Shuler King - Why Jussie Smollett Why?!!!

Share
Embed
  • Published on Feb 21, 2019
  • www.shulerking.com
  • ComedyComedy

Comments • 737

  • Tammy Fofah
    Tammy Fofah 6 hours ago

    Looking for a foot long πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜†

  • Black SuperWoman
    Black SuperWoman 2 days ago

    They rolled on him faster than weed paper.

  • ANTIQUEFOTOS
    ANTIQUEFOTOS 7 days ago

    Yep, he was looking for a foot long alright!

  • The Favored One
    The Favored One 8 days ago

    πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£

  • Yvontaysia Reed
    Yvontaysia Reed 11 days ago

    He make light skins look bad smh

  • Demiracle Jefferson
    Demiracle Jefferson 14 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • sassy
    sassy 17 days ago +1

    Your videos don’t be long enough!!!

  • Robert Parker
    Robert Parker 18 days ago

    You know why bitch, y'all faggots tried to start something and got your shit busted. Black folks showed up this Black history month, they pulled an old timer on you motherfuckers: and that shit was beautiful. For a minute, I thought Black folks had lost their got damn minds: fucking with you homosexuals, talking about y'all the same as Black folks. Black folks shook you faggots and bully daggers this time. You bastards of satan(oprah) thought a riot, march, protest, a we shall overcome movement, and a civil fight( not rights) was about go down out here during Black history month. Black folks had Jossie Smollett's ass looking real crazy, he totally forgot the script: " what had happened was', my cousin stole my subway sandwich". Police just locked that faggot ass up, he all confused about a got damn hate crime. Next time, use Ricky Smiley, he acts like a faggot, walk like a faggot, and move his head around constantly( usually from dick sucking all the time) like a faggot. Rickey Smiley will pull that off real good, and Black folks will believe him too. You all had the wrong actoress. You can't put too much shit in one story on Black folks. Jossie had too much going on: sandwich at 2: am, ransom letters, noose, MAGA hats, bleach, and one infamous scratch: Black folks got mad real quick, "naw motherfucker, 'something, fuck something, all that shit don't sound right". This Black history month was beautiful and rewarding and fun, and just brilliant: Black folks stayed WOKE, on the right motherfuckers πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜‰πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜„πŸ˜…πŸ˜‹πŸ˜ŠπŸ˜‰πŸ˜†πŸ€—( my face when it all went down).

  • bettyboo29
    bettyboo29 18 days ago

    Prince Akeem and Semi. Bruh I’m done 🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

  • Mattie Gena
    Mattie Gena 18 days ago

    Lmao!

  • Shandreka Bennett
    Shandreka Bennett 18 days ago

    πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

  • Neecee Michelle
    Neecee Michelle 19 days ago

    Jussie is Lying!! Plan and Simple! Watch how they twist this to make him appear innocent!

  • Baba Booie
    Baba Booie 20 days ago

    They have pictures of each other’s penises πŸ˜‚

  • Nell Lee
    Nell Lee 20 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Alisha Thigpen
    Alisha Thigpen 21 day ago

    Yo! Why you smiling in they accent???!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

  • Poet Lee
    Poet Lee 22 days ago

    He done fucked up

  • Poet Lee
    Poet Lee 22 days ago

    πŸ€£πŸ˜‚

  • Ronald Donald
    Ronald Donald 22 days ago

    I am from Malawi, Africa and I endorse this message!!!!!! Hahaha hahaha..... *Rolling*
    Foot long but wasn't a subway!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • LACOLE Scott
    LACOLE Scott 22 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • TheSolaenergy
    TheSolaenergy 22 days ago

    To be fair, the brothers were born in the United States.

  • Vanessa Galbreath
    Vanessa Galbreath 22 days ago

    Hahahaha damn

  • Stephanie Duncan
    Stephanie Duncan 22 days ago

    SWEET CHEEKS lied . He is so pitiful.πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’

  • Special Kids Special Mom

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚I can’t right now!!!!!!!

  • Maurice Battle
    Maurice Battle 23 days ago

    That's a DAN!!!

  • R Taylor
    R Taylor 23 days ago

    You are too much πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜˜

  • BeeBee Tee
    BeeBee Tee 23 days ago

    That Coming to America reference. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Sarah Burggraf
    Sarah Burggraf 23 days ago

    dang that accent spot on

  • jethrobodineus
    jethrobodineus 23 days ago

    You might have been looking for footlongng....stop it!!!! U killin me bruh

  • Leo
    Leo 23 days ago

    πŸ€£πŸ˜‚ I just love you shuler king.. you made me pee my pants..

  • henricoshawty85
    henricoshawty85 23 days ago +1

    "Didn't take long for Prince Hakeem and Semi to snitch on you, did it?!?!?" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Ok DAMMIT...I am watching Coming to America TONIGHT!!! LMAO!!!

