Wanna One (워너원) - BOOMERANG(부메랑) Practice Ver.

Share
Embed
  • Published on May 18, 2018
  • Wanna One (워너원) - BOOMERANG(부메랑) Practice Ver.
    Wanna One "1÷x=1 (UNDIVIDED)"
    06.04 Album Release
  • MusicMusic

Comments • 6 036

  • La Petite Otaku
    La Petite Otaku 11 hours ago

    JI HOON avec un t-shirt paris france je t'aime :,)

  • Little Wannable
    Little Wannable Day ago

    Guanlin part just kill me

  • IZONEEE
    IZONEEE 2 days ago +1

    I suddenly realized that it is the studio from the off records. woah
    like
    Fromis_9 and IZ*ONE's studio/company

  • Luma Army
    Luma Army 3 days ago

    Daniel so cute lol

  • dzenta mashita
    dzenta mashita 4 days ago

    Swing I want see them dance practice LIGHT

  • bae velvet
    bae velvet 4 days ago

    Jinyoung did so welllll

  • 사랑해다니엘
    사랑해다니엘 5 days ago

    아니 다니엘 오빠... 마지막에 뭔데...꺄악.. 넘 귀엽잖아...ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
    지훈이 오빠도... 안녕?? ㅎㅎ 후에엥...ㅠㅠㅠㅠ
    울 워너원 오빠둘은 연습 버젼도 완죤 잘해~~❤❤❤🖒👍

  • Paciencia Almoite
    Paciencia Almoite 6 days ago

    can someone talk about jisung. geez im inlove with that mannnn deym. so simple

  • Yuliani Rifdah
    Yuliani Rifdah 9 days ago

    Lah ada dance practicenya? Kemana saja wahai diriku selama ini😂

  • dzenta mashita
    dzenta mashita 11 days ago

    I want see them dance practice LIGHT

  • jeonguk park
    jeonguk park 11 days ago

    daniel is so extra lmao

  • jeonguk park
    jeonguk park 11 days ago

    stan legends and talent stan wanna one

  • wannaone . wannable
    wannaone . wannable 12 days ago

    Park Woooooojin💙💙💙

  • Ny Tey
    Ny Tey 13 days ago

    Jihoon really look like V

  • 혜바라기지은
    혜바라기지은 14 days ago

    내가 이래서 워너원을 좋아해 연습도 실전처럼 하잖아(다른 아이돌이 못한다는 뜻은 아닙니다.)

  • Pim Rha
    Pim Rha 15 days ago

    bae jinyoung handsome💙

  • My love winkie
    My love winkie 16 days ago

    Iz*one's dance practice room!!

  • Yana Decena
    Yana Decena 16 days ago

    Daniel exposing his two sides haha his cute and his serious side

  • 소시지훈
    소시지훈 17 days ago

    3:07 다니엘 봐 ㅋㅋ 넘무 기엽자너ㅠㅜ 다들 무표정 인데 다니엘 혼자 실실 거리고 있자너 ㅠ

  • Yeppa 24
    Yeppa 24 17 days ago

    Sungwoon 💕💕

  • meekness918
    meekness918 17 days ago

    They lack confidence in their moves. More confidence...even ordinary dance moves can make impact if you dance with your heart and soul.

  • yu 。
    yu 。 17 days ago

    ブーメランって聞こえない…

  • Tímea Lokšová
    Tímea Lokšová 17 days ago

    0:38 Jihoons waving to Hey is soooo cute *__*

  • yoddalgi.
    yoddalgi. 18 days ago

    The ending pose is a secret between viewer and Danik bc everyone else were looking down 😂

  • jy s
    jy s 18 days ago

    박우진 생일 축하해요~♡♡♡
    그리고 워너원 워너블 모두 행복하길~~♡♡♡

  • Aun Abbas
    Aun Abbas 18 days ago

    Fuck you

  • 박우진 애기야
    박우진 애기야 20 days ago

    역시 워너원 메인댄서 우진이❤💚💜

  • 박우진 애기야
    박우진 애기야 20 days ago

    우진아 너무 멋지다요🌼🌼🌼

  • 아름달
    아름달 22 days ago +1

    하성운 파워풀하고 섹시하고 멋있어.부메랑 안무 멋져

  • Natasha Leeyana
    Natasha Leeyana 22 days ago

    Have you voted for MGA popularity award? I believe we can do this if we put our efforts together! We are wannABLEs, we’ll be ABLE to do this for the boys, we have 4 days left. 😊 go follow @wo_mga on Twitter for easy tips and must dos. Let’s close the gap!

