청하 (CHUNG HA) - "벌써 12시 (Gotta Go)" Music Video

Share
Embed
  • Published on Jan 2, 2019
  • 청하 (CHUNG HA) - "벌써 12시" Music Video
    청하 두번째 싱글 '벌써12시' 공식 뮤직 비디오
    CHUNG Ha's 2nd single 'Gotta Go' Official Music Video
    청하의 두번째 싱글 "벌써 12시 (Gotta Go)" 는 파워풀한 드럼비트위에 중독적이면서 매혹적인 flute 사운드가 매력적인 EDM곡으로 지금까지 Tropical한 느낌과는 반대로 섹시하면서도 감각적인 청하의 보컬과 “아쉬워 벌써 12시”라는 메인 테마의 가사처럼 적극적이면서 도발적인 청하의 또 다른 매력을 느낄수있다.
    #CHUNGHA #벌써12시 #GottaGo
  • MusicMusic

Comments • 17 392

  • S. B.
    S. B. 23 hours ago

    This song is so good, it’s so underrated

  • Enes
    Enes 23 hours ago

    Her most addictive song no lie

  • Akemix
    Akemix 23 hours ago +3

    CHUNGHA IS COMING YALL, please support her!

  • ya pu
    ya pu 23 hours ago

    Q U E E N

  • broccoli
    broccoli Day ago

    She's so captivating

  • Jose Panalo
    Jose Panalo Day ago +1

    Im here because of jeon somi

  • Proverb
    Proverb Day ago +1

    They way she pronounces “걸” like “gore” is really strange considering she says “열” like “yeol”. Great song btw

  • agb supremacist
    agb supremacist Day ago +1

    CHUNGHA COMEBACK IN ONE WEEK

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek Day ago +1

    ♡♡♡♡♡♡

  • 박주원
    박주원 Day ago

    sexual

  • Psycho Girl
    Psycho Girl Day ago

    Gotta go fast

  • hannah swift
    hannah swift Day ago +1

    hello, I am American i have tried to sing a song in Korean language. can some Korean person have a look at it and tell me how it is ? and pleasee Feel free to comment and correct me if i pronounce something wrong, thanks have a nice day

  • M o c h i
    M o c h i Day ago +1

    Kpop Idols have really great features

  • Lauretta elysia
    Lauretta elysia Day ago +2

    I dont know why. But i think she suit with taemin❣️

  • zahraa Dream
    zahraa Dream Day ago

    حببب

  • zahraa Dream
    zahraa Dream Day ago +1

    Love youuuuu

  • zahraa Dream
    zahraa Dream Day ago

    احبججج

  • Mariana Maria
    Mariana Maria Day ago

    tô aqui por Karol, te amo amg

  • Dejalynn Parkett
    Dejalynn Parkett Day ago +1

    Chungha is QUEEN

  • Rut Suazo
    Rut Suazo Day ago +1

    Hermosaaaaa 🎶🎶

  • Itz me
    Itz me Day ago +1

    QUEEN

  • Sxecrxext 1010
    Sxecrxext 1010 Day ago +1

    DAMN THIS FXCKING *WOMAN* IS SUCH A LIIIIITTTTT ! I STAN ! 😱😍😭
    Army here to Stan this woman which was born to be an AMAZING Star ! 😍What’s the fandom name ? 🥺😍

    • Sxecrxext 1010
      Sxecrxext 1010 Day ago +1

      Queen AngAng
      Thank u so much 🥺❤️

    • Queen AngAng
      Queen AngAng Day ago

      Hello there 🌟
      We are *Byulharang*
      If you wanna know the meaning:
      > BYULHA : Like the stars, become a person above who shines bright.
      > HARANG : [Let's] go up together.
      > ~RANG: Do anything and everything together/become companions.