  • Country Onion
    Country Onion 23 days ago +1

    Shout out to Jussie for being the only American who almost succeeded in scamming not one but 2 Nigerians .

  • rrmndtqrg8 q
    rrmndtqrg8 q 23 days ago

    Because he's a lying little gay bitch

  • Ryan Williams
    Ryan Williams 23 days ago

    Sooo Jussie thinks thinks that the Nigerian bros. will risk deportation for him.....
    Congrats. U played yourself

  • Alagante Lambey
    Alagante Lambey 23 days ago

    Must admit though that name is tha pen gonna be hella funny . he gon be juicy for all the wrong reasons.

  • Diane Watson
    Diane Watson 23 days ago

    Excatly!

  • Lady D
    Lady D 23 days ago

    I also have the canceled check.... I will give it all to you Mr. 5.O..

  • MunchieGang TV
    MunchieGang TV 23 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Doctor Mike
    Doctor Mike 23 days ago +1

    Coming from a Nigerian, your Nigerian accent is so wack, sounds south african

  • ASSEGAI X
    ASSEGAI X 23 days ago

    LMAO πŸ˜‚ πŸ˜‚

  • Dawn Bryan
    Dawn Bryan 23 days ago

    This guy is too much lolz

  • brandnew new
    brandnew new 23 days ago

    Whooooo haaaaaa πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Bless Love
    Bless Love 23 days ago

    Prince Hakeem & Simi ...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Mx Dude
    Mx Dude 24 days ago

    I can't help but laugh....this is my best

  • Regina Price
    Regina Price 24 days ago

    Shurlerking I just bought a pair of Air Jussie πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • M C
    M C 24 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ not a footlong lol

  • Shawntrice Smith
    Shawntrice Smith 24 days ago

    😩 Not Prince Hakeem and Simi🀣🀣🀣🀣🀣

  • This is Laflare Tv
    This is Laflare Tv 24 days ago

    Black men we gotta do better. The powers that be want us out of shape, self hating, incarcerated, uneducated and emasculated..... I am Man!!!!!!!!!

  • Nubian Emporer
    Nubian Emporer 24 days ago

    I haave pictaas

  • Charisma Dixon
    Charisma Dixon 24 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚shut up

  • Callie Callie J.
    Callie Callie J. 24 days ago

    This is hilarious! Finding humor in a really messed up situation.
    Jussie is so wrong for what he did. It was not necessary. At first I believed him. Then I listened to his interview and listened to what others said about things not adding up...I didn't believe him as much. THEN the recording of the Nigerian guys buying those masks and MAGA hats...I didn't believe him AT ALL after that!
    He was about to start a race war. On top of that, even in bizarre attacks that happen for REAL, the victims may sometimes not be believed as readily thanks to fake attacks like Jussie's.
    On an extra note: Trump supporters don't need to use this fake attack as a way to excuse, justify and deny their hatred. This fake attack using fake Trump supporters does not cancel out the very real racism and hatred that many (not all, but many) Trump supporters actually do practice.

  • Kay Ari
    Kay Ari 24 days ago +1

    And who the hell pays with a check to some dumb shit like this?

  • KIMETHA RHEUBOTOM
    KIMETHA RHEUBOTOM 24 days ago

    These days when I need a pick me up from my weekly problems, I go looking for Shuler King's 1 minute commentaries! lol
    This guy is too
    funny!!!
    πŸ˜πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜„πŸ˜ŠπŸ˜‰

  • Deneca Dunlap
    Deneca Dunlap 24 days ago

    BOY, U ARE SILLYπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • T.M. Wilson
    T.M. Wilson 24 days ago

    Absolute worst plan in history!!!

  • young nurse
    young nurse 24 days ago

    He was looking for a foot long , but not from Subway !!!!!!
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • 2fishnets
    2fishnets 24 days ago

    DAMN...DAMN...DAMN!
    in my Florida Evans voice

  • Calisa Hardy
    Calisa Hardy 24 days ago

    I can't! πŸ’€ This was funny... Not the situation but still... Wow

  • Calisa Hardy
    Calisa Hardy 24 days ago

    How's that _Empire_ pay now? Lol

  • Tha Chief
    Tha Chief 24 days ago

    That accent was trash asf

  • claire sincere
    claire sincere 24 days ago

    You wrong. lmao ctfu

  • Mx Dude
    Mx Dude 24 days ago

    Text messages. ..lol hahaha

  • Carl Parish
    Carl Parish 24 days ago

    I’m laughing so hard!!!!!!!!!!

  • Mookie
    Mookie 24 days ago

    Nobody wants subway at 2AM!

