Evan Breen funniest vine compilation

Share
Embed
  • Published on Oct 1, 2016

Comments • 469

  • ole wooo
    ole wooo 2 years ago +3062

    I feel like I'm getting high just watching these

    • Meowstic lol
      Meowstic lol 10 days ago

      You got skittles?

    • Raze
      Raze Year ago +2

      This thread alone is making me high

    • TastyChevelle
      TastyChevelle Year ago +2

      Lucas Johnston No we're smoking beer, dude

    • Skidin Dingo
      Skidin Dingo Year ago +4

      i legit was about to say "same" and then noticed i was putting my bowl down to type and was like "oh, that would be why, wouldn't it"

    • dip dip potato chip
      dip dip potato chip Year ago +1

      The Hoopty Mini I am high and it fucking suucks ballz

  • Hammie and Friends Vlogs

    Idk why but this dude reminds me of Steve from stranger things 😭😭😂 just me?
    *2020 anyone?*

  • Lennox Savala
    Lennox Savala 7 days ago

    He kinda looks like Mitch Hedberg

  • Just Another Army
    Just Another Army 16 days ago +1

    What’s up you candy cane cum guzzler

  • bruj b
    bruj b 18 days ago +1

    Who here 2020

  • Michael Morgan
    Michael Morgan 23 days ago +1

    It's vinegar
    *P U S S Y*

  • Allen D
    Allen D 25 days ago +1

    Ur awesome man

  • •PINEAPPLE HEAD•
    •PINEAPPLE HEAD• 25 days ago +1

    1:04 me when I haven’t slept for 2 days

  • Simone Pacitti
    Simone Pacitti 25 days ago +1

    “No, I just have weed in my...something in my...somked something...smoking weed”

  • Broken Angel
    Broken Angel Month ago

    I finally found him... I didn't know his name, he's funny.

  • Avery Bradford
    Avery Bradford Month ago

    It was just the sack!
    Hahaha

  • Wa Greatimes
    Wa Greatimes Month ago +1

    the last one is legendary

  • Elise Page
    Elise Page Month ago +1

    how bout you dude

  • GRocket1020
    GRocket1020 Month ago +2

    He’s like a Alabama vine version of Kryoz.

  • Joe B
    Joe B 2 months ago +1

    "What are you doing?"
    "I'm liftin', dude. Pffft."
    "Yeah, but what's with the..."
    "Recording myself just in case. What.."
    "Uhh, I'm recording myself just in case too. I mean..."

  • Cheese Yourself
    Cheese Yourself 2 months ago +2

    he's like an ultra-high version of owen wilson

  • JosefaKela
    JosefaKela 2 months ago

    *DICKCEMBER*

  • Shaun Timson
    Shaun Timson 2 months ago

    Anyone know this guys name?

  • ThatZombieDude115
    ThatZombieDude115 3 months ago +1

    do you ever like wake up or you just like do something and your like waht the f*ck is going on

  • nameless guy
    nameless guy 3 months ago

    He was high when he made all of these

  • ShowDonkeys
    ShowDonkeys 3 months ago

    He’s hilarious

  • rip jelly
    rip jelly 3 months ago +1

    candy cane cum guzzler

  • Eryk Hodges
    Eryk Hodges 4 months ago

    You wanna buy an omelet for 5$ dollars

  • sganime96
    sganime96 4 months ago

    what do we want?

  • Brook
    Brook 4 months ago +7

    1:08 I love how “she” is undressed when he says he’s an artist, but is suddenly clothed again when he says sandwich artist. 😂
    I miss Vine. All good things must come to an end. 💔

  • BoJack Photography
    BoJack Photography 4 months ago

    Yo he got me with "just the sack.. no shaft"

  • Ani FYI
    Ani FYI 4 months ago +1

    2:13 One of my favorite parts xddd

  • Sakuruma Maiku
    Sakuruma Maiku 4 months ago +1

    YOu GoOT SkIdDleS

  • Jordan Peters
    Jordan Peters 4 months ago

    This was cathartic, thank you. 🙏

  • Orlando Ramirez
    Orlando Ramirez 5 months ago +1

    What the fuck is going on?

