Kodak Black - Codeine Dreaming (feat. Lil Wayne) [Official Audio]

Share
Embed
  • Published on Nov 23, 2017
  • Kodak Black - Codeine Dreaming (feat. Lil Wayne) [Official Audio]
    Download/Stream “Project Baby 2 All Grown Up": Atlantic.lnk.to/ProjectBaby2A...
    Stream/Download 'Back For Everything' Album OUT NOW - kodak.lnk.to/BackForEverything
    Grinding All Season Video - thexvid.com/video/8thpVH-K4S0/video.html
    Super Gremlin Video - thexvid.com/video/kiB9qk4gnt4/video.html
    Love & War - thexvid.com/video/IstjY83C3_s/video.html
    Follow Kodak Black
    KodakBlack1k
    TheRealKodakBlack
    kodakblack
    soundcloud.com/kodak-black
    open.spotify.com/artist/46SHB...
    The official TheXvid channel of Atlantic Records artist Kodak Black. 2017 saw Kodak rack up impressive certifications including: his gold-certified album ‘Painting Pictures’, 2x platinum single “Tunnel Vision”, and his gold-certified track “Too Many Years (feat. PnB Rock)”. To round out 2017, Kodak Black was named on both Rolling Stone’s and Complex’s “Best of 2017” lists, as well as Billboard’s “21 Under 21” list. In the same year, he released ‘Project Baby 2’ with the single “Codeine Dreaming”, which reached #52 on the Billboard Hot 100.
    His 2018 mixtape ‘Heart Break Kodak (HBK)’ went on to reach #15 on the US Top R&B/Hip-Hop chart. Following this release, Kodak revealed his studio album ‘Dying to Live’, which debuted #1 on the Billboard 200. The album featured the hits “Testimony” and “Zeze (feat. Travis Scott & Offset)”, which earned #1 on the Top R&B/Hip-Hop Songs and Billboard 200 charts.
    He has also collaborated with major artists such as Gucci Mane and Bruno Mars on “Wake Up In The Sky” and XXXTentacion on “Roll In Peace”, both of which have also gained platinum certifications.
    Subscribe for the latest official music videos, official audio videos, performances, behind the scenes and more from Kodak Black: Atlantic.lnk.to/KBsubscribe
  • MusicMusic

Comments • 15 040

  • Erica Lin
    Erica Lin 4 years ago +5390

    Came for Kodak, stayed for Wayne 🔥🔥🔥🔥🔥

    • JoeMamasLips
      JoeMamasLips 18 days ago

      Wayne was trash..lmao

    • Andrew Mendez
      Andrew Mendez Month ago

      Wack

    • KinG Jay
      KinG Jay 2 months ago +1

      this fuckin guy

    • Cem Deniz
      Cem Deniz 2 months ago

      exactly bro, bu kadar iyi özetlenemezdi kardeşim big UP!

    • Todd Pleasants
      Todd Pleasants 2 months ago

      Came for both...but Yak did his thing as usual, Yak a young living legend...put some respek on his name!!🔥🔥🔥

  • Jalton
    Jalton 2 years ago +3822

    I'm still rocking this song in 2022. Anyone else?

  • Antoinette C Marshall
    Antoinette C Marshall 9 months ago +87

    I really wish more rappers could do this. Made a bop with no cussing and with some clever word play. It'd definitely be less of a headache to play around parents if nothing else.

    • lil skelly
      lil skelly Month ago +2

      corniest comment ive seen bro lmao

    • Dylan Ellis
      Dylan Ellis 2 months ago +2

      Shiiit, try Kevin gates's Khaza. That's a banger with no cussing and clever wordplay.

    • Dion B
      Dion B 2 months ago +11

      Who cares if he's cussing 😂😂 he's literally talking about doing drugs

  • Syed Hasibuzzaman
    Syed Hasibuzzaman 2 months ago +24

    5 years later and Wayne still killing it in 2022. A living legend!

