What I Got For Christmas! 2018

Share
Embed
  • Published on Dec 26, 2018
  • WHAT I GOT FOR CHRISTMAS! 2018
    (Huge giveaway coming soon!)
    SUBSCRIBE!
    FOLLOW ME:
    Instagram: @miastammer
    Twitter: @MamaMiaMakeup
    Snapchat: mamamiaaaaaaaa
    Facebook: don't even bother I never post lulz
    Business Email: miastammer@mattermediagroup.com
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 1 297

  • Kayla’s Channel
    Kayla’s Channel 2 days ago +1

    2:28 Love That Eye Twitch I do it everyday

  • Jasmine Atkinson
    Jasmine Atkinson 20 days ago +1

    Love the intro ❤️

  • Ellie Cochran
    Ellie Cochran Month ago

    That intro cleared my skin, raised my grades, and reduced my phone bill

  • Marissa Rodriguez
    Marissa Rodriguez 2 months ago

    Yall buy more for ur selves than i buy for myself

  • Top Music
    Top Music 2 months ago

    I'm liking the intro

  • Catarina Trindade
    Catarina Trindade 3 months ago

    Summer 2019

  • Ally Noel
    Ally Noel 3 months ago

    Hey guys it’s mai SoOooOoOooOooO

  • Sophie Pender
    Sophie Pender 3 months ago

    Mia’s intro is the best intro of them all!!

  • Jessica Perez
    Jessica Perez 4 months ago

    Haha love that intro tho

  • Olivia Fennell
    Olivia Fennell 4 months ago +1

    Omg, I love your vids so much Mia!

  • høñêÿ bëê
    høñêÿ bëê 4 months ago

    She’s high off candels. 😝

  • høñêÿ bëê
    høñêÿ bëê 4 months ago

    I frikin love your intro tho

  • Abby Eastwood
    Abby Eastwood 5 months ago +1

    I love you so much and this is not me being mean its me trying to be relatable, but likeeeeeee how Americans say adidas is just 😫😳😤😖😣😱. Aussies rise with me here 😁

    • Fluffy Puppy
      Fluffy Puppy 4 months ago

      Different places say words differently nothing's right or wrong. Some people/places have different accents lol

  • LILIANA LINS
    LILIANA LINS 6 months ago

    I was die ing the whole time this video 😂😂😂

  • Jenna Wilder
    Jenna Wilder 6 months ago

    I love the intro lmao it’s amazing

  • Olivia H
    Olivia H 6 months ago

    Why am I watching this in march 2019

  • Eating Asmr
    Eating Asmr 7 months ago

    Mia your intro is so funny and low key my fav 2019 anyone like

  • Liana De Vlieger
    Liana De Vlieger 7 months ago

    Where can I buy the bag?

  • Mclaine Cairns
    Mclaine Cairns 7 months ago

    ive got the same mirror but in black lol

  • Sienna Jubb
    Sienna Jubb 7 months ago

    I watch this vid just for the INTROOOOOOOO 💕💕

  • Naomi Sweeney
    Naomi Sweeney 7 months ago

    I LOVE YOUR INTRO SOOOOOOOOO FUNNY LOL

  • Isabelle AKA little panda

    love u

  • yurimartinez871
    yurimartinez871 8 months ago

    Hi. ILove You. Beautiful Pretty 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

  • Kristin Weir-Buckley
    Kristin Weir-Buckley 8 months ago

    UGH IM SUCH A HOE FOR TRAVEL VLOGSSSSS

    • Kristin Weir-Buckley
      Kristin Weir-Buckley 8 months ago

      I JUST LOOKED FOR THE TRAVEL VLOGS SHE SPOKE OF AND THEY ARE NOT UP YET SAD FACE. But it’s ok yur girl got notifications on sooooooo I’ll know when they’re up 😬😬😬

  • Nusayba Ahmed
    Nusayba Ahmed 8 months ago

    The intro is legit depressing me

  • Sarah Eshbach
    Sarah Eshbach 8 months ago

    Mia where did you go again. It’s been sooo long

  • Annazria Westy
    Annazria Westy 8 months ago +5

    Where are you Mia!!!!!!! Like this comment if you miss Mia

  • Dulce Lopez
    Dulce Lopez 8 months ago

    Mia where can I get your ken the corgi merch cuz it’s soo cute 💖

  • Catinca Munteanu
    Catinca Munteanu 8 months ago +1

    Love your intro and I miss you

  • Kimberlee Selenaa
    Kimberlee Selenaa 8 months ago +2

    Miss you Mia. Hope you're doing well ❤

  • Cheyenne Iozzio
    Cheyenne Iozzio 8 months ago +2

    When is MIA gonna come back???!!!! I miss her!

