Boyfriend rates his friends AS GIRLS

Share
Embed
  • Published on Jan 5, 2022
  • Vintage Giggle Merch Line! socialfam.com/collections/ail...
    Our Twitch Channel!: www.twitch.tv/aileenanddeven
    Ailien Crew Merch: aileenanddeven.live/merch
    Aileen's TikTok: Ailenchristineee
    Deven's TikTok: Devenchris
    Aileen's Instagram: aileenchris...
    Deven's Instagram: devenchris
    More From Us!
    Juicy Answers! Answering Your Couple Questions! (PT 2): thexvid.com/video/eC8rBAStQx8/video.html
    Our Breakup Story (Ghost Kitchen Mukbang!): thexvid.com/video/HzOssCkPl8A/video.html
    Who Knows me Better Challenge! (Girlfriend VS Sister): thexvid.com/video/K5xEXALJGP4/video.html
    Our Viral Couple TikTok Compilation!: thexvid.com/video/Ihg4JzUsXLM/video.html
    Ending Song : Everyday - Onlysu
    xonlysu
    open.spotify.com/artist/73gae...
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 2 551

  • Aileen and Deven
    Aileen and Deven  4 months ago +2382

    Follow us on instagram! @aileenchristineee and @devenchris 😊

  • J S
    J S 4 months ago +96575

    he’s not giving his honest answers but he’s giving the right ones

    • sirjon103
      sirjon103 2 hours ago

      Honest would be 0 0 0 0

    • Who are you ?
      Who are you ? 2 days ago

      Facts lmao

    • mike Mike
      mike Mike 6 days ago

      Yea his answer made this video irrelevant

    • R4life
      R4life 8 days ago

      Bro he wants to say yes to all them homies

    • Moreau
      Moreau 20 days ago

      Yeah

  • Ty
    Ty 4 months ago +6593

    he’s cappin especially the third one.

    • 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔣𝔢𝔯
      𝔏𝔲𝔠𝔦𝔣𝔢𝔯 Day ago

      @Isaiah Roman why?

    • naa fuu
      naa fuu 2 days ago +1

      So third one should be the prettiest ?
      I actually don't understand people's standard and my friends call me I'm weird to choose "ugly one" all the time so these comments help me to understand what most people consider as beauty😂

    • Isaiah Roman
      Isaiah Roman 2 months ago

      @Userperson6789 ? What, I said the third was the ugliest

    • Userperson6789
      Userperson6789 2 months ago

      @Isaiah Roman ?

    • ItzYaBoiNickyy
      ItzYaBoiNickyy 3 months ago

      @doliio volay I can confirm lol

  • Cole and his videos
    Cole and his videos 4 months ago +1480

    Everyone knows he'd wreck jimantha sober

  • J Menhart
    J Menhart 4 months ago +14130

    He just can’t un-see his boys in there. Every dude knows those numbers were a little inflated, he just didn’t want to look sus. 😂

    • Lucas Marshall
      Lucas Marshall 14 days ago +1

      Me and my friends are so gay with each other we have a group chat called men enjoyers

    • 5Demona5
      5Demona5 2 months ago +1

      @sᴜɢᴀsɪᴛᴏ ඞ I would do the same

    • sᴜɢᴀsɪᴛᴏ ඞ
      sᴜɢᴀsɪᴛᴏ ඞ 2 months ago +3

      she shoulda showed him them all as women without telling him they were his friends, reveal it after lmfao

    • 5Demona5
      5Demona5 3 months ago

      If she did the swap without him seeing and asking with "these random girl pictures"

  • Peter
    Peter 4 months ago +161

    He’s straight capping on every single one and I can respect it

  • Elena Hale
    Elena Hale 4 months ago +11558

    She should’ve just shown him the pictures without saying they were his friends

    • Shticky
      Shticky 8 days ago

      Yea

    • ItzYaBoiNickyy
      ItzYaBoiNickyy 3 months ago

      @Raven yea but he’d probably say no to all of them unless he’s also attracted to men

    • ItzYaBoiNickyy
      ItzYaBoiNickyy 3 months ago +1

      It’s all a big ass trap lol when a girl asks you about sleeping with other girls it’s a trap

    • Raven
      Raven 4 months ago +3

      Unless they're a poly couple, he would have lied, just like he's lying now lol.
      I mean, she should try this with his female friends but as men.

    • intervention
      intervention 4 months ago +10

      Man's ain't gunna say he's clapping anyone in front of his girl lmfao

  • YRB ELITE
    YRB ELITE 4 months ago +1547

    “Says who needs shots” would of been wayyyy funnier

    • YRB ELITE
      YRB ELITE 4 months ago +4

      @AlexGastro lol....

    • AlexGastro
      AlexGastro 4 months ago +21

      Would be way funnier is he said why girls?

