Stray Kids "Question" Video (Street Ver.)

Share
Embed
  • Published on Aug 22, 2018
  • Stray Kids "Question" Video (Street Ver.)
    Stray Kids 2ND MINI ALBUM "I am WHO"
    Spotify: goo.gl/HVE5Bh
    iTunes & Apple Music: goo.gl/M4kKXs
    Stray Kids Official TheXvid: thexvid.com/user/StrayKids
    Stray Kids Official Facebook: facebook.com/JYPEStrayKids/
    Stray Kids Official Twitter: twitter.com/Stray_Kids
    Stray Kids Official Fan's: fans.jype.com/StrayKids
    Copyrights 2018 ⓒ JYP Entertainment. All Rights Reserved.

Comments • 10 002

  • queen_min_yoonji
    queen_min_yoonji 16 minutes ago

    if you're not stanning these crackheads at this point, then *what's the point?*

  • hyejinniev
    hyejinniev Hour ago

    "what do you want" *sausage*

  • Nayiah Caice
    Nayiah Caice 3 hours ago

    minsung at 0:44 give me life 😍😍

  • HYUNJIN IS MINE!!
    HYUNJIN IS MINE!! 22 hours ago +2

    After watching this Stays must have a lot of question inside their heads about StrayKids

  • fenti azizah
    fenti azizah 23 hours ago

    Lee Know & Han are so cute... 😍😍😍

  • Hyunjin hwang
    Hyunjin hwang Day ago

    kpop mv is very common in every group but skz street version is love

  • Peachie Sy
    Peachie Sy Day ago +2

    stz i love yo sm ❤

  • Corey Thomas
    Corey Thomas Day ago +1

    Crackheads. But beautiful crackheads. That's it that's stray kids summed up

  • petty potato
    petty potato 2 days ago +2

    jeongin imitating han i cant

  • desaturated turquoise
    desaturated turquoise 2 days ago +1

    Watching Stray Kids' videos just makes my day brighter.

  • Evelyn
    Evelyn 2 days ago +1

    they literally have no shame oghjrzkHEKJFHB ILOVE THEM SO MUCH

  • block hate
    block hate 2 days ago +1

    Yup, I'm questioned what you guys doing -_-

  • Misuha San
    Misuha San 2 days ago +2

    😍😍😍😍😍😍😍
    I love Stray kids

  • _IM Zeza
    _IM Zeza 3 days ago +1

    0:33 minsung❤

  • _IM Zeza
    _IM Zeza 3 days ago

    0:37 jisung tsk tsk😂

  • x미나
    x미나 3 days ago

    Lee Know being the cutest in 1:11 😔

  • Choi Taehyun Kai
    Choi Taehyun Kai 3 days ago +1

    1:40 Changbin looks so funny🤣🤣

  • I am you
    I am you 4 days ago +1

    Cute but crackheads

  • Kei Kei
    Kei Kei 4 days ago

    2:26-2:31 am i the only one who finds this funny lmaOoo

  • Yeya Lee
    Yeya Lee 4 days ago

    Es la clase de canción que representa mi vida en este momento 😅

  • 진짜다지국 는
    진짜다지국 는 4 days ago +1

    MRK YA VAN VARIOS MESES Y SIGO SIN SUPERAR COMO SE VE HYUNJIN AQUÍ AHHHH HELP ME OBSESIONÉ

  • Gwenyth Trulock
    Gwenyth Trulock 4 days ago

    WOOJIN IS SO DRAMATIC HERE IM CYRIGNw

  • marii 9292
    marii 9292 4 days ago +2

    confirmed, stray kids is the most normal kpop group

  • Abigail Egyptian Espinoza Greek

    I love their street versions

  • April xd
    April xd 5 days ago

    This video have much Minsung parts :D

  • April xd
    April xd 5 days ago

    1:51 princess hyunjin's

  • x미나
    x미나 5 days ago

    MINSUNG CONTENT

  • hyungwon is a living meme

    i'm sorry man but i can't take this song seriously cuz they're being such dorks lmao 🤣

  • ranaiya rahmania nasywa

    ASTAGFIRULLAH

  • Ninik Ayu
    Ninik Ayu 6 days ago +1

    1:10 sksjsjhw han what r u doin with I.N lol

  • Suga's3 dollarchain
    Suga's3 dollarchain 6 days ago

    Hyunjin takes street videos to the next level of serious 😂😂😂

  • MarYa 92
    MarYa 92 6 days ago +1

    Mmm yees, normal kids...
    "Seungmin and Felix are the only normal members"
    Yeah yeah, sure

  • amagicpiedpiper
    amagicpiedpiper 7 days ago

    2:09 is everyone's first reaction to SKZ 😂😂

  • purple JAMS
    purple JAMS 7 days ago +2

    No body talking about 3:03 ???