  • gotthat kawaii
    gotthat kawaii 23 days ago

    how can jinyoung be so ambition in this dance HES SO CUTE WAHAHAH

  • Malla Maira
    Malla Maira 23 days ago

    Kenapa sich kak kok Member wanna one cepet bgt bubarnya pada hal keren dan bagus loh

  • Bape Bape
    Bape Bape 24 days ago

    Love leedaehwi

  • Bape Bape
    Bape Bape 24 days ago

    Love daehwi

  • 우시혁
    우시혁 24 days ago

    워너원 오빠들중에서관린이사랑해요

  • Aisyahsweetie 3001
    Aisyahsweetie 3001 26 days ago

    Woojin oppa😍,aku mencintaimu chagiya😚💋❤❤❤❤💓💕💖💘💞💝💗💟

  • local trash
    local trash 27 days ago +1

    2:13 NCT IS QUAKING

  • Sneha Jay
    Sneha Jay 29 days ago

    Haiss I’m gunna miss them 😭😭

  • 워너블 딸기쨈
    워너블 딸기쨈 29 days ago

    내소원:항상 아프지말고 건강하길
    1. 아프지말기
    2. 슬픈표정 하지않기
    워너원사랑해♥ 아프지마 항상내가응원해줄게 사랑해워너원 항상 꽃길만걷기를🙏

  • 구뿜
    구뿜 Month ago +2

    #하성운 OMG!!!!!!! ㅠㅠㅜㅠㅜㅠㅠ판타스틱이야ㅜㅜㅜㅜㅜ

  • Aikeen Is Jisoo's butler

    They have the same studio with izone

  • channtana sangsa
    channtana sangsa Month ago

    KangDaniel What?? 3:03

  • JI Sen
    JI Sen Month ago

    0:38 윙깅이 손 흔드는거 진짜 보다가 심장터질뻔 ㅠㅠㅠ 옷도 너무 잘입었어 대존잘 ❣️

  • 뭐 어쩌라고[ 더큐 ]

    이거 거울모드인가요? 최대한 빨리 답변 좀 ㅜ 학예회 때 연습해야 되요ㅜ 💦🍑

  • Rowy MIN
    Rowy MIN Month ago

    3:02 WTF 😂😂😂😂

  • Thùy Linh Nguyễn
    Thùy Linh Nguyễn Month ago +1

    Jihoon very very sexy

  • peachy niels
    peachy niels Month ago

    Daniel being a confident gay at the final pose lol 😂

  • Wiwi Marwiyah
    Wiwi Marwiyah Month ago

    The sound is awful

  • Mariana Silva
    Mariana Silva Month ago

    3:03 wtf daniel

  • Fatma Aydın
    Fatma Aydın Month ago +1

    ı love you come to turkey 😊😊😊😊😀😀😀😀😀☺☺☺☺

    • lia wong
      lia wong Month ago

      I like their songs, Enegetic has 85M listening times, Boomerang is stunning, too. Beautiful is good, too. And Light, the recent song, they have omg lots of good songs and dances.