  • M S
    M S 4 months ago +556

    He’s lying because his girlfriend’s there…not because he’s eating his friends lmao

  • Roqui Williams
    Roqui Williams 3 months ago +7

    So cute how he was giving her the answers she wanted 🥰

  • Nishant
    Nishant 3 months ago

    I would do it in a heart beat if my friends looked that good as girls

  • Emerald Rose
    Emerald Rose 4 months ago +15888

    He's to ashamed to admit he'd sleep with all his friends lol

  • Kuswufy
    Kuswufy 3 months ago

    These shorts are so entertaining, They never fail to disappoint me ❤️

  • LeakCentral
    LeakCentral 3 months ago +5

    He's to ashamed to admit he'd sleep with all his friends lol

    • Leo Flaskay
      Leo Flaskay 3 months ago

      Ay buddy, why u steal comments

  • Sarada Uchiha
    Sarada Uchiha 4 months ago +192

    The way he’s not honest at all is hilarious 😭

  • Tiffany Haberacker
    Tiffany Haberacker 4 months ago +1

    To be more accurate (& hilarious), it should have been a blind test by showing him the altered photos & asking him to rank the girls from 0-10. Also, not having his girlfriend ask would be more accurate, but maybe having her & his friends present with the reveal 😂

  • Miya Love
    Miya Love 4 months ago +16107

    He knows Jordan is fine and the higher the shots the more sober he would be clap them

  • VV$ TV
    VV$ TV 4 months ago +3

    These shorts are so entertaining they always make my day better 💕🏆

  • Chimoshishifu
    Chimoshishifu 4 months ago +134

    Jordan-nah is way out of his league. That's the type to look at you & say "Go back to your sand box, little boy."

  • Vixx][eyy ]
    Vixx][eyy ] 3 months ago +15

    damn, they all actually looked really good

  • Aris Heiss
    Aris Heiss 13 days ago +1

    The "at heavens gate blacked out" had me wheezing 🤣😅🤣😂

  • Lillian Gish
    Lillian Gish 4 months ago +18575

    the deep breath when he sees their faces- “jordana… jorda-NAH”😂

  • Getinlit
    Getinlit 3 months ago +4

    He’d hit them all sober😂he knows it

  • 𝒦𝒶𝓌𝒶𝒾𝒾 𝒹𝑒𝒶𝓉𝒽

    I love how the girl isn’t mad but just laughing

  • GohstedCat [stole vox's chair leg]

    The last one would be so pretty as a girl lmao

  • SimplyCloudy
    SimplyCloudy 20 days ago

    I love the nicknames he had gave them!

  • MsRodri48
    MsRodri48 4 months ago +3675

    Listen Jimantha can get it. She looks like she’ll read you a book afterwards

    • Viirus Fames
      Viirus Fames 4 months ago +2

      better be a bed time story

    • Lenny
      Lenny 4 months ago +3

      @PhatCatJ thats exactly why

    • PhatCatJ
      PhatCatJ 4 months ago +30

      Jimantha gonna pull out the bullwhip and teddy bear handcuffs.

    • David Triplett
      David Triplett 4 months ago +91

      Jimantha own all of MGMT albums on vinyl

  • mochi 🥱
    mochi 🥱 3 months ago

    These shorts save me from boredom ❤️

  • Detty Bencsik
    Detty Bencsik 4 months ago +1

    I wouldn't even have to change my bfs friends to girls to ask him and he would be honest af, it wouldn't take that much😂😂

  • IAmJust Amanda
    IAmJust Amanda 4 months ago +1

    When he said 'WHOA' I LOST IT😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Alexis
    Alexis 3 months ago

    Jimanatha and Jordana had me laughing so hard.

  • Winnie Chen
    Winnie Chen 4 months ago +5095

    The female names he gives them are hilarious

  • Noooor
    Noooor 9 days ago

    Ur making me laugh at sad days thank you so much please upload more ❤️❤️

  • Cammi O'Kelley
    Cammi O'Kelley 3 months ago

    I love how he gives them names .lol

  • Mighty Beans
    Mighty Beans 3 months ago

    These shorts are so entertaining it makes everyone's day better! Who agrees?🧡

  • tea_cup
    tea_cup 4 months ago +5

    His friend's female versions are pretty much at the same level of attractiveness w his gf tho...

  • Fierce 5
    Fierce 5 4 months ago +2

    I would have laughed my ass off if he just said sober for all of them

  • spidybethicc
    spidybethicc 24 days ago

    The way he said " Jimantha! " had me on the floorr😭

  • Adam
    Adam 2 months ago

    You have to ask this when he’s drunk not sober.. that answers will change 😂

  • Tr0llinat0r
    Tr0llinat0r 3 days ago

    I have to be honest, first one was cute AF!

