Making G-Dragon & T.O.P. out of sushi and rice! πŸ™ πŸ™ RICEBALLERS

Share
Embed
  • Published on Nov 14, 2017
  • Master sushi chef Yujia Hu make an amazing onigiri masterpiece of Big Bang members G-Dragon & T.O.P.
    Follow Yujia Hu
    instagram.com/theonigiriart
    facebook.com/theonigiriart
    Music by Trademarks & Copyrights
    trademarksandcopyrights.bandcamp.com
    facebook.com/tradesandcopys
    twitter.com/TradesNCopys
    88 is double happiness
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 191

  • Christopher Susanto Sutjahjo

    gd God of asian signed him with top 88rising

  • AlexisTheHipsta
    AlexisTheHipsta Year ago

    You know, it would be a good idea for me to sleep since I have long ass practice later, but never mind that. I'd rather sit and watch this dude make sushi idols - which look super cute. Gotta love BIGBANG.

  • Maxine
    Maxine Year ago

    what this shit so satisfying for

  • Aalliah Philips
    Aalliah Philips Year ago

    4:30 where did the naked hand come from?

  • CZR _DD
    CZR _DD Year ago

    WhatοΌοΌŸπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Nunaya Business
    Nunaya Business Year ago

    Wow.. Fantastic Plating..
    (Dance)

  • raven50x
    raven50x Year ago

    #asmr

  • CynicalScout
    CynicalScout Year ago

    Hell yeah

  • Anthony Sengsouvanh

    G-Dragon roll hahaha

  • sleeper
    sleeper Year ago

    1:35 saitama

  • Yihao
    Yihao Year ago

    sorry,topβ€˜s sushi taste like weed,i dont like it

  • Howford Li
    Howford Li Year ago

    why people hating on the variety of 88rising. it reaches out to a whole spectrum of audiences. *you smart, 88rising*

  • Light Imagay
    Light Imagay Year ago

    i thought G Dragon was Shinsuke Nakamura , thats why i clicked on this video lol

  • Isadore Weiss
    Isadore Weiss Year ago

    free TOP fuck the feds

  • Lola Pennyburg
    Lola Pennyburg Year ago

    I love Big Bang! :)

  • Ⓗⓐⓝⓐ

    GD & TOP πŸ’“

  • Charlie2013
    Charlie2013 Year ago +1

    My kings

  • busterblader1337
    busterblader1337 Year ago

    My nigga looks like gentle bones

  • Lil Shithead
    Lil Shithead Year ago

    Wtf am i watching and why does the background music sounds like porn

  • aulia qistie
    aulia qistie Year ago +1

    top A quality content

  • Kar Yen
    Kar Yen Year ago

    *insert black guy with question marks picture*

  • Dcruzn Jezzuz
    Dcruzn Jezzuz Year ago

    Probably one of the most chill vids I have ever seen

  • Louis Low
    Louis Low Year ago +1

    Here's the outro song
    thexvid.com/video/hDPHGtP0HPw/video.html

  • dlplscq
    dlplscq Year ago

    88rising is art

  • Oktafia Indras
    Oktafia Indras Year ago

    Hahahhahahahahahhhahahahahah lol

  • arachnidjds
    arachnidjds Year ago +1

    I'M JUST CHILLIN COOKING RICE BALLS EVERYDAY

  • Exia
    Exia Year ago

    so dope

  • howcouldiloveyou
    howcouldiloveyou Year ago

    TOP: SMOKING WEED EVERYDAY

  • michelle kim
    michelle kim Year ago

    can we pls have the actual noises and not the fake ones pls

  • durpALEX
    durpALEX Year ago

    This is so satisfying. Especially with that porn music

  • Daisuken
    Daisuken Year ago

    end me tonight sushi master

  • Xalachi
    Xalachi Year ago +1

    song:
    trademarksandcopyrights.bandcamp.com/track/touching-the-breeze

  • Angel P
    Angel P Year ago

    Whoever fucking thought of this idea was either a hardcore Vip (bigbangsfandomname) or just high and drunk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ coz seriously, wtf? πŸ˜‚πŸ˜‚ and the music wtf,lmfao, thought u were gonna use one of their songs πŸ˜‚i wasn't sure what to feel after watching the whole thing πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • nyroysa
    nyroysa Year ago

    *YONEZU KENSHI PLEASE*

  • GlitterJuice
    GlitterJuice Year ago

    THIS ISN'T EVEN HARD I CAN DO BETTER IN HALF THE TIME BOO..

