Switching Lives With The Dolan Twins

Share
Embed
  • Published on Sep 17, 2019
  • HEY EVERYONEโ€ฆ Welcome BACK to my channel! Today I'm switching lives with the Dolan Twins and becoming Jeff Dolan! I wanted to give myself a huge challenge and try and live like someone who has a completely different life than me. Ethan and Grayson took me on a whole day of adventures and what they do on the daily... Buckle up and join me on this insane journey!
    ๐Ÿ”ฅWATCH THE DOLAN TWINS SWITCH LIVES WITH ME: thexvid.com/video/CPW8q7_bOZU/video.html
    FOLLOW The Dolan Twins Channel: thexvid.com/user/thedolantwins
    Graysonโ€™s IG: graysondolan
    Ethansโ€™ IG: ethandolan
    WANT MORE?? ๐Ÿ’„ WATCH Body Painting Clothes on The Dolan Twins โ–บ thexvid.com/video/cmEUEdy4_us/video.html
    โญ SHOP the Magic Starโ„ข Concealer & Setting Powders: bit.ly/2GvMZdU
    ๐Ÿ“ SHOP THE JEFFREE STAR x MORPHE PART 2 COLLECTION: www.morphe.com/pages/jeffree-...
    You can now use code JSTAR at checkout on Morphe.com for 10% OFF ANY Morphe product!
    *SHOP: www.jeffreestarcosmetics.com
    + FOLLOW MY BRAND ON Instagram: jeffreestarcosmetics
    +FOLLOW ME ON IG: jeffreestar
    + SNAPCHAT: jeffreedahmer
    + TWITTER: @jeffreestar
    WATCH MORE VIDEOS...................โค๏ธ
    ๐Ÿ”ฎ WATCH SURPRISING MY BOYFRIEND W HIS DREAM CAR โ–บ bit.ly/2ObF2At
    ๐ŸŽ€ WATCH MY PINK VAULT CLOSET TOUR โ–ท thexvid.com/video/CwMBrNEpYfs/video.html
    ๐Ÿ˜ฑ TRYING DOLLAR GENERAL MAKEUP FOR THE FIRST TIME โ–ท bit.ly/2kptBHy
    MUSIC: Rob Gasser โ–บ Hollow (ft. Veronica Bravo) - thexvid.com/video/L14hxW2SN68/video.html (courtesy of NoCopyrightSounds)
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 78 347

  • Luna Moonfang
    Luna Moonfang Hour ago

    Nathan is still here :(

  • notjustarandomgirl
    notjustarandomgirl 3 hours ago

    omfg, you look seriously damn good with the eyebrows

  • Ccin_ Nii
    Ccin_ Nii 5 hours ago

    To be honest jeffree looks kinda hot๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Œ

  • Telly
    Telly 8 hours ago +1

    I feel like Jeff is gonna break heโ€™s so flimsy

  • Bukan Siapasiapa
    Bukan Siapasiapa 9 hours ago

    Geezz You looks so fucking handsome, but you hv some kinda kriss jenner vibe when you turn intonur natural moves๐Ÿ˜‚

  • Marina Urmom
    Marina Urmom 10 hours ago

    Since when did Kris Jenner do a collab with the Dolan twins

  • Omar Gary
    Omar Gary 10 hours ago

    Jeffree love from philipines

  • A D
    A D 10 hours ago

    Jeffree looks so good w brows tho

  • TEE HEE
    TEE HEE 15 hours ago

    Not Trying To Be Mean Or Anything But Jeffree Or Jeff Kinda Looks Like A Mannequin

  • Milani Malinao
    Milani Malinao 15 hours ago

    oh hi Daddy Jeff D...!!!

  • Lindsey Knepp
    Lindsey Knepp 17 hours ago

    Everything but the nails was perfect.

  • m a r i n a
    m a r i n a 18 hours ago

    โ€œDuche bag activateโ€ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • MTM
    MTM 18 hours ago

    Woow he is soooo handsome ๐Ÿ˜ฑ Iโ€™m in lovee

  • Thanana Babydoll B
    Thanana Babydoll B 21 hour ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ fuck that ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ jeffree you are a ๐Ÿ“ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ I can cry

  • Thanana Babydoll B
    Thanana Babydoll B 22 hours ago

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Im dying lorrrd jeffffffddd

  • Hera Tsukiyama
    Hera Tsukiyama 23 hours ago

    I'm just screaming inside "Bring back our queen bitch!" the whole time. That's enough experimenting, hun. ๐Ÿ™„๐Ÿ˜ญ

  • Jannah Umar
    Jannah Umar Day ago

    The Dolan twins hydro flasks is the same exact as mine and my cousin and I oop sksksk

  • misho neev
    misho neev Day ago

    I watch this video Saturday so I wish you a wonderful day/I love you

  • Oscar Jemeladonne

    Jeffrey darling you are a doll lol

  • Shakinah Quinn
    Shakinah Quinn Day ago

    Now they culda put some kinda seasoning on the ground turkey. That's a bit extreme lol

  • wumbos
    wumbos Day ago

    I kept cracking up every single time he was walking in public. He looked so mad ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Ana Malta
    Ana Malta Day ago

    15:33 Whose nails are those, lmfao

  • Lillie Singleton

    WE DONโ€™T FUCK WITH THAT DAIRY

  • Genevieve Ace
    Genevieve Ace Day ago +1

    Weโ€™re forgetting about Nolan...