  • YOUTUBE핑민
    YOUTUBE핑민 Month ago

    3:02

  • Im Saya
    Im Saya Month ago

    Disband

  • 27
    27 Month ago

    Kang Danielllllll so cute sexy pose at the end hwehwe😚😚

  • 최은빈
    최은빈 Month ago

    3:02 귀여워ㅠㅠㅠ

  • 배현지
    배현지 Month ago

    안무 중간에 지훈이가 인사하고 다니엘 안무 끝날때 포즈가...ㅋㅋㅋ

  • syasya sorfina
    syasya sorfina Month ago +1

    jihoon doing "hi"?maybe he's boring

  • 아야카
    아야카 Month ago

    캿
    우리 귀여운 지녕이〜💞

  • Rehna Tarigan
    Rehna Tarigan Month ago

    Let's talk about Jaehwan Official Pants For Dance Practice wkwkw

  • Kimy
    Kimy Month ago +1

    I can't believe that a choreo so hard and sophisticated like this exists! THIS is insane! I'm so impressed! Glad that I found this boygroup, all of them are soo talented!!

  • Tusqy NR
    Tusqy NR Month ago

    I thought from the beginning it was a Pledis building is true. From the same floor, the same curtain. Wanna One also used that place for their dance practice. Now Pledis feels like a warehouse lol. SAVAGE 😂 But it's okay bcs Minhyun is there.

    • Tusqy NR
      Tusqy NR Month ago

      +Joonei 3 well, i was wrong to say something like this, i only conveyed my guess and what I felt so far. i'm really sorry if someone is offended. and i made a mistake because i didn't mention other artists like fromis_9 and izone.

    • Tusqy NR
      Tusqy NR Month ago

      +Joonei 3 i know that. the reason i mentioned minhyun was just my reason, so i could think positively about this. i am carat but i love other pledis artists. forgive me, because i am one of the millions of people who feel disturbed with this. But it's okay maybe someday I'll understand. sorry for my bad english

    • Joonei 3
      Joonei 3 Month ago

      other CJ *stone muisc* groups use pledis building too so i think it just like this because of CJ-pledis relationship and sharing the building thing not bcuz of minhyun. i saw a picture of daniel from Wannaone Go where he was in the recording room recording a song and that was pledis recording room if you watch svt recording you will see it is the same room.

  • • stressed & kpop obsessed

    is anyone else on a wanna one dance practice binge in October 2018 and cRYING or is that just me?

  • The Space
    The Space Month ago +1

    3:07 Daniel Laughing 😂😂😂😂

  • [50명 목표] ᴗ옍귬곤듀ᴗ

    와 씹 하성운 개멋져...
    지훈이 파지 륑륑륑륑 부메랑 할때 개쩐다...
    진짜...이 춤 레전드다...

  • peaches
    peaches Month ago

    0:56

  • Magdalena Adhiriana
    Magdalena Adhiriana Month ago +1

    Daniel, why? Your dance always on point... Detail movements...

  • Kim SaRah
    Kim SaRah Month ago +1

    Jihoon waved👻

  • 워너블버디
    워너블버디 Month ago

    #강다니엘 마지막 포즈 뭐야ㅋㅋ
    존귀❤

  • sin cera
    sin cera Month ago

    isn't this pledis's practice room?

    • sin cera
      sin cera Month ago

      +Joonei 3 ahhhhhh thank you!!!

    • Joonei 3
      Joonei 3 Month ago +1

      yes it is, stone music groups (CJ) "Fromis, I*zone, Wannaone" all use pledis' practice room. its looks like wannaone started to use pledis building since they moved to swings ent.

  • 권예빈
    권예빈 Month ago

    다니엘 빼구 다 트레이닝복이네 ㅋㅋㅋㅋ

  • Read James
    Read James Month ago

    02:13 OMG Sungwon and Woojin! 💖

  • Taekookie Jeonkim
    Taekookie Jeonkim Month ago +1

    Who is that guy in the denim jacket and blue jeans !?

    • Taekookie Jeonkim
      Taekookie Jeonkim Day ago

      Rizz Velasco what do you mean lol

    • Rizz Velasco
      Rizz Velasco Day ago

      +Taekookie Jeonkim he really is,you're in love with him,hayyyyy you have so many rivals called peaches,Lol..

    • Taekookie Jeonkim
      Taekookie Jeonkim Month ago +1

      Dayang Aleeya he is sooo handsome and good at dancing I’m in love with him

    • Dayang Aleeya
      Dayang Aleeya Month ago +1

      Kang daniel..

