Çok Güzel Hareketler 2 | 29.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Share
Embed
  • Published on Nov 17, 2019
  • Çok Güzel Hareketler 2, BKM Mutfak’ın ikinci kuşağından oluşan kadrosu ve Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan yeni skeçleriyle başlıyor!
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhar...
    CokGuzelHareket
    cokguzelhare...

    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH







    #bkm #çokgüzelhareketler2 #yılmazerdoğan #beşiktaşkültürmerkezi #bkmmutfak #çghb #çgh2
  • ComedyComedy

Comments • 2 633

  • Abuzer Kadayıf
    Abuzer Kadayıf 19 hours ago

    Ulan Müge Anlı skecine yine mi telif geldi!

  • Süleyman Enes YAŞAR

    Altyapının skeçlerinde diyaloglar çok fazla bağırmaya dayanıyor. Bu çoğunda tekrar edince çok hoş olmuyor.

  • merih saraçoğlu
    merih saraçoğlu 2 days ago

    müge anlı skeci nerde

  • muhammed seker
    muhammed seker 3 days ago +1

    Müge anlı telif atmış lan silinmiş skeç

  • Ali Erdoğan
    Ali Erdoğan 4 days ago

    PALU AİLESİNİ KALDIRMIŞLAR

  • Baran Bayraktar
    Baran Bayraktar 4 days ago

    1:01:11 😂😂😂

  • Sema Aydın
    Sema Aydın 4 days ago

    Patlıyorum gülmekten 😂😂😂

  • Day Bay
    Day Bay 5 days ago

    1:29:45 de senin giriş katından sonra hepsi aynı ne demek

  • Наргиз Вейсалова

    10:19 ayni sahneden guldur guldurde bolum 217-di sanirim orda var...

  • Muhammet Binici
    Muhammet Binici 5 days ago +2

    Müge Anlı skeçleri neden kaldırılıyor ?

  • dxdxd dxdxd
    dxdxd dxdxd 6 days ago

    Hepte tolgalarin odasinda nooluyo sa oluyo🤣🤣🤣🤣🤣

  • dxdxd dxdxd
    dxdxd dxdxd 6 days ago

    Atakanin sesi super

  • frédéric Chopin
    frédéric Chopin 6 days ago +5

    Acı eşiği skeci neden silindi

  • Eren
    Eren 7 days ago

    1.27.25 ağlayacak gibi oldu la sanki üzüldüm Yasine

  • Eren
    Eren 7 days ago

    Gizem Karaca sen mükemmel bir kadınsın

  • burcumm derin
    burcumm derin 7 days ago

    cenan sen bir harikasınnnnnn

  • end tek
    end tek 8 days ago

    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz

  • end tek
    end tek 8 days ago

    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz

  • end tek
    end tek 8 days ago

    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz
    Edanur u daha fazla görmek istiyoruz

  • min ksoo
    min ksoo 8 days ago

    Evliya ve Ozan❤️

  • Aysel Nuriyeva
    Aysel Nuriyeva 8 days ago +1

    The walking dead parodisi gelsin

  • linda
    linda 9 days ago +1

    Herşeye zil çalmayın yeter ya

  • Merve Bozkurt
    Merve Bozkurt 9 days ago

    Atakan abi de çok güzel soyluyo ya

  • Yusuf Yılmaz
    Yusuf Yılmaz 9 days ago +1

    Arkadaşlar Skeçlerin Asıl Dakikaları Bunlar.
    Bazı Yorumlarda Yanlış Yazılmış.
    Bizzat Düzelterek Yazdım.
    İyi Seyirler 🌹
    5:39 Alternatif Tıpa Tıp
    17:56 Batsın Bu Dünya
    38:08 Erkek Yurdu
    56:57 Külahıma Anlat
    1:13:57 Donakaldık
    1:27:58 Aldanma Gönül

    • Yusuf Yılmaz
      Yusuf Yılmaz 7 days ago

      @Kürşat Ç eyvallah✋
      Ancak kaldırılan skeçten öncekilerin dakikası yanlış yazılmış o yüzden düzelttim

    • Kürşat Ç
      Kürşat Ç 7 days ago +1

      Skeç kaldırılmış yanlış değil yoksa sonradan skeç kaldırıldı

  • R. A.
    R. A. 10 days ago +3

    Sema kaygusuz parodisi olmadığı için disslike

  • mTX kY
    mTX kY 10 days ago

    YILMAZ ERDOĞANI AMCANA ÇÜKÜNÜ GÖSTER DİYEN ADAMLARA BENZETİYORUM SEFA İLE YASİNE SÜREKLİ TAKLİT YAPTIRMASI AMCANA ÇÜKÜNÜ GÖSTER OĞLUM ESPİRİSİ GİBİ SIKTI.TAKLİT DEĞİL OYUN SEYREDELİM .( OYUNA VE OYUNCULARA SAYGI DUYUYORUM)