  • Eugene Joseph
    Eugene Joseph 24 days ago

    That pretty face man in jail what was he thinking

  • Damian Williams
    Damian Williams 24 days ago

    U a fool

  • country boy
    country boy 24 days ago

    So he got beat up by 2 Antonio Brown's πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Steelers ain't gone like this shiiii#.πŸ˜‚

  • pia ping
    pia ping 24 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚You might have been looking for a foot long..but it wasn't no Subway πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Gerald Hawkins
    Gerald Hawkins 24 days ago

    That was freaking helarious!!!!🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

  • James Caldwell
    James Caldwell 24 days ago

    Y’all ease up on Jussie. You’d make up a lie if you just got your ass best by Monti Teo’s girlfriend

  • Joe Black
    Joe Black 24 days ago

    Lol πŸ˜‚ you should have made this skit longer you some details still was funny

  • Ra ra
    Ra ra 24 days ago

    πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€ im dead !!!!!

  • Carl Manuel
    Carl Manuel 24 days ago

    Akeem and Simi,,, LmfaoπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚!!!!!

  • The Realest RT
    The Realest RT 24 days ago

    Lol so true I said to my husband when it first happened, 2am in the morning what ?

  • SouthernGirl
    SouthernGirl 24 days ago

    Lmfao hand me a PEN & PAPER ❀

  • pat pat
    pat pat 24 days ago +1

    Romans 1 verse 24 to verse 32, if he repents and follow Ecclesiastes 12 verse 13 the whole duty of man is to love GOD AND FOLLOW THE MOSAIC LAWS. GOD will judge him. Come out of Babylon the great wicked ways,

  • msdarkstar44 x
    msdarkstar44 x 24 days ago

    I’ve got two words for Jussie...Dumb Ass !

  • Viveca Gipson Williams

    πŸ—£πŸŽΆπŸŽΆβ€Oooooh Nooo you don’t have to take me to jail”...πŸ‘₯πŸ˜πŸ˜„πŸ˜ƒπŸ˜‚I hollered when I saw this earlier πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚#hilarious take

  • m love29
    m love29 24 days ago

    I'm dead

  • Li-Li
    Li-Li 24 days ago

    Yes Shuler...yes! That is exactly how it went down. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • EastWick Chick
    EastWick Chick 24 days ago

    I think all 3 looking πŸ‘€ for a foot long πŸ†πŸ€”

  • Marine Doughboy
    Marine Doughboy 24 days ago +1

    Lmao damn u shuler i’m Nigerian and our accent ain’t like that..good try tho lol

  • NAOMA RILEY- HALL
    NAOMA RILEY- HALL 24 days ago

    Everybody needs a whooping!!!!... lol πŸ˜‚

  • Mister Stag C
    Mister Stag C 24 days ago

    Funny indeed!, but what if he is telling the truth? I think it's disgusting if it's a lie, but just what if!

  • NubianTrini Mix
    NubianTrini Mix 24 days ago

    LOL yup that Gaylord was looking fah ah foot long }:-)!!!! Nastyman going to the booty house.

  • Phillip Demyers
    Phillip Demyers 24 days ago

    Prince hakeem and simmyπŸ˜‚πŸ˜‚I love it

  • Rachel Frazier
    Rachel Frazier 24 days ago

    I believe that's exactly how it happened πŸ˜‚πŸ€£ πŸ˜‚

  • Crystal Taylor
    Crystal Taylor 24 days ago

    πŸ€”

  • Jay Crawford
    Jay Crawford 24 days ago

    We knew something was wrong from the jump

  • Pearl Tippins
    Pearl Tippins 24 days ago

    So someone finally put two and two together......lol

  • kiki hood
    kiki hood 24 days ago

    Lmao hell naw but facts though

  • Tasha Ms SweetTea S.
    Tasha Ms SweetTea S. 24 days ago

    I swear I think it's something wrong with him now lol, I hope he doesn't go to jail but this was just dumb from the word go, smh

  • champagne Nice
    champagne Nice 24 days ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • AtlgirlOverseasWorld . com

    My momma always told me ain't nothing open at 2 in the morning except legs lol

  • 123CREATIONS
    123CREATIONS 24 days ago

    πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£ NOT THE FOOT LONG.....OH SHIITTTT!!!!πŸ˜‚πŸ˜³πŸ€ͺ

  • Antoine Robinson The comedian

    I'm dead...... Yo LoL that was to funny

  • Terran
    Terran 24 days ago

    Well, you get what you pay for.. how many movies have there been where the guy pays two morons to do a simple task and they mess it up?

  • cherrylSkerrittcs
    cherrylSkerrittcs 24 days ago

    Hope this doesn't mean real victims won't be believed. What an idiot!

  • geeksquad smarty
    geeksquad smarty 24 days ago

    Breakdown funny. Footlong πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Ericka Burgess
    Ericka Burgess 24 days ago

    Why

  • Charles Brown
    Charles Brown 24 days ago +1

    Wakanda nonsense is this!!!