  • Brady Nardella
    Brady Nardella Year ago +709

    What I thought the song would be like:
    🤤🌬💸🚬💉
    What it’s actually like:
    🌘🪐☄️🌎🚀

    • Deemoneycash Let’s debate
      Deemoneycash Let’s debate Month ago

      @Beelzebub k

    • Shiva
      Shiva 5 months ago

      Goated comment

    • C D
      C D 5 months ago +4

      @Yashieka Swanson My fav line frfr, it's wha stood out to me when I firs hurd dis song

    • Yashieka Swanson
      Yashieka Swanson Year ago +12

      "I know my son gone like this song so I ain't fina curse"!!

    • Beelzebub
      Beelzebub Year ago +1

      Yin Yang Is a great halloween custom idea for you and your friend :)

  • ᴷⁱⁿᵈˡʸ ᴴᵉˡᵖ ᴹᵉ ᴿᵉᵃᶜʰ ⁹⁹ᴷˢᵘᵇˢᶜʳⁱᵇᵉʳˢ ᵂⁱᵗʰ ᴺᵒ ⱽⁱᵈᵉᵒˢ

    It's crazy how we are listening to this song again as different people, this song is legendary.

    • joseph ball
      joseph ball 5 months ago +1

      "Things change, people change, feelings change" -Yak. His music Timeless tho

  • Lagod
    Lagod Year ago +1037

    THEY BOTH COMIN HOME

    • ylYolk
      ylYolk 9 hours ago

      @respek it trump ain't racist dummy 😆

    • Gifted Mind
      Gifted Mind Month ago +1

      Even the president was feeling this shit

    • Colin Grabmydick
      Colin Grabmydick Month ago +2

      Donald done both of them the biggest solids of their lives

    • hijoaputa
      hijoaputa  2 months ago +1

      Lol.dont make me laugh chump

  • How you gonna Zoe me I’m Haitian Zoe

    “I kno my son gonna like this song so I ain’t finna curse” Free Kodak
    Sniper Gang

  • Jay Dont Play
    Jay Dont Play 2 years ago +17

    No matter how many years pass this still gon be my favorite Kodak Black song

  • Shaista Lakhani
    Shaista Lakhani 4 years ago +725

    I LOVE HOW THIS SONG DOESN'T HAVE CURSE WORDS!!! MAKES ME WANNA BLAST IT WHILE IM AT CHURCH!!!!

    • Joker ♤ 33
      Joker ♤ 33 8 days ago +1

      Lol codeine dreaming church music 💤 🥤 💜

    • David Davis
      David Davis 9 days ago

      Lol no cuss words just drug talk lmfao 😂😂😂😂

    • Me, that’s who
      Me, that’s who 9 days ago

      cuss words mean nothing to me, I did not even notice🫢

    • David Davis
      David Davis Month ago

      It's not that impressive man alot of people do this

    • Andrew Mendez
      Andrew Mendez 3 months ago

      @Ally Assalone straight up pressed the fuck it button with that one haha.

  • RapMusicBrasil
    RapMusicBrasil Year ago +31

    CADE OS BR DE 2021? ✌🏼🇧🇷

  • TheKingSlayerIsHere
    TheKingSlayerIsHere 2 years ago +190

    This song just came into my head now im here

  • Katsu Krew
    Katsu Krew Year ago +16

    This song blasted me into the galaxy in 2017. It’s 2021 and I’m still here

  • Garbage Truck
    Garbage Truck 4 months ago +13

    Was at another low point in my life. Heard this masterpiece and every bad emotion has melted away. Life does get better. Just keep moving forward 😞!

    • JDtheGreat One
      JDtheGreat One 3 months ago +3

      That's facts bro, everything will be good don't even let it hit your spirit fam, keep your head up and you will always see a way forward 💯

  • Raul Vasquez
    Raul Vasquez 4 years ago +240

    For those of us that were too young to experience 2pac, we have Wayne. Ladies & gentlemen we are experiencing a living legend... the kind that come around once a generation. Listen, enjoy and recognize.... Lil Wayne.

