Solo: A Star Wars Story | "Enfys Nest" Clip

Share
Embed

Comments • 1 144

  • littlesmew
    littlesmew Day ago

    So is this character's name from the Welsh for rainbow or not?

  • Harry Samuel
    Harry Samuel 8 days ago +1

    mad

  • Charlie Beck
    Charlie Beck 8 days ago

    tihis is cool like cool omg cant wait my jod is bob

  • Guillaume Martini
    Guillaume Martini 8 days ago +1

    The musics good i like it :)

  • Joel Kingston-Slater
    Joel Kingston-Slater 8 days ago +1

    your mom homosexual

  • James Osman
    James Osman Month ago

    t h e m u s i c

  • Em
    Em Month ago

    Destiny!

  • aluisious
    aluisious Month ago

    This is on Amazon now for $2.99 and I'm still not sure it's worth it.

  • guitarhamster
    guitarhamster Month ago +1

    Cool character until the face reveal

  • Enfys Nest
    Enfys Nest 2 months ago

    So what kind of person should I see and fitness as a pure good guy or pure villain or in between? And when I say in between I mean kind of a good guy and a bad guy

  • Anakin Sandwalker
    Anakin Sandwalker 2 months ago +1

    0:06 why does she look so fat here😭

  • Mobistrip
    Mobistrip 2 months ago +1

    SPOILERS!! When Enfys Nest unmasks, I thought the whole scene stole the show.. or atleast was one of my fav parts in the movie hehe

  • Abe Gonzalez
    Abe Gonzalez 2 months ago +1

    They should hire Powell if they ever make an old republic trilogy, it gave me KOTOR Vibes

  • J GO Studios
    J GO Studios 2 months ago +2

    She’s awesome

  • Team Tundra 2
    Team Tundra 2 3 months ago +1

    B I G S H O T G A N G S T E R P U T T I N G T O G E T H E R A C R E W

  • Damien Tran
    Damien Tran 3 months ago +1

    The movie pulled a Samus on us

  • Sew Cat
    Sew Cat 3 months ago

    I am sorry was that supposed to be funny?

  • Chris Pettus
    Chris Pettus 4 months ago +1

    Probably my favorite scene from solo

  • Melker Carlberg
    Melker Carlberg 4 months ago +1

    In Sweden the music is "paaantameraaa"

  • Justin Y
    Justin Y 4 months ago

    The reveal was disappointing

  • AMP carrier
    AMP carrier 4 months ago

    This movie was sooo good
    Best sw movie ever

  • Newo Productions
    Newo Productions 4 months ago

    this was one of my favorite scenes

  • Jeremy Mullins
    Jeremy Mullins 4 months ago

    I'm a little slow when it comes to internet phenomenons but why are there so many similar comments about the score? Are those bots? Somebody educate me.

  • Meme Ren
    Meme Ren 4 months ago

    WE NEED ENFYS NEST AS HERO ON BATLLFRON 2

  • DefientBoss941
    DefientBoss941 4 months ago

    I thought this was going to be the villain of the movie but sadly enfy nest isn't

  • C G
    C G 5 months ago +2

    Please put her in another upcoming movie!! Like a young Leia movie or Obi Wan or something.

  • Triphon Stoyanov
    Triphon Stoyanov 5 months ago +1

    The music is made from the coutry Bulgaria. My country.

  • doublenot77
    doublenot77 5 months ago

    When I first saw enfy's nest I thought they were all boys

  • Noble Six
    Noble Six 5 months ago

    She reminds me of Raven from RWBY, except more SJW and not as cool. She's got a badass mask and outfit tho

  • Daniela Salazar
    Daniela Salazar 5 months ago +1

    Props to John powell

  • blueonblack83
    blueonblack83 5 months ago

    Forget Maul. Kenobi cut him in half like a chump.
    Enfys is where it's at.

