Migos Performs "Walk It Talk It" And "Stir Fry"! Did They Stir Up The Night? | BET Awards 2018

Share
Embed
  • Published on Jun 25, 2018
  • Let those boys cook! Migos makes it hot with a “Stirfry” and “Walk It Talk It” performance.
    Still haven’t subscribed to BET on TheXvid? ►► bit.ly/1U0v9xG
    Download the BET NOW app for full episodes of your favorite BET shows and exclusive content!
    Connect with BET
    Web: www.BET.com
    Facebook: facebook.com/BET
    Twitter: twitter.com/BET
    Instagram: instagram.com/BET
    Google+: www.bet.us/gplusBET
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 2 578

  • Dimas Malik
    Dimas Malik 9 hours ago

    Could anyone tell me, what brands is their jackets? Kind of like it...

  • Hunter TheGreat
    Hunter TheGreat 14 hours ago

    The ab libs are the best lol they amazing at that shit live

  • Jason Pereira
    Jason Pereira 20 hours ago

    How boring ...wow.

  • Anthony Esquibel

    The brotha at 2:34 look white as hell!

  • Anthony Esquibel

    Man, without auto tune they sound like shit.

  • Abdullah Wahidi
    Abdullah Wahidi Day ago

    Who is the girl at 1:45

  • Its Maddie
    Its Maddie Day ago

    ThOse back up dancers tho 😂😭

  • Zaa kirah
    Zaa kirah 6 days ago

    Lol I just watched the bad boy BET performance and then this came up 😂👀 NO

  • Jalil Woolf
    Jalil Woolf 8 days ago +1

    jalilwoolf😎👽

  • Rashaad Akil
    Rashaad Akil 8 days ago

    Chris brown fight that night

  • jpedrovisk 10
    jpedrovisk 10 9 days ago

    Cê é loko, Quavo manda muito.

  • Prince Kuane
    Prince Kuane 14 days ago

    I'm sorry but I prefer takeoffs raw voice than wit da auto tune....doesn't suit him

  • SleezDaGod 94
    SleezDaGod 94 16 days ago

    🗑

  • 25mrkeys
    25mrkeys 16 days ago

    Just as long as ya'll know where ya'll money is going......

  • Paul Smith
    Paul Smith 22 days ago

    abso smashed it #WalkitLikeATalkIt #YRN

  • kibudome
    kibudome 23 days ago

    Fire the screaming dj

  • kibudome
    kibudome 23 days ago

    Quavo too good with no autotune

  • Ct Bt
    Ct Bt 24 days ago

    Yo where the rest of it at

  • DRACO FURY 13
    DRACO FURY 13 26 days ago

    I think the Dj is unnecessary

  • koyer 17
    koyer 17 27 days ago

    Takeoff's dancing gets me every time 😂😂😂😂

  • 2 7
    2 7 27 days ago

    tbh I expected to see Drake 😐

  • Q Lawn
    Q Lawn 27 days ago

    That walk they did look like old rich niggas 😂😂😂

  • Elijah Ashman
    Elijah Ashman 28 days ago

    why did they take the performance of the migos the"bad& boujiee " year off ? 2017 bet awards that shit was dope.

  • L O
    L O 28 days ago

    I'm actually really impressed! rappers don't usually sound good live but everything about this performance was perfect. Their style, energy and the dancers PERFECT!