    • Roy Roman
      Roy Roman Month ago

      @Rolling Stoned lol Wayne say it himself pac better than him not dissing Wayne he's in my top 5 for sure but I was born 89 grew up on best rap Era there has ever been where every legend came from. P.s keep rolling stoned

    • Rolling Stoned
      Rolling Stoned Month ago

      @Roy Roman yeah okay lol

    • Roy Roman
      Roy Roman Month ago

      @Rolling Stoned lmao Wayne will even tell u he not better than pac

    • Roy Roman
      Roy Roman Month ago

      And Justin beiber

    • Roy Roman
      Roy Roman Month ago

      If you did or didn't experience pac biggie pun fat joe Busta DMX scarface geto boys mobb deep bone thugs it doesn't matter you can still bang them legends with multiple platforms and I think you need to say we the old school rapper group have Wayne he been dropping records since age 14 he's a legend from my Era as well as Dre snoop every legend has came from my Era yall can keep drake lmao

  • Hole in Dans Sock
    Hole in Dans Sock 8 months ago +27

    I swear.....
    This is Kodaks hardest verse, ever. He absolutely destroyed it didn't take a breath too.

  • Marcus Herzog
    Marcus Herzog Year ago +29

    They need a CD together. Real shit they sound good on the same track, this will go down as an instant classic!

  • TheirshopewithJesusChrist_AV1611

    This song still bumps hard 🔥🔥

  • Christocrap
    Christocrap Year ago +166

    The way Wayne ends his verse with the “tunechi” is coldd

    • Ty
      Ty Year ago +9

      And wayne been cold

    • Ty
      Ty Year ago +12

      You must be new to wayne. He been doin that

  • Jacob Melchin
    Jacob Melchin 3 years ago +3653

    I’m not usually a big fan of Kodak, but this song is amazing

  • John Marek
    John Marek 3 months ago +5

    4 years later and it's still 🔥🔥🔥

  • Dillon Gibson
    Dillon Gibson Year ago +11

    Playing this on repeat this week

  • Rodrigo Ramirez-Arvizu
    Rodrigo Ramirez-Arvizu Year ago +480

    Man this song is really going to blow up now that both Kodak Black and Lil Wayne were pardoned by the President of the U.S.
    From the block to the presidential pardon list

    • User 1795
      User 1795 5 months ago

      @Rick Sk 🤣

    • zxro
      zxro 6 months ago

      @THROAST don’t listen to what mainstream media says, research him yourself. Look at all the good things he’s done. You might think differently

    • THROAST
      THROAST 10 months ago

      @Max Gottschalk yeah, house arrest lol

  • K ertanal
    K ertanal Year ago +605

    2017: Codeine Dreamin’
    2020: Covid Screenin’

  • Ansem Thewise
    Ansem Thewise 4 years ago +1745

    Kodak is alot smarter then he portrays himself smh

  • Michael V
    Michael V Year ago +7

    I’m typically not into rap like that. But this brings back so many memories from freshman year of college that I had to give it a spin

  • Johnny Oelofse
    Johnny Oelofse 9 months ago +3

    My playlist be taking me back to when life was good🔥

  • ATK-Steppa
    ATK-Steppa Year ago +4

    Kodak will forever be the greatest legend of all time 💯✔️ , been rocking this song since the day it came out

  • SpookU
    SpookU Year ago +6

    These two could make a fire ass mixtape together. Hopefully they don't end up beefing with each other

  • Kay
    Kay 4 years ago +397

    This beat is literally insane

  • J Har
    J Har Year ago +2

    2021 and we gone keep it going 🙏🏽

  • maxamillion Dollaz
    maxamillion Dollaz Year ago +22

    They should've done a video for this one 🔥

  • Mr wekah wekah
    Mr wekah wekah Year ago +4

    They both went haaard on this 🔥

  • LostAtSea.
    LostAtSea. Year ago +36

    "I left future in pluto cause that boy was too geeked" Bruh imagine how hard this would go if future remixed it

  • Doug Beyer
    Doug Beyer 5 months ago +2

    If this doesn’t get a Kodak vote from you then wtf are you even doin? Songs lit 🔥🔥🔥🔥

  • Austin M
    Austin M Year ago +4

    Wayne and Kodak need to get together and put out a redemption album. Easily worth 30 mill.