    Ok just me 😂

    • Anna LaFond
      Anna LaFond 6 days ago +1

      I was looking for a comment bout that XD
      saw yours was like yay it isnt just me! lol

  • LaLaLaa 1029
    LaLaLaa 1029 7 days ago

    I didn't notice the staff running away @ 1:25 😂

  • luwu uwu
    luwu uwu 7 days ago +1

    🥳🥳

  • Jasper Runge
    Jasper Runge 7 days ago

    I’m in Australia so maybe one time iv seen them bc I’m in Sydney all the time lols and yh Idk I was probably wasn’t a stay then but me and my mate are such fangirls now lol to bad we weren’t stays then💕

  • I don't know my name

    Anyone else think Hyunjin sounds like Taeyong sometimes

  • RazZle DazZle
    RazZle DazZle 8 days ago +1

    This video screams "stray kids are utter crackheads and you love it"

  • army once stay
    army once stay 8 days ago +1

    The title should be
    'Stray Kids "Question" Video (Crack Ver.)'

  • szstan
    szstan 9 days ago +1

    MINSUNG AND CHANGLIX COUPLE FT. JEONGIN.
    WOOCHAN AND HYUNMIN COUPLE. AHHHHH 😲❣️

  • Parvathy Rajesh
    Parvathy Rajesh 9 days ago +1

    1:50. Lee know .......what are you doing

  • Carla Reoli
    Carla Reoli 9 days ago

    Istg it feels like Minsung is more alive than ever in this video 😂🌚🌚

  • Mathilde Sophie
    Mathilde Sophie 9 days ago

    These kids I swear... 😂 I actually loooooove this song so much, it's stuck in my head 😅

  • Moowi
    Moowi 10 days ago

    Hey I have never been to Korea but I can speak korean

  • Kochu kochu
    Kochu kochu 10 days ago

    felix @ 2:09 : what the...
    me: fuck am i watching??

  • Angie Christie
    Angie Christie 10 days ago

    stan crackhead kids y all


    ups

  • mochimjin
    mochimjin 10 days ago

    ❤️❤️

  • ArmyStay Milk
    ArmyStay Milk 11 days ago

    NANNANANANANANNANA

  • linda 319r
    linda 319r 11 days ago

    No se porque el principio se me hizo parecido a una canción de bts o no ahre

  • kenna c
    kenna c 12 days ago

    At the end of the video they imitate hans breathing 😂😂😂

  • 櫻研
    櫻研 12 days ago

    Wow I just found you today. Everyone is so cute. ღ( ´・ᴗ・` )

  • Dea Renata
    Dea Renata 12 days ago

    KENAPA LUCU BGT HUWA :>

  • minatozaki sana
    minatozaki sana 12 days ago

    when i play this song, my mind automatically flashes at 2:34

  • 포도잼
    포도잼 12 days ago

    0:50 1:40 1:47 2:27

  • Gessa Indr
    Gessa Indr 13 days ago

    *HYUNJIN WITH THIS HAIRSTYLE IS SOOOOOO.... I DON'T KNOW WHAT TO SAY* forgive me, but he looks so damn hot.

  • Choi Taehyun Kai
    Choi Taehyun Kai 14 days ago +1

    0:06 he looks like a freaking creep..

  • finding nini
    finding nini 14 days ago +1

    This song plays in my head everytime I take a test

  • Dope Mxri
    Dope Mxri 14 days ago +1

    Who’s the two at 0:18 ??
    And the one w the bandana @ 1:52 ??
    NEW FAN HERE !

    • — crown.
      — crown. 13 days ago +1

      the two at 0:18 are minho (lee know) and jisung (han) and at 1:52 it is chan :)

  • Choi Taehyun Kai
    Choi Taehyun Kai 14 days ago +1

    MINSUNG.

  • Nadia Leiva
    Nadia Leiva 15 days ago

    That's right! And i'm 26 years old 😅

  • Eliana Gaitán
    Eliana Gaitán 15 days ago

    Me encanta

  • Bundles
    Bundles 15 days ago

    damn those minsung moments...