  • Éowyn Salvador
    Éowyn Salvador 5 months ago

    Please.. someone.. anyone, make "BIG PROBLEM" a meme. It would trump any of the prequel memes

    • Éowyn Salvador
      Éowyn Salvador 5 months ago

      Erik Thompson's Crappy Animation Warehouse
      YOU...
      might wanna buckle up baby

    • The Crappy Animation Warehouse
      The Crappy Animation Warehouse 5 months ago +1

      Eowyn Salvador
      *YOU*
      *DO*
      *YOUR*
      *THINGGG*

    • Éowyn Salvador
      Éowyn Salvador 5 months ago +1

      Erik Thompson's Crappy Animation Warehouse
      Haha yeah, and one who's got about THIRTY HIRED GUNS

    • The Crappy Animation Warehouse
      The Crappy Animation Warehouse 5 months ago +1

      Eowyn Salvador
      Kinda sounds like something that a *Big Shot Gangster* would say... particularly one who is *Putting Together A Crew*

  • Jordomac
    Jordomac 5 months ago

    Enfys and her theme are pure fire. Gimme more enfys.

  • Thomas Murgatroyd
    Thomas Murgatroyd 5 months ago +2

    0:45 you...you should've gone for the head.

  • Spit Dragon
    Spit Dragon 5 months ago +1

    Great music!... Says all the people who haven't heard videogame music of this era

    • Spit Dragon
      Spit Dragon 5 months ago

      Erik's CAW -
      I like that one that goes
      DumpaDumDuhDuh
      DumpaDumDuhDuh
      BWAAAAAA
      beedleybeedley
      BWAAAAAA
      DumpaDumDuhDuh..
      If you can name which one that is from, I will give you this gold star AND this Chewbacca shaped sucker.

    • The Crappy Animation Warehouse
      The Crappy Animation Warehouse 5 months ago +1

      Spit Dragon
      Call of duty: *"DUN DUN DADADA DUN BWAAAAAAA"*
      Solo: *"Twinkle Dinkle WAAAA bebebebee aaaahhhhh AHHHHH wawawawa DA DA DA eeeeeee!!!! BA...... BA.... RAHAAAAA!"*

    • Spit Dragon
      Spit Dragon 5 months ago

      Erik Thompson's Crappy Animation Warehouse - I am in complete agreement with this. Let the Call of Duty soundtrack comparison begin.

    • The Crappy Animation Warehouse
      The Crappy Animation Warehouse 5 months ago +1

      Spit Dragon
      I mean.. If you like generic fanfare and Inception *BWAAAHH* noises, go ahead, let the video game music circlejerk begin.

  • Веселин Василев

    For those who don't know, actually the voices are - Mystery of Bulgarian Voices. Great scene, great combination with the voices.

  • Now_This_Is_Podracing 2304

    I went nuts when this scene happened in the theater

  • Teh Lurd Of Teh Memes
    Teh Lurd Of Teh Memes 5 months ago

    Big shot gangster putting together a crew

  • ItzNoisy-ROBLOX,Bible scriptures,and more!

    Love the movie! Could see it again! Good job!

  • FIXY THE HUSKY
    FIXY THE HUSKY 5 months ago +3

    And that girl are not evil

  • FIXY THE HUSKY
    FIXY THE HUSKY 5 months ago +1

    Btw that person who wear a mask is a girl cuz i already watch it

  • Jaeden Sports
    Jaeden Sports 5 months ago

    It surprised me when the leader took off her awesome mask!

  • Tony Montana
    Tony Montana 5 months ago +1

    Looking back at the film the “betrayal” sub plot was kinda weak but it really was a breathe of fresh air
    No empire , no rebels (kinda although this is a soon to be rebel faction) I like how we’re given other forces that cause distress that isn’t the empire and we focus on that in this film

  • kagesora007
    kagesora007 5 months ago +1

    Glad I didn't watch this until now. It would have ruined the scene when I actually saw the movie. Scene was great though.

  • Yancey James
    Yancey James 5 months ago +1

    *frolic starts playing*

  • Carlos Ciriano Fdez.
    Carlos Ciriano Fdez. 5 months ago +1

    Omg the music sounds egyptian or something like that, I LOVE it

  • blueonblack83
    blueonblack83 5 months ago +1

    Coolest armor in all of SW.

  • John Tan
    John Tan 5 months ago +1

    0:17 Why does this look like an Indiana Jones scene

  • Newt Jorden
    Newt Jorden 5 months ago

    Enfys Nest is the best character in the movie

    • Newt Jorden
      Newt Jorden 5 months ago

      rodrick S L
      Yes she did. I'm hoping for more of her in the near future.