  • Lori Brid
    Lori Brid 4 months ago +3786

    he's definitely lying his ass off

    • rexyboyoo7
      rexyboyoo7 4 months ago +5

      Yeah no way could he do 15+ shots

    • Sigel Segal
      Sigel Segal 4 months ago +15

      Especially the second one

  • Arlo Brown
    Arlo Brown 5 days ago

    Jamantha would get wrecked and get a "Good morning beautiful" text the next day 😆

  • Joe_509
    Joe_509 4 months ago

    I can’t wait for the day when people stop judging based off looks

  • Froggy JD
    Froggy JD 4 months ago +1

    I love how she finds it funny and not angry

    • Raven
      Raven 4 months ago

      Because he basically said no to all of them, even tho he's lying.
      She'd be hella mad if he even said yes. Try this with female friends as men, then we'll talk.

  • :CakeofVanilla:
    :CakeofVanilla: 4 months ago

    You know he wanted to say one shot of water for the last one🤣

  • Shota Todoroki
    Shota Todoroki 4 months ago +1683

    He is literally only saying that because they are his friends.
    They be stunning.

  • IAM L8GEND
    IAM L8GEND 3 months ago +1

    Don’t worry I got the translation of what he wanted to say without his girl right next to him right here… “no shots for any of them. “

  • SoundSpire
    SoundSpire 3 months ago

    How to call your male friends attractive without being called ghey 101

  • Dreaming Lotus
    Dreaming Lotus 3 months ago

    Lying…..but that’s how you stay in a relationship 🥰🥰🥰

  • YesMonke
    YesMonke 3 months ago

    Now I want to see the version where his girlfriend doesn’t know or see his answers

  • God_Hunter ILM
    God_Hunter ILM 3 months ago

    If they was girls, I wouldn’t even have to touch the bottle with those 3😂😂

  • Juan Sosa
    Juan Sosa 4 months ago

    It's so interesting to me that he said the least number to the friend that changed the least

  • Aphrodites Audios
    Aphrodites Audios 3 months ago

    How can his girl not tell he’s lying 😂

  • WhiteNorth
    WhiteNorth 2 days ago

    Jimmy is the one you bring home to your parents. The second one is the crazy adventurous type who eventually breaks up with you or stalks you. And the last is the girl in the club you thought was super hot but low key wonder if it was the lighting the next day.

  • SubtoPolecat324
    SubtoPolecat324 3 months ago

    1 and 3 actually looked good

  • Alice
    Alice Month ago

    He knows they're all good looking women 😁

  • Retrolytical
    Retrolytical 27 days ago

    The first one kinda is giving me Barbara Holland vibes. But she’s more commonly referred to as Barb. (She was a recurring character in the first season of Stranger Things.)

  • • ThatBishCyane •
    • ThatBishCyane • 4 months ago +1

    The last one lowkey super cute tho 😭

  • pagina por favor
    pagina por favor 4 months ago

    Is he being for real? It only takes 1 drink for me to pretend I'm gay now.

  • Crimson Viris
    Crimson Viris 3 months ago

    I mean yeah the first one didn't come out so great but the last two were pretty good 👌

  • Isaac Ben Avram
    Isaac Ben Avram Day ago

    Bro is straight fighting for his life. He knows his gf gonna be mad if he admit he’d smash 😂😂😂

  • ImouriCasino
    ImouriCasino 4 months ago

    Dude took “flirting with the *B O I S*” to a whole to level

  • ᴅᴀɪsʏʟɪꜰᴇsᴛʏʟᴇ.

    OMG JIMANTHA LOOKS EXACTLY LIKE ONE IF THE TEACHERS IN MY SCHOOL

  • Andrey Lisitsyn
    Andrey Lisitsyn Month ago

    this guy’s optimism cures my depression

  • Nathan Trueblood
    Nathan Trueblood 3 days ago

    That man knew honesty was not the best policy 😂

  • Kevin Moreno
    Kevin Moreno 4 months ago +1

    There actually all prettier than his actual girlfriend 🤣

  • Jay D
    Jay D 3 months ago

    😂😂😂it funny cause we all know damn well he cappin

  • Deji D
    Deji D 3 months ago +1

    He's capping. He know they all look good

  • Nikki Martin
    Nikki Martin 18 days ago

    Jordana was a solid 7. That'd take maybe two shots for confidence.

  • igirlgeek
    igirlgeek 4 months ago +1

    Noo, Jimmy is beautiful as a girl!