  • John Vincent Macapagong
    John Vincent Macapagong 16 days ago +1

    1:28 Hyunjin's what is love😍😂

  • •Smazzie YT•
    •Smazzie YT• 16 days ago

    *Skz are the questions in my head*

  • chipmonk
    chipmonk 16 days ago

    me and my friends when making an imovie

  • Lucy Finn
    Lucy Finn 16 days ago +1

    2:46
    hyunjin: i have the power of god and anime on my side!!!

  • So Hee
    So Hee 16 days ago

    Yes JYP I have some questions for you and your kids ! They're crackheads af 😂

  • Llama BTS
    Llama BTS 16 days ago

    I JUST REALISED THAT HYUNJIN AND CHAN ARE WEARING MATCHING CLOTHES! LOOK AT THE PATTERN ON HYUNJIN'S SHIRT AND THAT OF CHAN'S SHORT @2:05

  • Humairah Ahmed
    Humairah Ahmed 16 days ago

    In 2:06 Hyunjin looks like he's checking if chan is ok

  • cakehoodings
    cakehoodings 16 days ago

    *MinSung stans y'all okay??*

  • cakehoodings
    cakehoodings 16 days ago +4

    *with only 69 cents a day this young man, Lee Minho, can be cured of his disease. Please donate.* #saveMinho2k19

  • MAYNET HONORES
    MAYNET HONORES 17 days ago

    10k more

  • Soul in Seol
    Soul in Seol 17 days ago

    Боже,ну что за дети

  • Marielle R
    Marielle R 17 days ago

    woah they’re all glowing????

  • R Z
    R Z 17 days ago

    You know, I tried to make a dance to this, but every time I tried to take it seriously, this video popped into my mind. I gave up after one hour.

  • Nah Cuth
    Nah Cuth 17 days ago

    Before I only liked Stray Kids, now I love

  • Nah Cuth
    Nah Cuth 17 days ago +1

    My new group UTT

  • 리아Han Hwa
    리아Han Hwa 17 days ago

    Harap bobrok nya di kondisikan

  • nicole arzate
    nicole arzate 17 days ago

    whats inside JYPs air conditioner

  • Nightcorequeen01
    Nightcorequeen01 18 days ago

    It's not "street ver." it's "Field ver." lol

  • bae jinyoung
    bae jinyoung 18 days ago

    AAAAA MINSUUNNNGGG

  • _yeet_ yoongi_
    _yeet_ yoongi_ 18 days ago

    I got too many damn questions

  • seda fatma
    seda fatma 19 days ago

    seungmin.cute

  • Julia Slovotski
    Julia Slovotski 20 days ago +1

    I always wonder if they feel self-conscious when they film the street versions. I know I would.

  • Julia Slovotski
    Julia Slovotski 20 days ago

    The real question is if minsung is a sailed ship

  • Silverbird 3000
    Silverbird 3000 20 days ago +1

    Omg, I stan ❤️

  • Jnn
    Jnn 21 day ago +2

    2:09 Felix deep voice make me scream

  • Катарина Кройцер

    This video makes me realize why I love these children once more...

  • SEULMIN SHIPPER
    SEULMIN SHIPPER 21 day ago +2

    I swear i had hyunjin's lazy rap on repeat someone help me

  • chicknHANburger skz
    chicknHANburger skz 21 day ago

    Jisung's signature breathing. Win.

  • Diceandrei Viadnes
    Diceandrei Viadnes 21 day ago

    0:18 ughhhhAAAAAAAAAA jisung again

  • Fang Phoonsap
    Fang Phoonsap 22 days ago

    ดูครั้งที่ล้านก็ยังขำ555

  • Alexa10110
    Alexa10110 22 days ago

    Wow woojin serving looks

  • Andreyaaa kyut
    Andreyaaa kyut 22 days ago +2

    i cant stop laughing when hyunjin appears everytime on the screen.

  • Juliet Jiang
    Juliet Jiang 23 days ago

    2:55 hi im a new stay and have not memorized their body figures yet can someone please tell me who the prancing bird is

  • chuchutaee
    chuchutaee 23 days ago +7

    1:27 i keep replaying that LIKE OMG HYUNJIN

  • Baexo
    Baexo 23 days ago

    1.58 MINHO DOING AEGYO TO JISUNG MY HEART MELTED YESSSSSSS

  • Baexo
    Baexo 23 days ago

    stop at 0.59. Your welcome