Trippie Redd Drops $250K and Hints Four UNRELEASED Albums at Icebox!

Share
Embed
  • Published on Sep 29, 2021
  • Trippie Redd is back at Icebox for another crazy episode!
    Watch along as Tripp visits the world-famous Icebox showroom to check out our incredible selection of high-end, luxury diamond jewelry!
    In this episode, Trippie shops around, + talks about creating a new custom pendant AND buys some gifts for people close to him!
    Let us know who YOU want to see in Icebox next!
    AS ALWAYS,
    THANK YOU FOR WATCHING!
    SUBSCRIBE NOW FOR OUR WEEKLY VIDEOS!!
    ►► bit.ly/2JCefqq
    WANT MORE ICEBOX CONTENT?!👇
    Instagram • Icebox
    TikTok • www.tiktok.com/@icebox?source...
    Twitter • Icebox
    Facebook • Icebox
    Pinterest • www.pinterest.com/Icebox
    SHOP OUR WEBSITE HERE - www.icebox.com/y
    Icebox Diamonds & Watches
    3255 Peachtree Road NE
    Atlanta, GA 30305
    # TripAtKNight
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 824

  • Adam A
    Adam A 7 months ago +1692

    "Babe, you're still in IceBox?" would sound hard at the beginning of one of his new songs

    • Real_G
      Real_G 5 months ago

      fax

    • Brady Peakr
      Brady Peakr 5 months ago

      Yoo ngl or the what are you getting then he says what he says then the beat drops i can hear it

    • NinjaDudeYT
      NinjaDudeYT 5 months ago

      Fax tho bru….

    • Sxvaqe
      Sxvaqe 5 months ago

      Hear that intro again with beat sounds like a actual song lol

    • XKIMB
      XKIMB 6 months ago

      Yes

  • Ryan Waite
    Ryan Waite 7 months ago +184

    Love how Trippie is so humble and loves what he loves fr. Could talk to this man for hours

    • jesse kennedy
      jesse kennedy 5 months ago +1

      Yeah you could really get that vibe from him especially on Logan Paul’s podcast ..

    • Mustang Sally
      Mustang Sally 7 months ago +1

      Exactly

  • bruvski
    bruvski 7 months ago +1121

    he went to icebox the same day he went sneaker shopping with complex.

    • Nikhil Kumar Sharma
      Nikhil Kumar Sharma 2 days ago

      The same day at cool kicks

    • bruvski
      bruvski Month ago

      @blxxd thanks bro

    • Redd wrld
      Redd wrld 2 months ago

      And he had concert that day

    • Grizzly Bear
      Grizzly Bear 2 months ago

      @RealdealOfficial these rappers aint getting busy on nobody bruh

    • David Izelo
      David Izelo 3 months ago

      @Que turner that's what I said

  • Lead By Example
    Lead By Example 7 months ago +494

    I ain’t even gon lie trippie probably got the coolest pieces in the game. That gundam idea would be dope as FUCK if they did a good job.

    • KRATOS junior 817
      KRATOS junior 817 4 months ago

      Nah I gotta say Ski with the Millenium puzzle is the hardest brodie 😫🤯🔥🔥🔥 And T Scott's LaFlame chain is 2nd easy

    • J
      J 6 months ago +1

      Bro, I don't even really listen to him but I fcks wit him as a person

    • Todd Maek
      Todd Maek 6 months ago +2

      Sean kingston

    • J J
      J J 6 months ago +5

      @Kevin u sound like a fan no cap evrybody got their own opinions . im js he aint got the hardest pieces in the game .

  • Jneedsmore
    Jneedsmore 7 months ago +81

    Man the connection i have with this guy the albums i have listened to. all these years feeling the emotion Trippie had. All the ups and downs he had that i felt witnessed and heard for all these YEARS. This dude deserves the most out of all the artist. I’m super happy for him

    • Ordinary Rap Fan
      Ordinary Rap Fan 7 months ago +3

      As a die hard trippie fan, yes i understand that perspective hes been thru so much pain

    • Mo Prada
      Mo Prada 7 months ago +8

      OML PEOPLE JUST DONT UNDERSTAND

  • Squirrel Lord
    Squirrel Lord 7 months ago +71

    Holy shit will the man let trippie explain wtf happens when he’s taking his break during a show. Dude kept interrupting so much killed the whole vibe of the video

  • Mike Tarle
    Mike Tarle 7 months ago +318

    Should make the Gundam piece to have changeable wings. Maybe some more plain than others so he can pick which ones he wants wear and “build it” like he was describing doing at the store.

    • Stevie Jaymes
      Stevie Jaymes 7 months ago +5

      Bro that idea is so fire, not just for gundam but for pieces in general interchangeable pieces oooo

    • DoubleOG
      DoubleOG 7 months ago +3

      They'll make it just enough for him to like and buy it. Ice box is garbage.

    • Lumírek
      Lumírek 7 months ago +2

      that would be hard

    • Vincent Highsmith
      Vincent Highsmith 7 months ago +2

      That would be fire

    • Jaden bourne
      Jaden bourne 7 months ago +3

      @Truman Knowles locks exist for a reason

  • Alaska Young
    Alaska Young 7 months ago +84

    These icebox employees/owners are probably 10 times richer than the celebrities they have in their store🤣

    • 2310sammy
      2310sammy 6 months ago +4

      I get what you're saying. Pewdiepie is rich but the owners of YT are even richer.