    • Dayang Aleeya
      Dayang Aleeya Month ago +1

      maybe kang daniel

  • Thùy Linh Nguyễn
    Thùy Linh Nguyễn 2 months ago +2

    Park Jihoon

  • 구뿜
    구뿜 2 months ago +1

    #하성운 #갓성운 만만세!!!!! 열라 잘춘다!!!

  • DE AN
    DE AN 2 months ago +1

    Sungwoonie hyung

  • 김동현
    김동현 2 months ago +1

    배진영

  • Kim Herin Love Wanna One
    Kim Herin Love Wanna One 2 months ago +3

    Jihoon đẹp trai quá

  • 쭈뼛쭈
    쭈뼛쭈 2 months ago

    ㅋㅋㅋㅋ아 마지막에 강다니엘이 부메랑~ 할때 포즈 왤케 웃기지ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • Jade Mongelós
    Jade Mongelós 2 months ago

    URGENTEEEEEE
    ¿CÓMO SE LLAMA EL DE GORRO BLANCO?
    SI pueden decirme sus nombres con las prendas específicas se los agradecería pero por el momento el de gorro blanco me llamo la atención AAAAAAA
    AYUDAAAAAA

  • Ardea Raniel
    Ardea Raniel 2 months ago +2

    It’s Bae Jin Young for me ( 🙊 ) .. Wanna 🎧One Fighting !

  • Mahir Bz
    Mahir Bz 2 months ago +3

    3:03
    I just noticed last posting of Daniel was so funny!! Althought I have seen many times..
    Sorry for my English.. I am a little bad of English...

    • Mahir Bz
      Mahir Bz 2 months ago +2

      They are tteugeoweo like fire!!

  • Misca Fujoshi
    Misca Fujoshi 2 months ago

    Ong Seongwoo~~~~~

  • ˇ꽃뎀
    ˇ꽃뎀 2 months ago

    0:38 지훈이의 구수한 인사
    3:02 녤의 모델 포Z

  • Tiên Trần Thị
    Tiên Trần Thị 2 months ago +1

    Wing Wing Wing Wing BOOMERANG

  • 조현주
    조현주 2 months ago +1

    맨날보고있다ㅎ

  • Dreamer Baby
    Dreamer Baby 2 months ago

    This song kinda reminds me of bts fire

  • evxoxox bae
    evxoxox bae 2 months ago +1

    Daniel in the end!!!HAHAHAHA

  • HitoK2 ch
    HitoK2 ch 2 months ago

    มีหมวกคู่กันด้วยขาว-ดำเรือชั้นนน😭😭ชิปค่ะ

  • Alona Lim
    Alona Lim 2 months ago

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤣

  • fikri ansah
    fikri ansah 2 months ago

    Komentar nya penuh bahasa korea

  • oktavina dzp
    oktavina dzp 2 months ago +1

    look at daniel’s legs wooohoo i’m so freakin suprised🤤🤤😍❤️

  • Ainafarisha Amran
    Ainafarisha Amran 2 months ago +1

    Nak nombor telefon-kang daniel

  • Hồng Ngọc Trịnh
    Hồng Ngọc Trịnh 2 months ago +4

    #HaSungWoon love you

  • bad Boy
    bad Boy 2 months ago +1

    Kang Daniel,Hwang Minhyun,Ong Seongwoo

  • 윙훈밀크
    윙훈밀크 2 months ago

    오케이 구글한테 노래 추천해달라했더니 여기로 데려왔네요 구글이가 제가 워너블인거 어케 알구...😶😶

  • NUR JAMILATUL
    NUR JAMILATUL 2 months ago

    Can someone got notice that jihoon is sexy in this video😂😂😂😂💕💕💕💕

  • Majid Hazarah
    Majid Hazarah 2 months ago +3

    I love boomerang song

  • White_Angel
    White_Angel 2 months ago

    Так нравится этот танец

  • M K
    M K 2 months ago

    最後のダニエルうける爆笑

  • rOodfood
    rOodfood 2 months ago

    Who is the one with the yellow jacket?

  • Lee Daehwi và cà chua Youngmin

    Lee Daehwi cuteeeeee