  • DatGirl 2k19
    DatGirl 2k19 Day ago

    Ok someone please tell me why this is on stone entertainments yt as well are they like teaming up both company’s idk

    • DatGirl 2k19
      DatGirl 2k19 Day ago

      Kool Thank you I finally know why

    • Kool
      Kool Day ago

      a small company tends to upload their content to a bigger distributor like stonemusic & 1theK to reach a wider audience but still want to profit themselves by uploading to their channel I hope you understand what I meant

  • Somone Liked
    Somone Liked Day ago +3

    charismatic chungha + sexy hyuna + visual sunmi in one mv pLEASE. *2019 SUMMON THIS*

  • Vichheka Chhi
    Vichheka Chhi Day ago +1

    Wow

  • Lim Zijie
    Lim Zijie Day ago

    Somi and Chungha collaboration?

  • Re.gatha Siahaya
    Re.gatha Siahaya Day ago +1

    IOI 101 damn...

  • shribabaji
    shribabaji 2 days ago

    chungha came up with new song , somi debuted with BIRTHDAY ,
    now only waiting for other ioi girls to debut

    • Carla Simbyosis
      Carla Simbyosis Day ago

      @Fahim Dwi Prabaswara thanks

    • Fahim Dwi Prabaswara
      Fahim Dwi Prabaswara Day ago +1

      @Carla Simbyosis
      Pristin 2
      Wjsn 1
      Dia 1
      Weki meki 2
      Gugudan
      Somi
      Chungha
      Sohye (actress)
      I think all of them already debuted.

    • Carla Simbyosis
      Carla Simbyosis Day ago

      Are there still some that haven't debuted?

  • Jobi Peach
    Jobi Peach 2 days ago +1

    I need a collab between Chungha & Taeyeon

  • qvakin나는 인생을 좋아한다

    Türkler burada mı?😂💓

  • Derek
    Derek 2 days ago +1

    ♡♡♡♡♡♡

  • Derek
    Derek 2 days ago +1

    ♡♡♡♡♡♡

  • KHa. Guuu
    KHa. Guuu 2 days ago +1

    U are beautiful

  • Aliza Khan
    Aliza Khan 2 days ago +4

    I remember when this came out i listened to it on replay
    LONG TIME NO SEE

  • abizer ch
    abizer ch 2 days ago +2

    the queen of dance

  • Pramila Goswami
    Pramila Goswami 2 days ago

    Was she in ioi??

  • Esteban Acouri
    Esteban Acouri 2 days ago +1

    great work... keep it up

  • Yoeshei
    Yoeshei 2 days ago +3

    Streaming this song again bc comeback is soon !!

  • Dysna Fictionfan
    Dysna Fictionfan 2 days ago +13

    Ya'll NEED TO STAN *QUEEN CHUNGHA*
    SHE'S SO UNDERRATED
    STAN *CHUNGHA* FOR CLEAR SKIN

  • Queen AngAng
    Queen AngAng 2 days ago +5

    The first artist from MNH, a company without enough money to bought expensive clothes nor made an expensive Mv.
    She that takes 3 to 4 jobs in a day because She wants to.
    She that built her name and her company's all by herself, paid off her family's debts in the past two years.
    She that after two years since her debuted didn't take a break.
    She that has her friends as backup dancers, friends that worked with her during her 7 years as a dancer before debuting.
    She that debuted with so much energy and fierceness on stage that she didn't look like a Rookie at all, is coming back in less than 10 days and deserves all the love Byulharangs! let's help our Queen to success in this cb and no matter what, remember to be kind, well mannered and ignore haters, We are the reflection of our idol. 💚💙💜

  • 💜 Vee Vee J 💜
    💜 Vee Vee J 💜 2 days ago +4

    She’s the new Cinderella. Periodt.
    Apparently it’s already 12 o’clock
    😂😂😂😂

  • 💜 Vee Vee J 💜
    💜 Vee Vee J 💜 2 days ago +4

    She’s the new Cinderella. Periodt.
    Apparently it’s already 12 o’clock
    😂😂😂😂

  • Juliana _Xxx
    Juliana _Xxx 2 days ago +2

    Hino,eu amo essa música😍. eu só consigo entender 'tuxina' no refrão

  • yerela garcia
    yerela garcia 2 days ago +3

    chung ha esta cada dia mas mejor muy linda

  • ogoo ogoodei
    ogoo ogoodei 2 days ago +1

    Oh queen is here

  • -avatar azula-
    -avatar azula- 2 days ago +7

    me: alright, i think im straight
    chungha: exists
    me:
    chungha:
    me:
    me: oOoOOOKK DEFINITELY NOT STRAIGHT

