Summer Walker - Like It (Feat. 6LACK) [Official Audio]

Share
Embed
  • Published on Oct 4, 2019
  • "Over It" out now: smarturl.it/OverItSW
    See Summer live on The First and Last Tour tickets on sale now: www.summerwalkermusic.com
    Subscribe to Summer Walker - smarturl.it/SWSubscribe
    Follow Summer Walker:
    SummerWalker
    SummerWalkerO...
    IAMSUMMERWALKER
    #SummerWalker #6LACK #LikeIt #OverIt

Comments • 366

  • flytjsosweet
    flytjsosweet Day ago +1

    Why do people sleep on 6lack? He been killing it since 2017. This definitely need to be longer and call me crazy I can hear Rihanna on this.

  • Curt Stewart
    Curt Stewart 8 days ago +1

    This song is RIDICULOUSLY GOOD!!! I cannot stop listening!

  • The Vix
    The Vix 8 days ago

    o shit she used august alsinas flow

  • Hong Hyunny
    Hong Hyunny 11 days ago

    What’s sampling?

  • Dmario Sikes
    Dmario Sikes 13 days ago +2

    She sound like Ariana Grande😮‼... BUT SHE SOUNDS GOOD❤🥰

  • Ashley Raven
    Ashley Raven 13 days ago

    Change the playback speed to .75x ❤️

  • valentino Hernandez
    valentino Hernandez 14 days ago

    the song is soooooooooooo gooooooooooooood

  • William's World
    William's World 14 days ago +1

    That choppy effect London did on the piano is terrific!!!!!!

  • ne2 new
    ne2 new 16 days ago +1

    I love her cause she's original not like normani wanna be beyonce ass I can't stand her

  • Cilla1985
    Cilla1985 17 days ago

    One of my favourite tracks off the album 🔥

  • Quinton Mccullum
    Quinton Mccullum 17 days ago +1

    She's the female chris brown

  • Milan B
    Milan B 18 days ago

    This my favorite song so far it’s something about the lyrics and beat ❤️

  • Olha Esso
    Olha Esso 18 days ago +1

    Só vim porque soube que foi o Chris que compôs essa👏👏👏não conhecia ela,mas canta pra caramba

  • Chelle Taylor
    Chelle Taylor 19 days ago

    I love this song

  • Abby Richardson
    Abby Richardson 20 days ago

    Ok,I slept on this song😩😩😩😩

  • Michael M Jeni
    Michael M Jeni 20 days ago +1

    You hear breezy vocals?

  • Med Amine Assaoui
    Med Amine Assaoui 20 days ago

    Chris brown co write the song 💗✌

  • Queen Javaun
    Queen Javaun 21 day ago +2

    This song is so underrated, it’s my favorite on the album‼️🔥

  • Savage Opress
    Savage Opress 21 day ago +1

    Best song off the album!! but then again 👀' tonight' is so fire and 'stretch you out' as well as 'playing games (both versions) Cant also forget about 'body'🔥 so thats a tough topic lol.

  • J B
    J B 22 days ago

    My favorite 💜💜 #onrepeat

  • Larry Banks
    Larry Banks 25 days ago

    Dope

  • Khocaine
    Khocaine 25 days ago +1

    This whole song 💯

  • Adu Adadey
    Adu Adadey 26 days ago

    Very early 00s Ashanti vibes 🌊🏄🏽‍♂️

  • kyleah marie
    kyleah marie 26 days ago

    my baby cardo

  • Jalen Hicks
    Jalen Hicks 26 days ago

    I support you summer Walker you amazing will be getting yo album low 🔑 the first I bought in Years G 🔥🔥🔥

  • Saje Hocker
    Saje Hocker 27 days ago

    Omg the beat sound familiar ju spead up wat other song is that

    • MSnVOGUE
      MSnVOGUE 23 days ago +1

      Saje Hocker the beginning sounds like March madness by future.. idk maybe it’s just me lmao