  • ANTHOViSiON !
    ANTHOViSiON ! 5 months ago

    Getting a D’Elia vibe lol

  • ExcurzionX
    ExcurzionX 5 months ago +1

    DOYOUWANASEEUNCLECRACKERORNO

  • TheTsar1918
    TheTsar1918 5 months ago +1

    "Helluh."
    "Wasulp."

    Words of genius.

  • Igor Lagundžin
    Igor Lagundžin 5 months ago +1

    I came just for the last one

  • Limg0
    Limg0 5 months ago +1

    03:05 my sense of humor

  • Julia Wall
    Julia Wall 5 months ago

    Doesn’t he look like Kurt cobain...like,,,

  • Turbo Exastcy
    Turbo Exastcy 5 months ago

    Why are my parents how what

  • Emmaly
    Emmaly 5 months ago

    CANDY CANE CUM GUZZLER 😂 1:21

  • a s t r o e n b y
    a s t r o e n b y 6 months ago

    Im a certified serfer dude after watching this

  • i*candle*all
    i*candle*all 6 months ago

    another bored j o o o o
    on $atan$ p l a y g r o u n d

  • Juliana Marcelino Baus
    Juliana Marcelino Baus 6 months ago

    Green eyes 😍

  • Elijah Mikaelson
    Elijah Mikaelson 6 months ago

    Hiker: “OMG are you okay?”
    Evan:....”Uh yeah I’m fuckin’ mediating dude.”

  • Kimmy Rarity
    Kimmy Rarity 6 months ago

    Evan will 100% be my favorite viner of all time.

  • Pants Dudney
    Pants Dudney 7 months ago

    2:52

  • Joandrade
    Joandrade 7 months ago +2

    Someone told me to watch this while high and now I'm just doing the just the sac no shaft thing he said

  • chew you up like bubble gum

    yeah? i’m fuckin meditating, dude 😒

  • Shalissa Whojsechoweski
    Shalissa Whojsechoweski 7 months ago +1

    "Hey, bro, can I get a sip of that water?"

    "it's not water"

    oh, vodka! I like your st-"

    "*It's vinegar*

    P U S S Y"

  • Kumi Kotara
    Kumi Kotara 7 months ago +1

    love youuuuuuuuuuuu!!!!

  • Karasmada
    Karasmada 7 months ago +1

    420 comments before I post this..
    BLAZING 4/20
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • Lashk
    Lashk 7 months ago +1

    what does he say on the last one?

    • Will Davis
      Will Davis  7 months ago +1

      “Later mom. What’s up me and my boys are going to see Uncle Kracker.. gimme my hat back Jordan.. do you wanna go see Uncle Kracker or no?”

  • KittyKat143
    KittyKat143 7 months ago +2

    The first one is literally me all night.

  • Marie Dickison
    Marie Dickison 7 months ago +1

    2:20

  • Popkiller
    Popkiller 7 months ago +1

    2:52 basically my New Years resolution to be able to drink vinegar

  • Itz cece
    Itz cece 8 months ago +1

    8005

  • Trying to Hide
    Trying to Hide 8 months ago +3

    1:40 YES

  • Isaackizzz
    Isaackizzz 8 months ago +2

    "Do you ever...like wake up....or d'....ah...like do something and you're just like what the he'... fuck is going on"
    im str8 up dead

  • Lucky ASMR
    Lucky ASMR 8 months ago +1

    The last one his most iconic Vine of all time.👌

  • ATG IMM
    ATG IMM 8 months ago +2

    1:08 is me picking up chicks after I finished high school and didnt go to college LOL

  • Matthew Merchant
    Matthew Merchant 8 months ago +1

    What's good you candy cane guzzler, its dickcember you know what that means

  • That Gall
    That Gall 9 months ago +1

    What’s his bday