  • Alexandra Teslitskaya

    ok but why t.o.p

  • Qaibstreetline Asianredneck

    wow amazing stupid

  • Anqi Chen
    Anqi Chen Year ago

    so extra

  • gi auca
    gi auca Year ago

    a s m r

  • Kelpi
    Kelpi Year ago +1

    Joji/Pink Guy Riceballers

  • Abram Lucas
    Abram Lucas Year ago +2

    That's so cool!!!!! πŸ‘βœŒπŸ˜πŸ˜Ž

  • kenzie !
    kenzie ! Year ago

    DOPE

  • Deja Sims
    Deja Sims Year ago

    But foreal tho #FreeMyNiggaTOP

  • Caffeine Overdose

    This makes me want to get into k pop

  • Tera
    Tera Year ago +1

    Pls send this to t.o.p. for his recovery, i hope he get well soon, he is such a cool guy that i admire, it make me really sad that he is not feling fine ;(

  • κΉ€
    κΉ€ Year ago

    This is amazing

  • Margaret Chang
    Margaret Chang Year ago

    Quality shit right here

  • Flor Buraschi
    Flor Buraschi Year ago

    Omg I love ASMR

  • ashley
    ashley Year ago

    mhmm Big Bang yesss

  • Nora abu safiah
    Nora abu safiah Year ago

    Seaweed hair prophacy is true now

  • Nora abu safiah
    Nora abu safiah Year ago

    Thank u for blessing me with this

  • Nora abu safiah
    Nora abu safiah Year ago

    Why not

  • Joaquin Bataller Martinez

    Asmr sushi soul

  • baek sprout
    baek sprout Year ago

    #PRAISINTHEASIAN😍

  • rizic1
    rizic1 Year ago +1

    i like the porn music.

  • Debbie Candy
    Debbie Candy Year ago +1

    i love that he made TOP's ears bigger. yeah, baby has that. and the eyebrows, too! serious eyebrow game!

  • Deokbae Kwak
    Deokbae Kwak Year ago

    Do they taste like 420? πŸ˜‚

    • Deokbae Kwak
      Deokbae Kwak Year ago

      GEORGI BAI yeah. I respect them as well. I'm not just trying to be an a-hole to them.

    • GEORGI BAI
      GEORGI BAI Year ago

      Deokbae Kwak Lol nice joke but please dont take it over board:) he is a human and is reflecting over his actions:)

  • Aria Johanningmeier

    GD's hair looks like his Bad Boy era hair and I love it

  • Anthony R.
    Anthony R. Year ago +1

    I get the feeling that GD is going to collab with a trap rapper not too long from now and I don't know why

  • PEACEMINUSONE
    PEACEMINUSONE Year ago +2

    Can we get a GD and Keith Ape collab please?

  • Flight
    Flight Year ago

    Get me some of that salmon jacket! MMM high fashion and it taste good!

  • rabbitwanter
    rabbitwanter Year ago

    so wholesome

  • Lily Ritchie-Cruickshank

    I love Riceballers beyond belief lmao

  • wet wank
    wet wank Year ago

    T.O.P is fucking dead cs he vaped a bit of weed which is one of the seven deadly sins in s.korea god bless his depressed soul

  • brai
    brai Year ago

    When are you guys gonna upload a video of an African American doing kool aid

  • fyodork dostoyevsky

    Fuckin love this shit

  • Jasper Jones
    Jasper Jones Year ago +1

    This channel be turning into an asian super deluxe

  • SENPAI
    SENPAI Year ago +16

    This and the bartending is so satisfying

  • Hexx
    Hexx Year ago

    you should've made their hair with purple haze weed bruh

  • Serina Miranda
    Serina Miranda Year ago

    πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™

  • NineSniper
    NineSniper Year ago +1

    why am i getting hard at this and i dont even know who those people hard

  • HyukMadUc Jae
    HyukMadUc Jae Year ago +1

    Finally I can eat G-Dragon :v

  • Bluku Ranks
    Bluku Ranks Year ago +46

    Am I the only one that thinks they add a ton of sounds to this post-prod? Like damn dude you got seaweed made of rocks and rice made of rubber, while putting the mic inside of the latex gloves or something?????

  • Sofia Sky
    Sofia Sky Year ago

    I love this channel so much
    ??????

