embed
  • Published on Jan 6, 2019
  • WE HAD A BABY! His name is Max and he's pretty cute which you can thank my wife for. David finally got to meet the newest little cub in the group, plus lots of UGHITSJOE and I holding hands.
    New Podcast!
    itunes.apple.com/us/podcast/curious-with-josh-peck/id1378163166?mt=2
    MY PODCAST ON SPOTIFY!
    open.spotify.com/show/3mL5MBinArRLgG0qy8rVCU?si=uHZKyrGxT8OdoI1HEBiZEw
    ORIGINAL MUSIC BY:
    Jazzaddict's Intro by Cosimo Fogg (201) soundcloud.com/cosimo-fogg
    Creative Commons - Attribution 3.0 Unported- CC BY 3.0
    creativecommons.org/licenses/b...
    Music promoted by Audio Library thexvid.com/video/hY4yspCQRaM/video.html
    and JOAKIM KARUD
    PAIGE'S INSTAGRAM!
    paigeobrienn
    HERE ARE PLACES WHERE I ALSO DO THINGS!!
    Instagram: shuapeck
    Twitter: ItsJoshPeck
    Facebook: joshpeckofficial/
    Snapchat: JOSHUAPECK
  • ComedyComedy

Comments • 12 479

  • Ava Allen
    Ava Allen 14 hours ago

    David didn’t want to cough on the baby so he coughed directly on to joe 😂

  • Owen 99
    Owen 99 Day ago

    David needs to have a baby😭

  • I'm a Potato
    I'm a Potato 2 days ago +1

    I feel like David describes how most of us act around babies😂😂😂

  • Kelly Francis
    Kelly Francis 2 days ago

    Omg.. Who else's heart went to goo when David held max ❤️❤️❤️

  • Irlanda Castro
    Irlanda Castro 2 days ago

    wait a sec , wasn't the baby on two idiots and a baby episode of drake and josh named max?

  • Roneisha Robinson
    Roneisha Robinson 3 days ago

    What David said from 1:00-1:20 was beautiful 😭

  • Hey It’s Tiff
    Hey It’s Tiff 3 days ago

    I always feel weird when David is actually on camera instead of filming

  • CHURCH KYLO REN
    CHURCH KYLO REN 3 days ago +1

    AWWWWWW. Max is so kute.

  • Jonathan Ruiz García

    No lo valla agarrar ¡¡¡SUSUSAN!!!

  • Andrea Cadena
    Andrea Cadena 5 days ago

    I’m David being with my very first nephew in a few days 🥺🥺

  • Vrinda Subramaniam
    Vrinda Subramaniam 8 days ago

    Asfdhdbdvhdhxbwinsvfhxkansvdksns this is the cutest video I've ever seen in my entire life😍😍😍😍😍😍

  • mermaid 28
    mermaid 28 8 days ago +1

    Holy sh*t when Max grows up he's just gonna see a video of two men stroking his head with their finger!

  • Tracey Bell
    Tracey Bell 8 days ago

    This is the best vlog David has ever been in. Period.

  • stacey rhoades
    stacey rhoades 9 days ago

    I know this is all about you Josh but David is going to be the best dad. David if you need a baby mamma hit me up. I got good genes 🤷🏻‍♀️ Congrats Josh and Paige!

  • Beatriz Rodrigues
    Beatriz Rodrigues 9 days ago

    I wanna a baby of David and Liza hahaha 5:49

  • Wonky
    Wonky 10 days ago

    No afenxe josh but some times

  • Grant Lowe
    Grant Lowe 11 days ago

    9 mouths

  • Kaiya Richard
    Kaiya Richard 15 days ago

    am i the only one who has made the connection that in the first episode of drake and josh, the baby’s name is max....

  • Heath Ledger
    Heath Ledger 17 days ago

    I just want to know how tf can someone dislike this video?! Like why or how tho?? Smh

  • Korus
    Korus 18 days ago +1

    Did you grab that ass or smacked that ass

    ~Ludacris

  • Aviana Ulibarri
    Aviana Ulibarri 19 days ago +1

    look at his toeeees ( 8:54 )

    david -Jan 5th 2019

  • Danielle
    Danielle 22 days ago +1

    Oh that was sweet when he said about Jonah being the Godfather ☺️

  • Deanna Norris
    Deanna Norris 22 days ago

    Is the baby real like idk but he’s cute.....

  • Gym Nactices
    Gym Nactices 22 days ago

    Congrats 🎉🍾🎈🎊 josh and page

  • Wilfred B
    Wilfred B 24 days ago

    My dumbass thought it was a doll for a skit

  • Dumb Ducky
    Dumb Ducky 24 days ago +2

    David tries to kidnap Max for 13 minutes.