  • Amaza Lana
    Amaza Lana Day ago

    dad: * comes in my room*


    Dad: whats wrong


    Me: * falls on floor laughing*

  • Daneza John
    Daneza John Day ago

    Jeffery star intro does crack me up everytime

  • Izzy Aloe
    Izzy Aloe Day ago

    Jeffree: "what is Nate gonna say when he sees me as a DUDE!, What if he leaves me? Just kidding.

    Me: Are you sure you where just "kidding"

  • Esther Ramon
    Esther Ramon 2 days ago

    Jeffrey is so handsome!

  • Emibeebe:3
    Emibeebe:3 2 days ago

    lmfao the fact that Jeffrey Star looks amazing both as a female and a male. Bitch he slay both genders ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

  • bones
    bones 2 days ago

    Kinda irresponsible to not have any helmets or padding for skateboarding

  • S s
    S s 2 days ago +1

    13:25 I'm a woman and this is how I talk to my cat lmfaooooo

  • f a e f a e
    f a e f a e 2 days ago

    Me: saw thumbnail *




    Also me: my my who is this handsome man ๐ŸŒ

  • Aimee Emslie
    Aimee Emslie 2 days ago

    Jeffree: What is Nate gonna think when he sees me as a dude, what if he leaves me. Just kidding
    Me: Little did he know ๐Ÿ˜ฅ

  • Juana Martinez
    Juana Martinez 2 days ago

    When he said what if he leaves me
    Me ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’”

  • Ruben S
    Ruben S 2 days ago +1

    wait iโ€™m shook why does Jeffree make such a good looking man goodbye

  • Ami Ra
    Ami Ra 2 days ago

    I fall in love with you jeff ๐Ÿ˜๐Ÿฅฐ

  • Freddy A
    Freddy A 2 days ago

    Jeff looks like Andy Biersack

  • Haley Joseph
    Haley Joseph 2 days ago

    Am I the only one who thinks he looks like ruby rose???

  • liljoker Yamielth
    liljoker Yamielth 2 days ago

    The dolan twin have hypor flask in the backgound they are green and yellow

  • HEYBIBLEE G.
    HEYBIBLEE G. 2 days ago

    Jeffree is cuteeโค๏ธ

  • THE BLACK NAN
    THE BLACK NAN 2 days ago

    FUCKKKKKKK YEAAAAAAH

  • THE BLACK NAN
    THE BLACK NAN 2 days ago

    How do you open a can with long nails

  • anonymous -
    anonymous - 2 days ago

    Nate sounds so nervous

  • Molly Parnell
    Molly Parnell 2 days ago

    Why did jeffree star remind me of ruby rose

  • 8-Bit Gina
    8-Bit Gina 2 days ago

    I thought the hair on the counter was a dog...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

  • Elena Kostyreva
    Elena Kostyreva 2 days ago +2

    "who's this person? old me: trash" really felt that this 2020

  • Elena Kostyreva
    Elena Kostyreva 2 days ago

    After the wig and bros and outfit, he looks like that guy that is trying become Ken with plastic surgery, but better.

  • NOSTALGIC_23_ BRAND
    NOSTALGIC_23_ BRAND 2 days ago

    I died when jeftee said my hands are too weak they need ccaluses

  • Aaron Blank
    Aaron Blank 2 days ago

    Nate looked so uncomfortable ๐Ÿ˜‚

  • Capricorn Tingz
    Capricorn Tingz 3 days ago +1

    *"Sorry I haven't been a dewd for a while"*

  • fandomsiko
    fandomsiko 3 days ago

    he looks like Edward Scissorhands when they first put the wig

  • Magda
    Magda 3 days ago +1

    He looks actually really good as a guy ๐Ÿค”

  • lori b
    lori b 3 days ago +1

    Omg I laughed so hard!
    Forget the Kardashianโ€™s! I need a Star โญ๏ธ reality tv!

  • Johanna Prado
    Johanna Prado 3 days ago

    The Dolan twins are ๐Ÿ˜๐Ÿ”ฅ

  • DUMB BLONDE
    DUMB BLONDE 3 days ago

    I am getting Ruby Rose Vibes, yesssss

  • Jess McMahan
    Jess McMahan 3 days ago

    Thank god Jeffree grew up to be such a pretty chick because omg not an attractive dude.:)

  • saintly
    saintly 3 days ago

    i legit couldn't recognize the guy in the thumbnail lmao

  • Alex Torres
    Alex Torres 3 days ago

    3:20 it happened baby :(

    • TOM LIT8
      TOM LIT8 Day ago

      Ruby Rhodes gay niggas

    • Ruby Rhodes
      Ruby Rhodes Day ago

      @TOM LIT8 ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

    • TOM LIT8
      TOM LIT8 3 days ago

      Alex Torres ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Macie McCarthy
    Macie McCarthy 3 days ago

    2020 anyoneeee

  • penelope kitson
    penelope kitson 3 days ago +3

    who else is here after their breakup?

    just me?