  • Laura B.
    Laura B. Year ago +2

    Omg omg 88 rising is doing GD and TOP riceballs I can't

  • Oestlund Beats
    Oestlund Beats Year ago +1

    If just one of you took the time to read this it would truly make my day.
    My name is Oestlund, and I am a 17 year old hip hop artist from sweden. I wrote, rapped/sung, produced and mixed every single song I've released in my room. I've just started out and I don't have a fanbase at all, but I've got an EP up on youtube, soundcloud and spotify. I would love it if any of you could go check out any of my music. It only takes a few clicks and I promise you won't be dissapointed.
    Thanks in advance

  • Sonne
    Sonne Year ago +8

    One and only time we got to see T.O.Ps' abs

  • Tals Zula
    Tals Zula Year ago +19

    the thing is GD would definitely wear that salmon suit and it would lock good on him
    (sorry I am VIP trash)

  • Megan β€’
    Megan β€’ Year ago

    _THIS ART THO ✨ , I WANNA EAT GD πŸ˜‚πŸŒš_

  • Warrior Princess
    Warrior Princess Year ago +2

    Great content!β™‘

  • λ‹ˆλ‚˜λ…Έ

    μ•Œμˆ˜κ°€μ—†λ‹€ 이 채널은

  • Hikmet Γ‡eker
    Hikmet Γ‡eker Year ago

    idiot

  • Mari North
    Mari North Year ago +1

    Beautiful

  • Fatima Mahmood
    Fatima Mahmood Year ago +1

    legends

  • Noop Noop
    Noop Noop Year ago +1

    Should have played pink guy's riceball song

  • slug
    slug Year ago +8

    I didn't know I needed this in my life but thanks

  • ak ak
    ak ak Year ago

    μ‚¬μŠ€κ°€ λ―Έκ΅­ λ§ˆμΈλ“œ...생각해 보면 λ―Έκ΅­ μ‹œμ μ—μ„œ 탑이 λŒ€λ§ˆμ’€ 빀건 일도 μ•„λ‹ˆκ² κ΅¬λ‚˜.... 막 이런걸둜 아무렇지 μ•Šλ‹€λ“― μ–ΈκΈ‰ν•˜λ„€

  • κΉ€λ„ν˜„
    κΉ€λ„ν˜„ Year ago +2

    Hardly recognize what they are and even which one is GD and TOP

  • Toruwawani
    Toruwawani Year ago

    I love these sushi series.

  • topxnajwa
    topxnajwa Year ago +10

    Probably the best video ever from 88rising

  • JIMMEE ZELO
    JIMMEE ZELO Year ago

    Yoyo

  • Stan
    Stan Year ago +1

    relaxing

  • Frenes
    Frenes Year ago +1

    topperson

  • loru
    loru Year ago +2

    I didnt see this coming

  • Hillary May Thu Thu Htaw

    ASMR

  • Pinky
    Pinky Year ago +5

    lmao I fvcking love this channel

  • C
    C Year ago

    μ‹œλ°œ 이게 뭐얔ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ μ˜μƒ λ„˜ μž˜λ§Œλ“€μ—ˆλ‹€...

  • It’s your boy uh skinny penis

    Its 3:13 am and I’m Fucking watching t.o.p and gd become a sushi.
    Actually you know what, this is relaxing as hell.

  • Valeria Velasquez Garcia

    Is t.o.p still alive

    • Ⓗⓐⓝⓐ
      Ⓗⓐⓝⓐ Year ago

      Vale Velasquez He's alive and well.He's just not active right now because he still has to complete his military service.

    • Ⓗⓐⓝⓐ
      Ⓗⓐⓝⓐ Year ago

      Angela Zhu if TOP's career is gone then BIGBANG will disband which is not true.BIGBANG will comeback as OT5 no matter what.I think we should all just put this matter in the past,he apologized already right?End of story.Let's just continue supporting them.

    • wet wank
      wet wank Year ago

      TheImposed434 i Hope so but the thing with 2NE1's member was a fucking joke

    • Jinsi K
      Jinsi K Year ago

      In Korea, weed scandal is a HUGE HUGE biggie. I don't even know how it ended up, prolly YG stacked some big dough to the prosecutor.

    • KennEH
      KennEH Year ago +4

      TheImposed434 Living in North America, weed scandal sounds like a joke.

  • It’s your boy uh skinny penis

    Gotta play Zutter while watching