  • 1017 DBO
    1017 DBO 29 days ago

    Sooo wen u get rich you slack on ya performance smh sad

  • sacho31400
    sacho31400 Month ago

    At least they rappin no playback good point

  • Chicken Teriyaki
    Chicken Teriyaki Month ago

    offset is best

  • Ladonna Hanna
    Ladonna Hanna Month ago

    Love u Takeoff 😆😷😍😘

  • xMystic ·
    xMystic · Month ago +1

    3:03 *Autotune has entered the chat...*

  • Calin Dragomiristeanu
    Calin Dragomiristeanu Month ago +1

    0:54 so smooth

  • Lol Is life
    Lol Is life Month ago +1

    What you say say again

  • Willie Will
    Willie Will Month ago

    Ok now y’all gotta know TAKEOFF killin shit💯

  • Marc Pierre
    Marc Pierre Month ago

    What was the song in 2:47

  • se7enX89X
    se7enX89X Month ago

    Trash

  • x6n
    x6n Month ago

    so we just gonna ignore the cut off of the guy singing stir fry

  • Mya
    Mya Month ago

    They move like old men 😂

  • Christian Lee Perez

    Migos sounded very good even it have no autotune
    #salute

  • DRIPAVELLI
    DRIPAVELLI Month ago

    Offset Killed It.

  • Tonya Taylor
    Tonya Taylor Month ago

    To all the negativity this is how they perform if you was real fan you would know this... If they so boring obviously so are you.. Why you watching go chase a bag. Migos good!!!!

  • Hyenaah
    Hyenaah Month ago

    These mandem in the crowd ruined it. Stop standing still and move ya arms fam

  • RICH FOREVER
    RICH FOREVER Month ago

    quavo #1 is better 👌

  • REACT TV
    REACT TV 2 months ago

    Top 🌍🎤🤟🏾

  • Christian Maulupe
    Christian Maulupe 2 months ago

    Honestly takeoff had the best verse

  • Thomas
    Thomas 2 months ago

    Migoooos

  • Rocky 23
    Rocky 23 2 months ago

    Ye to tatti hai

  • Markeisha Jones
    Markeisha Jones 2 months ago

    I wanna kill you niki

  • thefogg
    thefogg 2 months ago

    they dont even trying

  • Its JuniorBoy
    Its JuniorBoy 2 months ago

    TakeOff always killin it 🔥

  • idriiizzz 7
    idriiizzz 7 2 months ago

    MIGOS ARE DOPE NEW BEATLES OF OUR TIMES BABY

  • Kelvin Tarigan
    Kelvin Tarigan 2 months ago +1

    Quavo's voice was good without auto tune

  • Unleashed Aussie
    Unleashed Aussie 2 months ago

    THEY JUST A BUM VERSION OF BONE

  • moses murithi
    moses murithi 2 months ago

    I love quavo voice

  • brownmetal
    brownmetal 2 months ago

    Repeat the verse 100 times = hit in 2018

  • DJAY GERRAD
    DJAY GERRAD 2 months ago

    This is the reason why UK Rap smashes up, US Mumbling nonsense random words and no stage presence...

  • Lil Phil
    Lil Phil 2 months ago +1

    Offset went off

  • Anthony Merrell
    Anthony Merrell 2 months ago

    Ok tackoff a.k.a the best Mingo

  • Lala
    Lala 3 months ago

    Anyone here after Offset tried to get Cardi back?

  • Joe Joe Robinson
    Joe Joe Robinson 3 months ago

    Hip-hop is dead, I don’t care what anyone says I would never listen to Migos song. I would listen to amigo song if I was stranded on a desert island with one other CDs and that’s all I had to listen to. They sound retarded to me that’s not even music is just some guys yelling some dumb shit into the mic nothing intelligent or witty or cool.

  • Racney Baby
    Racney Baby 3 months ago +1

    2:33 This guy got my dying over here 😂😂

  • Lianne
    Lianne 3 months ago

    I just watched the 2018 soul train awards then ended up on this piece of dryness. Sigh

  • Drew Peacock
    Drew Peacock 3 months ago

    Takeoff sounds the best

  • Lemy Toussaint
    Lemy Toussaint 3 months ago

    stir fry

  • willis otieno
    willis otieno 3 months ago

    this is not hip hop.. mumble rappers

  • Beverly Jackson
    Beverly Jackson 3 months ago +1

    Nicki manaj is the coldest and the prettiest peformer since Michael Jackson, stop hating haters and jealous ass women,

  • aaa aaa
    aaa aaa 3 months ago

    Pure Garbage

  • Fz Fucx
    Fz Fucx 3 months ago

    🖤luv

  • Nellie Verdejo
    Nellie Verdejo 3 months ago

    🔥🔥🔥🎼🎼ice🔥🔥🔥🔥👌🏻👌💖💖💖

  • SanjSezZ
    SanjSezZ 3 months ago

    I'm sick of this boring chanting we need to bring SINGING back. Tbis rap crap is wack !