  • Hanad Barre
    Hanad Barre Year ago +2

    2021 and this still go hard!!!!!

  • Därk Cløud
    Därk Cløud 10 months ago +2

    This song gets me lit at work

  • Sikander's Arms
    Sikander's Arms 3 years ago +2272

    Kodak at his lyrical peak

    • Uchiha Madara
      Uchiha Madara Month ago

      @Anthony Pena and you sir, got no idea

    • youtubeden
      youtubeden Month ago

      Fr fr

    • Dizzy
      Dizzy 3 months ago +1

      @Murgan Govindasamy i deleted my comment i was sleep i fw Kodak now

    • Murgan Govindasamy
      Murgan Govindasamy 3 months ago

      @Dizzy "u takin morphine homie u a moron" Kodak outdid every other rapper with that one line

    • Tim 33
      Tim 33 3 months ago

      Bro he is so much better now lol

  • Gage Rayburn
    Gage Rayburn Year ago +22

    Who else still blasting in 2020🥵🔥🔥🔥

  • daniel johnston
    daniel johnston 3 months ago +2

    This song gets me so hyped during a workout

  • Michael Rodriguez
    Michael Rodriguez Year ago +2

    KB top notch! Excellent talent, on target!!!Futuresque!

  • Kel Milton
    Kel Milton 9 months ago +2

    It’s 2021 and I’m still codeine dreaming

  • Ev_2423
    Ev_2423 4 years ago +697

    I'm not usually a fan of
    Kodak but this dude has been releasing a lot of 🔥🔥🔥lately

    • gnmorales1
      gnmorales1 4 years ago +1

      same thing I said.... Im in my mid 30s listening to like a 19 year old rapping lol

    • Tanner Garcia
      Tanner Garcia 4 years ago

      absolutely. reminds me of Juvenile and "Ha". had no idea what he was talking about at the time, but it sounded good and i wanted to hear more of it.

    • Max Xie
      Max Xie 4 years ago +1

      He has a ghostwriter

    • Angi Worrell
      Angi Worrell 4 years ago

      Ev_2423 . i am fan of kodak black i love him and ya he has

  • Shannon Bristol
    Shannon Bristol Year ago +6

    This song is 🔥🔥🔥🔥☄️⭐️

  • Oscar Campos
    Oscar Campos Year ago +3

    Literally the best song to practice football or workout to

  • brandi savage
    brandi savage 2 years ago +3

    Love it

  • Vicente Alan Gamez Vazquez

    suena como al RAP de hace 20-30 años muy bien

  • tadi tamba
    tadi tamba 4 years ago +1888

    One of the best Kodak songs

    • sinner saint
      sinner saint 3 months ago

      I like I don't wanna breath better

    • Tsukuyomi
      Tsukuyomi 3 years ago

      Codeine dreaming > tunnel vision > roll in peace > no flockin

    • Tyb_Daniel
      Tyb_Daniel 3 years ago

      tadi tamba lol and ur profile pic tho

    • Tyb_Daniel
      Tyb_Daniel 3 years ago

      emile cote lol

    • Noir Chronos
      Noir Chronos 3 years ago

      Roan Whatcott it's my favorite one from Kodak but I'm not addicted to it 🙄

  • Hidz Davis
    Hidz Davis 7 months ago +3

    2021⭐ I'm still slamming this and ready for 2022 leshgooo S.G 🔥💯

  • Krista K.
    Krista K. Year ago +2

    Still my shit, free Kodak 2020❤🤟🏽

  • Tony915
    Tony915 2 years ago +2

    First time I herd this fire since 2017. Still dreamin.