  • You nice, keep going
    You nice, keep going 2 days ago +3

    Her looks are indescribably beautiful

  • boy with luv
    boy with luv 2 days ago

    #chungha_army #chunghaloml #queenchungha #supportchungha

  • boy with luv
    boy with luv 2 days ago +1

    i am in love with this song!!! #CHUNGA4EVER

  • 테사기
    테사기 2 days ago

    노래는 좋은데 사람하고 안어울린다. 아줌마 몸매

  • Akise Aru
    Akise Aru 2 days ago +2

    no dejo de escuchar esta canción, es tan arte que ni yo puedo con la misma, realmente es una reina

    • chup la
      chup la 2 days ago +1

      Weon estamos igual

  • HIDDEM KARD ARMY BTS
    HIDDEM KARD ARMY BTS 2 days ago +1

    Chungha♥

  • Gi Erre
    Gi Erre 3 days ago +1

    She's really talented

  • Criticaljaguar 44
    Criticaljaguar 44 3 days ago +2

    Damn, she's so underrated🤷🏻🤦🏻

  • Decely Rianto
    Decely Rianto 3 days ago +1

    Watching this again while waiting for eonnie comeback❤️

  • Boby Herlambang
    Boby Herlambang 3 days ago +2

    Yeah I like it
    nega mareul nohneun geosdo
    Like it neoui jageun maltudo
    nappeuji anheungeol
    Boy you know know know know
    Like the way maleopsi soneul japgo
    Like the way jogeumeun nollaedo
    silhjiga anheungeol
    You know boy boy boy boy
    mulgamcheoreom parahdeon
    haneureun beolsseo kkamahgo
    gamjeongeun deo gipeojyeo yeah
    I gotta tell you this
    uri dulman neukkyeojineun isanghan neukkim
    nado neomu joha
    but it?s too late
    aswiwo beolsseo 12si
    eotteokhae beolsseo 12sine
    bonaejugi silheungeol
    algo isseo how you feel it
    eumage majchwo sarangeul soksagigo sipeo
    soljikhi uri dul mami gateun geol
    Gotta go gotta go 12si
    gateun saenggagin geol algo issneunde
    deo isangeun soljikhal su eopsneun geol
    Gotta go gotta go 12si
    eojjeom urin talmeun geosdo manha
    chwihyang chwimi meogeul ttaedo marya
    You?re reading my heart
    jom deo iljjik arassdamyeon
    eottaesseulkka saenggakhage dwae yeah
    byeoldeureun deo bichnago
    siganeun jeomjeom jinago
    gamseongeun deo jiteojyeo yeah
    I gotta tell you this
    neoegeman neukkyeojineun pogeunhan neukkim
    nado neomu joha
    but it?s too late
    aswiwo beolsseo 12si
    eotteokhae beolsseo 12sine
    bonaejugi silheun geol
    algo isseo how you feel it
    eumage majchwo sarangeul soksagigo sipeo
    soljikhi uri dul mami gateun geol
    Gotta go gotta go 12si
    gateun saenggagin geol algo issneunde
    deo isangeun soljikhal su eopsneun geol
    Gotta go gotta go 12si
    guseoge mam hanguseoge
    jogeuman kkeun
    butjapgo issneun geol
    Baby don?t wanna be alone
    neujeumyeon deo neujeojimyeon
    eojjeomyeon da nohabeorilji molla
    I?m really trying to make you see
    aswiwo beolsseo 12si
    eotteokhae beolsseo 12sine
    bonaejugi silheungeol
    algo isseo
    how you feel it
    Gotta go gotta go 12si

  • hansmol
    hansmol 3 days ago +1

    Chungha is so distinct from other styles. There's just something about the way she shines that makes her stand out.

  • Army_oppa_jimin Blink_Idol_Rose

    CHUNG HA AND IOI

  • Louis Riñon
    Louis Riñon 3 days ago +2

    QUEEN CHUNGHA DESERVE 100M VIEWS!!!!