  • Jasonm Gavitt
    Jasonm Gavitt 4 months ago

    All these artists,or what I would properly call entertainers,that are famous all seem to have the vocabularies of a grade schooler.
    What's even crazier is how proud they are of their limited ability to express themselves .

  • II TT114
    II TT114 4 months ago

    wtf is this !!!! hiphop is dead !! deaddddd

  • Zendaya Blue
    Zendaya Blue 4 months ago

    broooo idk these performances just be off they need to move around make the crowd like u know more hype or sum shoooott

  • Anime Topic
    Anime Topic 4 months ago

    who taught that quavo was the best then later realise it is offset

  • Prince Amir
    Prince Amir 4 months ago

    they sound so god without autotune

  • Jessica Williams
    Jessica Williams 4 months ago

    We didnt see the whole song at the end

  • Craig Dilliard
    Craig Dilliard 4 months ago +2

    This was boring

  • Henry Benjamin
    Henry Benjamin 4 months ago

    thexvid.com/video/witIAkCnQKs/video.html

  • Nba Jay
    Nba Jay 4 months ago +1

    Nba younboy come on he the best then like

  • Ray Manuel Castillo Fermin

    Quavo

  • Soy Cris Reyes
    Soy Cris Reyes 4 months ago

    bengan a monterrey

  • PHAX
    PHAX 4 months ago +1

    *Quavo hairline not found*

  • Erik Rodriguez
    Erik Rodriguez 4 months ago

    Alguien tiene el video completo?

  • Lil BeBe
    Lil BeBe 4 months ago +4

    Tell me why the migos look like old people when they be walking😂😂

  • Emma Kane
    Emma Kane 4 months ago +1

    Oh wow....that was pathetic...

  • Juventus2013
    Juventus2013 4 months ago

    No understand nothing walking talkiT

  • Tonya Taylor
    Tonya Taylor 4 months ago

    All people do is complain why don't you just keep strolling if nothing nice to say.... Geesh

  • Shamar Lister
    Shamar Lister 4 months ago

    Offset should be dancing

  • My Country Is Upside Down
    My Country Is Upside Down 4 months ago +1

    *Wocket In My Pocket*

  • Dlouvin
    Dlouvin 4 months ago

    "Buck No Milwaukee" ayeee what Takeoff know bout Milwaukee...😂😂😂

  • Taye Max
    Taye Max 4 months ago +1

    Is that luke cage i spotted?

  • Susan Durham
    Susan Durham 4 months ago

    To much ice

  • Eiman Haile
    Eiman Haile 4 months ago +2

    Whoever is Reading This, Your Blessed For Being Able To Wake Up & See Another Day Because Somebody Didn’t‼️

  • Lyla Paterson
    Lyla Paterson 4 months ago

    they all sounded good !

  • areej
    areej 4 months ago +1

    *Yehhhhh* 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Danny P
    Danny P 4 months ago

    These niggas bought this shit from Waka the thief

  • Danny P
    Danny P 4 months ago

    OMG

  • ÎMâD _UnKüT
    ÎMâD _UnKüT 4 months ago +1

    RIP XXXTENTACION 💔💔💔

  • Pou Khlaing KHMER
    Pou Khlaing KHMER 4 months ago

    wow im impress good performing bros

  • Milehighjosh
    Milehighjosh 4 months ago +1

    Migos fucken suck

  • Chris Barbor
    Chris Barbor 4 months ago

    Migos did you thug

  • Kobra Boi
    Kobra Boi 4 months ago

    damn offset chill!