  • Declan Carr
    Declan Carr Year ago +3

    Listening to this in 2020, I’m not even really a big fan of kodak black but this Is a Banger🔥🔥🔥

  • jjfish
    jjfish 3 years ago +197

    This is one of those songs that you don’t get tired of after listening to it over and over again🔥🔥

    • Pan Pan
      Pan Pan Year ago

      Try setting it as your alarm then say that

    • Joseph Roman
      Joseph Roman 2 years ago

      Hi

    • mako
      mako 2 years ago

      Like Ransom

  • Edgar T
    Edgar T 11 months ago +2

    Kodak has been known to have said that this is the only song where he didnt curse on purpose because at that point he already had a son, and he wanted him to see that his pops can actually rap clean

  • siddharth dave
    siddharth dave 5 months ago +1

    Deserves way more views.. I though it’d be at a billi. This the first song we playing for aliens when we sesh.

  • Just Vibin
    Just Vibin 2 years ago +2

    2020 this songs still 🔥

    • Electro
      Electro 2 years ago

      skullspliter 56 fr

  • official matthewswim

    One of my favorite songs all time

  • Goku Black
    Goku Black 3 years ago +4945

    He kept his word, he didn't cuss.

  • 🌹Baby Akiel👑
    🌹Baby Akiel👑 5 months ago +1

    Crazy how there wasn't a single curse and still heat 🔥🌏🚀

  • BABA YAGA
    BABA YAGA 2 years ago +1

    Whenever this song comes on in the car it gets turned the fuck up! 🔥🔥🔥🔥🔥👽👽

  • WavyyDiego
    WavyyDiego 2 years ago +196

    Bro we all got a full lesson on the solar system listening to this

    • Jackson Killman
      Jackson Killman 2 years ago +1

      Bkapral05 alright buddy 😂 whatever that’s supposed to mean

    • HipHopHomosExposed
      HipHopHomosExposed 2 years ago +1

      @Jackson Killman I bet you're real fun at parties

    • Jackson Killman
      Jackson Killman 2 years ago +8

      Yeah like you could probably obtain a minor is astronomy if you listened to this on repeat

  • Cynthia Corron
    Cynthia Corron Year ago

    Your music is fire and i love it so much like fr and ive been listening to you for a long time

  • LukezVlogs
    LukezVlogs 8 months ago +3

    "I know my son gonna like this song, so I ain't finna curse" 👌 Great Lyrics

  • WakemewhnitsovR
    WakemewhnitsovR Year ago

    Timeless 💯

  • Malik Richards
    Malik Richards 7 months ago

    THIS SHIT FIRE🔥🔥🔥🔥

  • BFB
    BFB 2 years ago +1

    2020 still my fav song!!

  • DaModelKitMan
    DaModelKitMan 2 years ago +26

    This is the dopest Kodak song ever 🔥

  • Mikal Summers
    Mikal Summers 2 years ago

    Damn still bumpin in 2020 with Kodak in lockup 🔥🔥🔥

  • Ray Rod
    Ray Rod 2 years ago +27

    Who still bumping this in 2020?! 🔥🔥

  • mgeraldd
    mgeraldd Year ago +1

    Rocking this in 2020❤️💯💯💯#freeyak

  • Abdullahi Farah
    Abdullahi Farah 4 years ago +191

    Came back just to realize this song is a masterpiece #FreeKODAK

  • Adam Thompson
    Adam Thompson Year ago +4

    We got both of them back!!