    • 02 S L
      02 S L 5 months ago

      Benoit Cote she deserved more screen time

  • thehorrorjunkie78
    thehorrorjunkie78 5 months ago

    *SPOILER ALERT:* They’re the good guys.

  • Chris Corley
    Chris Corley 5 months ago +2

    Brilliant new characters. Rebel tribe!

  • I am Negan
    I am Negan 5 months ago +1

    Wow, Enfys looks beast, she deserves her own spin-off.

  • Braden Burnett
    Braden Burnett 5 months ago +1

    If they could make a sequel thatd be great

  • Bajaos
    Bajaos 5 months ago +2

    The begining is astonishing!

  • Sauvage Ascension
    Sauvage Ascension 5 months ago

    😂😅🤣😂😅😂🤣

  • 99 Problems
    99 Problems 5 months ago

    "Beckett"

  • Rick Zou
    Rick Zou 5 months ago +1

    In the movie theater, I laughed for about a minute straight!

  • Sir Simon
    Sir Simon 5 months ago +1

    All i got to do is give them the signal, you're surrounded 😂😂😂

  • Lilopolis Sports Network
    Lilopolis Sports Network 5 months ago +1

    I saw this movie in my AMC cinema on the day after it came out May 26, 2018

  • Ji-U Lê
    Ji-U Lê 5 months ago +3

    Did he just snap his fingers?
    Oh well I don't feel so good...

  • where the weirwood grows

    You are the few we are the many.

  • Rodney OceansOfLOVE
    Rodney OceansOfLOVE 5 months ago

    Hahahahaha!

  • LightsaberProductions
    LightsaberProductions 5 months ago +1

    Music sounds a bit like from Hunger Games! But it fits perfectly for that scene altough it is not tipical STAR WARS music!

  • Jera Keen
    Jera Keen 5 months ago +10

    Great Movie! Saw it yesterday ( in Germany ) and love it. So much Fun, so cool Characters, Great Ehrenreich Solo - Great Star Wars Movie! In Hope for another one. Thank you Ron Howard, you did a great Job! #SoloisagoodMovie

  • Christopher Henry
    Christopher Henry 5 months ago +1

    I'm still mixed about this Enfys Nest twist

    • 02 S L
      02 S L 5 months ago

      Christopher Henry still
      She was the best character in the movie

  • Max Eisenhardt
    Max Eisenhardt 5 months ago +4

    I'm so glad I didn't watch this clip before. It was awesome watching this scene for the first time at the cinema. That music... wow! And the movie itself was so much fun and full of excitement. I loved it.

  • NKWTI
    NKWTI 5 months ago +11

    Turned out to be such a fun movie

    • blueonblack83
      blueonblack83 5 months ago

      Yeah, Solo was a good old-fashioned Star Wars adventure. That feeling is lacking in the modern trilogy.

    • NKWTI
      NKWTI 5 months ago +2

      I like that the movie didn't try too hard to do extreme things that could either be hit or miss, it just felt like a natural, fun, and entertaining Star Wars movie that I'm happy to have added to my personal canon of the original trilogy along with Rogue One (and Force Awakens wasn't a bad start to the new trilogy either). I liked this movie better than Rogue One though, but they both feel totally like the Star Wars of the past. I also don't mind the prequels, but not because theyre perfect pieces of art, but because theyre entertaining for obviously different reasons. It's like a giant happy family with each member having their own little characteristics that you love for different reasons. Last Jedi, however, was too spotty. It was either slow, unnecessary, or epic in a few parts only to cut it off at the knees without continuing the highs it created.

    • ride2LL high2
      ride2LL high2 5 months ago +3

      NKWTI the droids escape and the mine workers getting out in mess was lit, i liked that part.
      no wonder why this kessel run became so popular around the galaxy

  • Freddie Riboni
    Freddie Riboni 5 months ago

    Star Wars sucks.

    • 02 S L
      02 S L 5 months ago

      Freddie Riboni get out of here

  • Lucas Reynoso
    Lucas Reynoso 5 months ago

    😂😂😂😂😂

  • Cashout Christian
    Cashout Christian 5 months ago +1

    Funniest part of the movie. 😂😂😂😂

  • Caspian Hunt Thomas
    Caspian Hunt Thomas 5 months ago

    If yall think shes evil, WATCH THE MOVIE!!!!