  • Melek Tuna
    Melek Tuna 10 days ago

    Sema Kaygusuz skecini yine kaldırmışlar ne istiyosunuz ya bu skeçten

  • Lyon Lion
    Lyon Lion 11 days ago

    I learned çok güzel because of anna and mursel

  • Sefa Kol
    Sefa Kol 11 days ago +1

    Abi yeter da durup durup yasine şive yaptirmasindan daha gina geldi

  • THE BEST 20
    THE BEST 20 11 days ago +14

    MÜGE ANLI SİKECİ NERDE ARKADAŞ PARADOX SOKTUNUZ LAN BENİ-

  • Mertcan Gündoğdu
    Mertcan Gündoğdu 11 days ago

    1:30:50 Kimin karısıyım ben abi shdkskflgj

  • ömer tekin
    ömer tekin 11 days ago +6

    Müge anlı skeçleri neden kaldırılıyor ?

  • Channel YVZ
    Channel YVZ 11 days ago +3

    Sema kaygusuz Acı eşiği kısmı neden yok /silindi

  • Tarık Keskin
    Tarık Keskin 11 days ago

    müge anlı sikeci yok

  • Ertuğrul Kader
    Ertuğrul Kader 11 days ago

    Acı eşiği neden kalktı bilen var mı

  • Esma Çiçekçi
    Esma Çiçekçi 11 days ago +8

    Kyk interneti ile 144 p izliyorum. Yüzler yok ama sesler yeter♥️

  • Gizem Yetişir
    Gizem Yetişir 12 days ago

    Zıl olmayacak skeçlere bile zil diyerek caldiriyor

  • gulbeyaz sahin
    gulbeyaz sahin 12 days ago +2

    Müge Anlı süperdi bayıldm devamını diliyoruz Arif hoca avukat Rahmi Şevki hoca dahil en kısa zamanda insallah👏👏👏

  • gvh fg
    gvh fg 12 days ago

    Tiplere bak çok komik 😆😆😆

  • Fatma Firat
    Fatma Firat 12 days ago

    Seyirci espirileri anlamıyoooooor

  • Resim Çizimleri
    Resim Çizimleri 12 days ago

    Bu komedi gurubunu çok seviyorum

  • Emre AKA
    Emre AKA 13 days ago +1

    +Fen lisesi okudum.
    -Peki tek kelime ile erkek yurdunu anlatır mısınız?
    +Çok fazla erkek var. (NOT STONGSS)

  • Mert Öztopal
    Mert Öztopal 13 days ago +3

    "Fantazi için mi yazdınız bu skeci :)))) "

  • RundP RP
    RundP RP 13 days ago +1

    Trendyol bi sal bizi beee

  • SerkaN Bey
    SerkaN Bey 13 days ago

    17:11
    Evliya,nın senin ağzına sıçarım küfüründen sonraki küfürleri doğaçlama

  • GEZGİN OTOSTOPTA
    GEZGİN OTOSTOPTA 13 days ago

    Erkek yurdu çok eski erkek yurdu olmuş, güncelleme gerek. Dört yıldır yurttayım pek benzerlik göremedim. 🤔🙃

  • Mustafa Erciş
    Mustafa Erciş 13 days ago

    Yılmaz hoca keşke müge anlının reklamını yapmasaydın van depremine sevinen şahsiyet o

  • Kürşat Altunay
    Kürşat Altunay 13 days ago

    Reklamların arasına espri denk gelmiş

  • S
    S 14 days ago

    Ağzından çıkanı kulağının tuttuğunu kopartmıyor 😌 aklıma İsmail abi geldi

  • Ramazan karekök
    Ramazan karekök 14 days ago +1

    Kuşak atışması gelsin artık abi ya

  • Leyla Bicer
    Leyla Bicer 14 days ago

    15:00 🤣😂🤣

  • Мария Майор
    Мария Майор 14 days ago +1

    abi şive deil o agız agızzzzzz hep yanlış sölüyosunuz

  • Fidelius Fungus
    Fidelius Fungus 14 days ago

    Engini çok az görüyoz poetensyeli var.

  • Sema Demir
    Sema Demir 15 days ago

    semtsel dönüşüm gelsee

  • MachaReLampaGO
    MachaReLampaGO 15 days ago

    Emre aynı can bonomo olur benden söylemesi :D

  • Burak Shapka
    Burak Shapka 15 days ago

    Hertarafta sami ariyom yanlis var yazida 😉

  • Emre Balta
    Emre Balta 15 days ago +1

    💚💙💚💙Çaykur Rizespor💙💚💙💚 adamsın reiisss Hilmi Deler

  • vely_903 k
    vely_903 k 15 days ago

    Metin geri geldiiiiii

  • fadime Göker
    fadime Göker 15 days ago

    Erkek yurdu işlenirken kağıt oyunlarına, sünger terliklere, 3 yıl yıkanmayan kahve kupasına nasıl değinilmez 😄