  • Aliah L.A.
    Aliah L.A. 8 months ago +1

    Intro ❤️

  • Atomic Ember
    Atomic Ember 8 months ago +1

    She slowing turning into Emma chamberlain

  • yara jaff
    yara jaff 8 months ago +2

    what happened to MIALISHA?!!!!

  • evil kth
    evil kth 8 months ago

    Well...Bali is Indonesia 🇮🇩 duhh😂

  • Løser._. Alex
    Løser._. Alex 8 months ago

    We have the same birthday!! August 1

  • Shandy Vlogs
    Shandy Vlogs 8 months ago +2

    I miss you!

  • blushmilk
    blushmilk 8 months ago +8

    *_Wtf happened to mia._* Update me fellow subscribers.

  • Jeeah Lee
    Jeeah Lee 8 months ago

    I got exact same red amour sweater and black satin pyjama top from garage by sierra! @MammaMiaMakeup

  • Star Burst
    Star Burst 8 months ago

    I think she copied Bethany mota ‘s purchased her Black Friday haul

  • claire cozad
    claire cozad 8 months ago

    Does anyone know the name or brand of the mirror she got???

  • El Haul de Jearim
    El Haul de Jearim 8 months ago

    Hair cut ??? Mmm remember amm !!!

  • eyelash juice
    eyelash juice 8 months ago +1

    i miss the old mia :/

  • Layla Nasr
    Layla Nasr 8 months ago +3

    Does anyone else think that Mias videos are getting boring

  • ARMY Thats What I Am
    ARMY Thats What I Am 8 months ago +1

    Pls react to BTS' songs Let Go and Don't Leave Me. BTS is a South Korean group and these songs are both in Japanese. Watch the lyric videos. Also react to Fake Love mv with English captions and their I'm Fine performance on Jimmy Fallon. Those songs are in Korean with some English

  • Anna
    Anna 8 months ago

    I love your hair❤️❤️❤️❤️

  • Madison Kimble
    Madison Kimble 8 months ago

    We have the same birthday

  • Josephine Rombouts
    Josephine Rombouts 8 months ago

    2019 anyone lmao I was bored

  • Cat Pop
    Cat Pop 8 months ago

    Omg I'm love ❤️ you love ❤️ I'm love toy so much 😍😱😱

  • Shiloh Buizon
    Shiloh Buizon 8 months ago +1

    who else have been watching these vids. all day???

  • Depi Pits
    Depi Pits 8 months ago +5

    Mia are you gonna post new videos ??????

  • fαтιмα lσl
    fαтιмα lσl 8 months ago

    She didn’t make it to Thailand

  • Dalia Cervantes
    Dalia Cervantes 8 months ago +1

    omg mia I saw you at target but i was to scared to say hi but i love your channel

  • Be Happy
    Be Happy 8 months ago +2

    Where have you been????????????

  • Scarly Vanderbyl
    Scarly Vanderbyl 8 months ago

    no hate but do u think that she is kinda like emma chamberlain now

  • AwesomeSauce Draws
    AwesomeSauce Draws 8 months ago +1

    Is it just me or am I sad that she’s changed sooo much

  • Alexis Bucciali
    Alexis Bucciali 8 months ago

    I feel like I’m on the edge again. I got better but now I’m not. And tbh you’re so great. I’ve watched you for years. Since “scone” was a thing. I’m dealing with heartbreak now too. I wish I could talk to you but I can’t...you’re so amazing. I wish my life was the equivalent to even half the amount yours does.

  • Emma .S
    Emma .S 8 months ago +1

    When are you gonna restock your ken merch i missed OUT😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Cat Pop
    Cat Pop 8 months ago

    Who's love Mia like it 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😍😘😍😘😍😘😍😍😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍

  • k-12 bby
    k-12 bby 9 months ago

    did anyone notice that she was really calm in her other vids and nows she's happy!