  • CBDR productions
    CBDR productions 5 months ago

    her theme name is savareen stand off

  • Stratowind
    Stratowind 5 months ago +5

    Anyone here after watching the movie?

  • ExtremeTalker2000
    ExtremeTalker2000 5 months ago

    Why did the millenium falcon fly away

  • Lil Fett
    Lil Fett 5 months ago +3

    Big shot gangster, puttin together a crew

  • Jackson Morgner
    Jackson Morgner 5 months ago

    I emagine that as the knights of ren again

  • B-Master Productions
    B-Master Productions 5 months ago

    Dudes, that human wearing a helmet is not a dude.

    • RETRO
      RETRO 5 months ago

      B-Master Productions we been knew

  • Kidzbop Sucks
    Kidzbop Sucks 5 months ago

    I didn't know she said "must have known you'd see me again"

  • EarlGreyBeatz
    EarlGreyBeatz 5 months ago

    I think it was a good movie. Not bad , not good but not dissapointing!

  • ItalianPlumber64
    ItalianPlumber64 5 months ago

    Spoiler: They’re part of the Rebellion.

  • Domztom
    Domztom 5 months ago +5

    I gotta say, listening to her theme in the cinema was amazing.

  • Ed Me
    Ed Me 5 months ago +4

    Enfys Nest was so cool in the movie, even with the mask off! Her theme is 🔥🔥🔥

  • Mglaighton
    Mglaighton 6 months ago +2

    She was such a cool character. Hope we see more of her

  • Owen Cradoc
    Owen Cradoc 6 months ago +3

    Enfys Nest is Two welsh female names put together. Enfys is welsh for “Rainbow” and Nest is short for “Nest ferch cadell” who was a 8th century welsh princess and the daughter of Cadell ap brochfael who united the welsh kingdoms of Gwynedd and Powys.

  • Hristo Bonev
    Hristo Bonev 6 months ago +1

    if interested - the music is inspired by the Bulgarian folklore, check the Mystery of Bulgarian Voices :) (btw the movie is oustanding in my opinion)

    • Owen Cradoc
      Owen Cradoc 6 months ago

      Also enfys nest is two welsh names put together. Enfys is welsh for “Rainbow” and Nest is short for Nest ferch cadwell who was an 8th Century welsh princess.

  • theshwin1097
    theshwin1097 6 months ago

    was not expecting her reveal lol

  • Antonio Juan Jiménez González

    WHERE CAN I FIND THAT SOUNDTRACK?? IT'S AMAZING!!!!

    • Tim Struik
      Tim Struik 5 months ago

      Its called: savereen stand-off

  • Several Lybrianth
    Several Lybrianth 6 months ago +4

    We shall admire Enfys Nest, she didn't burst into laughter when Falcon flew away.

  • Cameron Pearce
    Cameron Pearce 6 months ago +5

    Can we get Enfys: A Star Wars Story at some point please? They're basically everything that we've been wanting from Boba and Phasma for years now.

  • Cameron Pearce
    Cameron Pearce 6 months ago +3

    The bit where Enfys shows up at the heist was like some crazy mad max stuff. They're intense

  • julz O'sullivan
    julz O'sullivan 6 months ago +1

    Hearing the Enfys nest theme at the theater was gold

  • Accounting Living Home
    Accounting Living Home 6 months ago

    that was horrible - Now I am really nervous for the movie.

  • Caden Fleming
    Caden Fleming 6 months ago

    lol

  • Kylo Ren
    Kylo Ren 6 months ago +5

    Love the music! Sounds very ancient and Egyptian, fits Enfy's Nests design so well!

  • Mike Elamite
    Mike Elamite 6 months ago

    I could see this guy playing Adam Warlock in Guardians 3

  • Oscar
    Oscar 6 months ago

    Hahaha?

  • EyeOnTheTV
    EyeOnTheTV 6 months ago

    Is this seriously the soundtrack?

    • 02 S L
      02 S L 5 months ago

      EyeOnTheTV yes

  • Tell Dalzon
    Tell Dalzon 6 months ago

    Yup
    cheesy line
    Star wars ,ovie

  • Darth Memes
    Darth Memes 6 months ago

    0:45 proof half the universe will be wiped out in this film

  • James L
    James L 6 months ago

    Rubbish here it comes