  • Rose Kampwirth
    Rose Kampwirth 25 days ago +1

    Did anyone notice that at 4:50 his wife (or someone eles) came right when they were kissing 😂😂😂

  • Ash1 Lily
    Ash1 Lily 25 days ago

    Awww beautiful 💙💙💙💙👏😭

  • Yolanda Godoy
    Yolanda Godoy 25 days ago +1

    Yo, i remember yelling to my brothers that drake n josh was on and they would come running down the stairs. This is like, alot.

  • Tamara Simic
    Tamara Simic 25 days ago +1

    He still didn't get over Liza!! I really hope they'll get back together soon! 🤩💖

  • Bella bellita
    Bella bellita 26 days ago +1

    This video was so sweet and tender. it so made me cry. David you're so sweet.

  • Madyson Reed
    Madyson Reed 27 days ago

    David with a baby is me watching family vlogs on my period.

  • Vale Venegas
    Vale Venegas 27 days ago

    11 months omg

  • Trinity Hines
    Trinity Hines 28 days ago

    The I thought it was his elbow part killed me 😂😂😂

  • Leah Hickey
    Leah Hickey 28 days ago +1

    _David having a foot fetish for 12 minutes_

  • Victoria Vivero
    Victoria Vivero 29 days ago +1

    I NEED MORE DAVID X MAX CONTENT ASAP

  • Keishen Lloyd
    Keishen Lloyd 29 days ago +1

    10:07 DAWWWWWWW

  • princessfairouz1 Tm

    11 MONTHS !!! lmao he doesn't know when a babys born

  • Indigo Vukovich
    Indigo Vukovich Month ago +9

    “Everyone needs an uncle joe”
    My dad is the uncle joe

    • Sara Young
      Sara Young 4 days ago

      Indigo Vukovich I also have a uncle joe lol

  • Angie Mcdoniels
    Angie Mcdoniels Month ago

    So cute!!..I love how David loved him so much

  • Luna M.
    Luna M. Month ago +1

    did anyone else notice David shedding a tear at 10:12

  • Luna M.
    Luna M. Month ago +1

    okay but three grown men with this little baby being so gentle is so wholesome and cuute

  • Jacinda Daniels
    Jacinda Daniels Month ago +1

    Congrats

  • Unicorns And Butterflies

    Drake and Josh fans feel so freaking old!! 😭😭😭😭

  • Caelan Teixeira
    Caelan Teixeira Month ago +11

    i’m late as hell but david getting so emotional over this is the cutest shit i’ve ever seen

  • {*SoftGirl*}
    {*SoftGirl*} Month ago +1

    9:25 "Guys let him go hes mine" 🥰🥺🥺🥺🥺🥺this is everything tho

  • Kat Link
    Kat Link Month ago +3

    David showing the camera Max’s little toes and getting so excited over the baby is absolutely adorable I love both of them

  • BiscuitXx
    BiscuitXx Month ago +3

    He's about to say his first words.... "MEGAN"

  • Laura Potts
    Laura Potts Month ago

    Will always love how emotional David gets about the baby 💙 makes my heart melt.

  • Eden Grace
    Eden Grace Month ago +1

    This video gave me such a big crush on david and im not even a very maternal person

  • Leslie Agreste
    Leslie Agreste Month ago +1

    This is the cutest video i’ve ever seen 🥰

  • megan Gibson
    megan Gibson Month ago +1

    Josh doesnt know how to hold his own baby but david does

  • Alyssa Bowman
    Alyssa Bowman Month ago

    David is so adorable

  • Lana Charlotte
    Lana Charlotte Month ago

    i'm watching this again it warms my heart how soft david gets around max. you can tell he is gonna be so in love with his kids one day and he is gonna be the best dad.




    I'm not crying you are.

  • Katrina Blackwood
    Katrina Blackwood Month ago

    *SEATGEEK*
    I’m dead🤦‍♀️😂

  • Saanvi Saahu
    Saanvi Saahu Month ago +2

    "R u gonna show the other twin or just pretend that u only have one!"

  • Michelle Benitez
    Michelle Benitez Month ago +1

    Oh my god he's gonna say his first word, say it ,say it , "seatgeek..."

  • Pickled Nugget
    Pickled Nugget Month ago

    Plot twist :its davids baby

  • Jessica Millar
    Jessica Millar Month ago +3

    Why is David the cutest thing ever with baby peck ?!?! I was dying . Also he’s such an emotional little cub so cute !

  • Tehya Blackburde Moore
    Tehya Blackburde Moore Month ago +54

    “Today I’m meeting my new best friend”


    Awwwwww ❤️