  • Dantavious Johnson
    Dantavious Johnson 27 days ago +1

    "Can't nobody else give it to you like that"😍😍

  • taylizzle
    taylizzle 28 days ago +1

    My favorite song on the album! 🥰🥰

  • Anjelica Johnson
    Anjelica Johnson 29 days ago

    Clicked on this because of 6lack😍

  • Shala B
    Shala B 29 days ago +1

    you don't em lol

  • 90s lover
    90s lover Month ago +4

    This song , nobody else and
    Come thru is the ishh but the whole album is great been on repeat everyday since it came out

  • christian narvais
    christian narvais Month ago

    this song basically saying that i’m a bad ass mf that knows my nigga love me with everything but he’s mine so back up 🥰😂

  • Periodtpoo
    Periodtpoo Month ago +1

    Rainy days in your car bumping Summer walker, Tink, Kyndall, Sonta, Sevyn, sza, her, Kehlani and Ann marie... Is Heaven❤️👏🏽

  • Rene&Buda
    Rene&Buda Month ago

    Old school Brandy vibes...

  • Shala B
    Shala B Month ago +1

    beautiful

  • Kenneboi
    Kenneboi Month ago

    wow

  • World Peace
    World Peace Month ago

    🎧🎤

  • Leroy Smith
    Leroy Smith Month ago

    I just had a feeling the record with 6lack was gone snap and i was correct! 🙌😍💯🅿

  • Brandesha Gardiner
    Brandesha Gardiner Month ago

    That piano in the back

  • Coco Chanel
    Coco Chanel Month ago

    "Made love on a low key now im tryna fuck you broad day"wet wet wet wet

  • NoGuddd1
    NoGuddd1 Month ago

    Good Music, one of the standouts of the album from production down to the artist chosen def a future hit ⏳

  • Litty Solana
    Litty Solana Month ago +5

    My favorite song in da whole album 🥰🥰🥰💙💙💙😍😍

  • 11:11 Triumph
    11:11 Triumph Month ago

    Why the numbers so low though this shit slaps

  • Ak5150 Horton
    Ak5150 Horton Month ago

    bruh how in da hell diss got 144 haters but haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa yalll haters lil bissssh bissssssh/s

  • Michele Talton
    Michele Talton Month ago +1

    Omg she's cumn here in Nov 😍😍😍😍

  • Aaron Brown
    Aaron Brown Month ago

    imagine if this had a young thug feature to whew!!! London on the track

  • join me?
    join me? Month ago

    💚💚💚💚

  • Ndumiso Mzelemu
    Ndumiso Mzelemu Month ago +2

    Co written by the GOAT Chris Brown

  • Appetite 4 Chic
    Appetite 4 Chic Month ago

    I think Summer be OVER IT in the studio too because she refuses to sing pass 2:30 lmao but it’s always the best few minutes my ears ever experienced 😍🙌🏾

  • Ashley King
    Ashley King Month ago +1

    She can’t make a bad song, on god 😍

  • waveworld madworld
    waveworld madworld Month ago

    THEY MURDERED THIS SHIT 🔥

  • MARILYN JOHNSON
    MARILYN JOHNSON Month ago

    My fav😍

  • Danqerr Starr
    Danqerr Starr Month ago

    My fav song from the album 🥰 and no race baby when I’m riding it slow & my waterfall I make it overflow 🎈

  • yettie2fly
    yettie2fly Month ago +1

    I almost broke my phone when I heard my boy 6lack on this. C'mon ATL! I'm here for it.

  • It's Rach
    It's Rach Month ago

    My favorite 💕

  • M Styr
    M Styr Month ago

    Summer I wish u can tour st.louis ole bae

  • Predee Ruth
    Predee Ruth Month ago +7

    “Typer Love that make you wanna wife it” 😭😭 I felt it

  • Glorious Manubea
    Glorious Manubea Month ago +1

    She sounds a little bit like Lyrica Anderson on this song

  • Toniechantel H
    Toniechantel H Month ago

    she sounds seyven streeter

  • Emmanuel Ramirez
    Emmanuel Ramirez Month ago

    🔥🔥🔥