  • Frankie Nayman
    Frankie Nayman 21 hour ago

    Jordana was cute and the second you said nah I was like k. Guess there’s insecurity. please have the balls to be like; op my lucky friend gets to look cute as a girl

  • Ro Sowers
    Ro Sowers Month ago

    He is not being honest with his answers but he for sure is being safe 😂😂😂smart

  • sad boi
    sad boi 4 months ago

    You could see on his face he’s capping for ALL of them

  • Luster Miller
    Luster Miller 21 hour ago +1

    Would’ve took me zero shots before and after the filter😳

  • Le Verite
    Le Verite 4 months ago +68

    He picked the safe option and held strong under the temptations...well done lmao

  • 333 devilmidget
    333 devilmidget 4 months ago +224

    yeah, the second one is a bit iffy, I'd want a couple shots but I'd still clap, the first and third I'd do sober right now

  • azrigal87
    azrigal87 29 days ago

    He straight up lying his ass off 🤣 but hey, giving all the “correct” answers lol

  • Agent J
    Agent J 2 days ago

    Bro, Jimantha’s killing it. My guy has to be lying.

  • Ilovelovedogs49 extra
    Ilovelovedogs49 extra 3 months ago

    It’s not a mistake ✨✨it’s a masterpiece

  • Wes B
    Wes B 4 months ago +774

    Jordana could totally get it

    • kristianna Robinson
      kristianna Robinson 4 months ago +1

      @Kaiden Kerecman 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭 damn

    • Kaiden Kerecman
      Kaiden Kerecman 4 months ago +2

      @kristianna Robinson yes if I squint so hard that my eyes are closed😂

    • Kaiden Kerecman
      Kaiden Kerecman 4 months ago

      @kristianna Robinson yeah drinks for sure but the OP was saying “she could get it” kinda implying sober😂

    • kristianna Robinson
      kristianna Robinson 4 months ago +20

      @Kaiden Kerecman after a few drinks her teeth would be ignored 🤣🤣🤣🤣

  • ShaneCM
    ShaneCM 4 months ago +1

    😂 they deadass all cute

  • UNIQUE x MYSTIC
    UNIQUE x MYSTIC 3 months ago +1

    All of them were better looking than his girlfriend. 🤣🤣🤣 he is straight capping.

  • Ven Dober
    Ven Dober 5 days ago

    The real power move is to say he'd do them all stone sober.

  • Karoline
    Karoline 4 months ago

    Why? They all look really good as girls😂

  • SomeGuy
    SomeGuy 3 months ago +1

    He’s capping to save his life

  • leli
    leli 3 months ago

    When he sees the second friend he's like "uhmmm-WOAH....I'd... I'd hit that in 15 seconds"

  • wilder cerrate
    wilder cerrate 4 months ago

    That's a strong case of "I ain't gay man swear" that or he's got some high standards lol

  • You cheeky minx
    You cheeky minx 2 days ago

    Lmao my man's was just tryin to make his girl feel good about herself because literally everyone of his friends was SOOOOO much finer than her

  • Kagura
    Kagura 4 months ago +163

    He's trying to deny the fact that he's attracted to the female versions cause he knows they're men

    • michael letlow
      michael letlow 4 months ago

      @UNCOMMON PL lol

    • NekoChan
      NekoChan 4 months ago +2

      Little bit of A, little bit of B...
      His friends are gonna wear lipstick and mess with him every chance they get.

    • UNCOMMON PL
      UNCOMMON PL 4 months ago +39

      He’s trying to deny the fact that he’s attracted to them because his girlfriend is literally right next to him..

  • kenia gomez peralta
    kenia gomez peralta 4 months ago

    He has to lie bcus his gf is right there 😂a lot of his friends looked cute as girls

  • Urmomistobymaguire
    Urmomistobymaguire 3 months ago

    The third one looks really pretty as a girl

  • A Foreman
    A Foreman 3 months ago

    We all know he wanted to say sober 🤣

  • Sung Jin woo
    Sung Jin woo 11 days ago

    I would do any of my friends as girls if I was sober. Hell it’s only take one shot if they were male

  • Caprianna Anderson
    Caprianna Anderson 4 months ago +436

    At heavens gate blacked out LMAO. I had to pause the video until I was able to breathe again after that one 😂

  • Kendall Aledia
    Kendall Aledia 4 months ago

    i love the "haha woah😳" 😂😂

  • Kurt Williams
    Kurt Williams 4 months ago

    Almost all the dudes know that "woahh" before every "answer" is the real answer

  • wolf scythe
    wolf scythe 4 months ago +7

    He’s talking about how much money in shots he’s willing to spend to get in those pants.

  • sexy buns
    sexy buns  3 months ago

    He’d hook up with all of them.

  • Fiction
    Fiction Day ago

    Dawg every guy knows saying “i could sleep with bro sober” is the only acceptable answer to ridiculous questions

  • Classical Gas
    Classical Gas 4 months ago

    He’s absolutely lying through his teeth!🤣He’d hook up with each one of them!