  • Cherisse Tillman
    Cherisse Tillman 3 days ago +1

    I'm so proud of her. Seriously. I'm not a bif solo female or female girl group fan because of the typical common thing i see. But i seriously became a fan of this girl

  • Ana Luiza Reis
    Ana Luiza Reis 3 days ago +1

    MULHER VOCÊ É SIMPLESMENTE PERFEITA

  • Gabbriela Serrata
    Gabbriela Serrata 3 days ago +1

    when I heard this song for the first time it was unbelievable the chorus part is really good

  • centiii G
    centiii G 3 days ago +2

    chung ha is so freakin hot.

  • New Chapter
    New Chapter 3 days ago +3

    We Love U Queen Chung Ha

  • Zoe Bangtan
    Zoe Bangtan 3 days ago +1

    Really good Song!!! I LOVE CHUNGHA!!!💗

  • shinningning tube
    shinningning tube 3 days ago +2

    This deserve atleast 1M likes :(

  • shinningning tube
    shinningning tube 3 days ago +2

    Okay i still can't get over this song

  • Sofia Sanchez
    Sofia Sanchez 3 days ago +2

    I STAN THIS QUEEN

  • Jun Nguyễn
    Jun Nguyễn 3 days ago +3

    CHUNGHA IS ABSOLUTELY BORN TO BE A SUPER STAR

  • DreamiiNasia
    DreamiiNasia 3 days ago +4

    This song is sooo good and her voice is sooo pretty

  • Mina Jeon
    Mina Jeon 3 days ago +35

    No one is doing it like Chungha. The only Queen I serve

  • multifandom kpopmmer
    multifandom kpopmmer 3 days ago +3

    Chungha and Sumni NEED to collab

  • Rodolfo Sandoval
    Rodolfo Sandoval 3 days ago +4

    A ver a esos hispanohablantes :3.

  • Dudu Lunelli
    Dudu Lunelli 3 days ago

    My impression or have new scenes ????

  • hyesuklee0420
    hyesuklee0420 3 days ago

    너무 이뽀요! 흥하시길!

  • Jose Carlos
    Jose Carlos 4 days ago +1

    queen

  • Leonardo Ravinchi
    Leonardo Ravinchi 4 days ago +2

    Did someone notice the waterfall?👀👀 Only me??

  • Amaiya Velez
    Amaiya Velez 4 days ago +1

    1:50 girl i am just out of it omfg ooohhhhhh yyaaass gurl love ya

  • Sara's Channel
    Sara's Channel 4 days ago +1

    This song is so good but underrated. She deserves more than this 😭

  • J.R. Quimo
    J.R. Quimo 4 days ago +2

    Wow this song is awsome...

  • 진영 서
    진영 서 4 days ago

    우우우우우우우~~~~~~~~~~~~~~
    와와와와와와와~~~~~~~~~~~~~~♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  • Erica Moraes
    Erica Moraes 4 days ago +4

    Amei muito, ela parece um tigre .... é incrível.... os dançarinos são fantásticos

  • starry blue
    starry blue 4 days ago +2

    she's so pretty ;;;;

  • BTS V Hyung Maknae
    BTS V Hyung Maknae 4 days ago +3

    I can’t stop listening to this I love you Chung ha

  • 流星スカーレット

    ダンスがかっこいい

  • RJ Escolaña
    RJ Escolaña 4 days ago

    i love the wissol

  • Pornesian Parrapio
    Pornesian Parrapio 4 days ago +2

    bro im really questioning my sexuality god damn like chungha sunmi and hwasa make me a lesbian

  • Tran Le
    Tran Le 4 days ago +2

    she was born to be a star

  • Belle REDVELVET
    Belle REDVELVET 4 days ago +2

    New fan!!!❤❤

  • irene kim
    irene kim 4 days ago +3

    After Yoona Dance Cover this Song. I came here.. and wow this song so Great

  • Valéria Huang
    Valéria Huang 4 days ago +1

    Omg 😍😍😍💓💓🔥🔥🔥🔥

  • titin mulyati
    titin mulyati 4 days ago +1

    I'm here because yoona snsd 😂