  • Secret Sorry
    Secret Sorry Year ago

    2021 & we still here 🔥🔥🔥🔥

  • ranjan shetty
    ranjan shetty 10 months ago +2

    Need this 2 🐐 again 💥💥💯💯

  • Mari
    Mari 4 years ago +603

    Kodak the most consistent rapper right now🔥

  • Ethan Carter
    Ethan Carter 2 years ago +17

    I just realized he didn't cuss once and this song still slaps

    • Spiritual Mike
      Spiritual Mike Year ago

      Hahahah he knows he son finna he bumping this

  • JAY V
    JAY V 2 years ago +3

    They should make a quarantine clean remix with this beat💯

  • Icyy C.
    Icyy C. Year ago +14

    Heavy rotation now! 🔥

  • C Karlik
    C Karlik Year ago +1

    This is still my favorite song and it’s from 2017

  • Smoke Bone
    Smoke Bone 4 years ago +162

    Kodak been putting work in this year 🔥🔥

    • Jr 105
      Jr 105 4 years ago

      Smoke Bone hell yeah

    • Smoke Bone
      Smoke Bone 4 years ago

      ADi Official keep up the good work bro your something special put your country on the map ✍🏻🙏🏾

    • Smoke Bone
      Smoke Bone 4 years ago

      ADi Official where you from

    • Smoke Bone
      Smoke Bone 4 years ago

      ADi Official gotchu bro

  • Theater of the Absurd
    Theater of the Absurd 2 years ago +1

    Make Kodak great again!!¡!¡!

  • Meghan the Raven Wahlin Monjeau Bauer Carponia

    Still one of my fav

  • Hunter Reinemeyer
    Hunter Reinemeyer 2 years ago +1

    Keep going hard kodack i love u cuz

  • S.B.O 420
    S.B.O 420 Year ago +1

    Rocking this 2021🔥👑

  • Junior Bree
    Junior Bree 4 years ago +42

    Lil Wayne never disappoints

  • isiah lowe
    isiah lowe Year ago +1

    Idk bout his other shit honestly never listened but he shows talent with this one💫🌙🌔☄️🔥🔥🔥🔥

  • Trellbíñø
    Trellbíñø 6 months ago +2

    🔥🔥still listening

  • Jesus Christ
    Jesus Christ Year ago +4

    Still hits

  • Phoenix Ghost
    Phoenix Ghost Year ago +14

    Kodak black underrated goat of 2010s

    • Joshua Gumpert
      Joshua Gumpert Year ago +1

      I’m from the 80s era and I agree. Different voice, different metaphors, different flow. Greatness

  • MTrayy
    MTrayy 4 months ago +1

    2:14 the chills down spine...😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤

  • Baby Gzus 𝆕
    Baby Gzus 𝆕 11 months ago

    Still bumping this 💣 in 2021

  • Luc Salomoni
    Luc Salomoni 2 years ago +176

    Who knew Kodak Black's hair would look like the coronavirus

  • John Dough
    John Dough 5 months ago +1

    Classic 🔥

  • Chuy
    Chuy 4 years ago +1823

    Is anyone else addicted to this song now?

    • Altynbek Bagzhan
      Altynbek Bagzhan Year ago

      Chuy котагымды жеме жаратылысын томен сенин

    • hayden
      hayden 2 years ago

      no but i am currently addicted to crack cocaine

    • V L
      V L 2 years ago +1

      Smoking 🚬 space cake to this!

    • Michael Mendez
      Michael Mendez 2 years ago

      100%! I'm not the only one!

  • Sam Got
    Sam Got 7 months ago +2

    Poor kodak we all know he ain't himself rn get better man we all love u

  • Cindy Hagan
    Cindy Hagan Year ago

    Yes I noticed he rapped all 9 planets that's awesome I could never rap that good he deserves credit.

  • TorontoPokemon
    TorontoPokemon Year ago +19

    King Of Metaphors : Lil Wayne
    Prince Of Metaphors: Kodak Black
    one of the best collabs, no cap.

  • Charssie Williams
    Charssie Williams Year ago +3

    All the dislikes are from the people who didn't think he was codeine dreaming