    • Alaska Young
      Alaska Young 6 months ago +6

      @Cayton Hopson yeah I was mainly referring to the owners lol

    • Cayton Hopson
      Cayton Hopson 6 months ago +5

      Owners might be rich i doubt the employees though. It’s like saying Gucci Employees are rich or Nike or Amazon. If they hire like jewelers and shit they’re probably rich cause u gotta be a expert for that.

    • Alaska Young
      Alaska Young 7 months ago +5

      Idk lol I was thinking that the guy owed icebox lmao

    • i don’t care
      i don’t care 7 months ago +13

      They don’t just because icebox is famous doesn’t mean the employees there are rich 🤣🤣🤣

  • Ben
    Ben 7 months ago +501

    Man I'm waiting to see that piece.

  • Andrew Grace
    Andrew Grace 6 months ago +12

    Now that's a true salesman right there. He had Trippie committing to buying another chain before he even paid for this one 😂! Talk game on 💯

  • Un3XXy
    Un3XXy 7 months ago +179

    respect to the person who cut out every time trippie sweared lmao

    • Vezeteu Stefan
      Vezeteu Stefan 5 months ago

      @Zavier Burnett y'all so damn sad bro..

    • Zavier Burnett
      Zavier Burnett 7 months ago

      It's swore bro not sweared that's not even a word

    • Lil Cartier
      Lil Cartier 7 months ago

      @Autumn grow up

    • Autumn
      Autumn 7 months ago +8

      little girl can’t handle swearing :(

    • Cartier Hoe
      Cartier Hoe 7 months ago +4

      💀

  • Slick
    Slick 7 months ago +192

    Juice world at icebox would’ve been dope to see RIP

    • Ok
      Ok 3 months ago

      @mojo jojo it was either a freestyle or a song

    • Ok
      Ok 3 months ago

      @JNK Carlin nah pretty sure he said that in a song

    • Papa Maka
      Papa Maka 7 months ago +1

      And X

    • Date A Live
      Date A Live 7 months ago +1

      Rip

    • mojo jojo
      mojo jojo 7 months ago +1

      @JNK Carlin link

  • Chicken 🐶 Dog
    Chicken 🐶 Dog 5 months ago +2

    What sagacious young man, pure talent

  • Kenjuan Neal
    Kenjuan Neal 7 months ago +104

    I hate when people talk to me while I’m explaining something to them and agreeing with me before they even know what I’m saying😒

  • big man
    big man 7 months ago +503

    the gundam is gonna be the hardest piece out of all the rappers

    • XKIMB
      XKIMB 6 months ago

      Hi

    • D LIT© GAMING
      D LIT© GAMING 7 months ago

      @Live Life why is that? You got a better piece?

    • S.A
      S.A 7 months ago +2

      Stevewilldoit happy dad beer can piece that you can drink from gonna blow this out the water

    • ososick
      ososick 7 months ago +1

      @We Just Talkin. hes creative with his style is what i mean think about shit before you comment lol

    • We Just Talkin.
      We Just Talkin. 7 months ago +1

      @ososick how its creative when someone created it already ?

  • Amiliya_1400<3
    Amiliya_1400<3 7 months ago +22

    I NEED THE PAIN AND LOVE ALBUM RNNN!!!😩😩😩

  • AHA AHA
    AHA AHA 7 months ago +2

    trip is one of the most funny and chill rappers in the game rn

  • H
    H 6 months ago +2

    Shout out to Tripp doing his thing

  • Jordan
    Jordan 7 months ago +131

    Love it how he cracks his phone and is like "must have been cracked". Lmao this guy gives zero ducks 🦆

    • Julius juju Surratt
      Julius juju Surratt 7 months ago +2

      @i like trees lol u goof I'm not u. I work for my money. Not a allowance not a loan. Got plenty.

    • i like trees
      i like trees 7 months ago

      @Julius juju Surratt It’s your parents money tho

    • Julius juju Surratt
      Julius juju Surratt 7 months ago +4

      @ruben delgado it's not bout being cool lol it's bout having money to be able to replace.

    • ruben delgado
      ruben delgado 7 months ago

      @Julius juju Surratt wow your so cool 💀

    • Julius juju Surratt
      Julius juju Surratt 7 months ago +3

      @lil beezy exactly lol 😅 it says it in caption lol 😅 smh ... Trip always cracking his phone. Just like I do. Just cop a new one

  • Bzbzz Bzvzvz
    Bzbzz Bzvzvz 7 months ago +32

    Trippiee had the biggest comeback of 2021 💯💯💯

  • wylan datson
    wylan datson 7 months ago +16

    Been waiting forever to see somebody finally incorporate gundam into rap hell yeah trip

  • God First
    God First 7 months ago +1

    Nobody do it like icebox ✨

  • Sean Briggs
    Sean Briggs 7 months ago +78

    He’s like, the only one from his class who still hasn’t broken out into the mainstream. Not his biggest fan, but I do hope he get his chance cuz it’s some niggaz that made it that shouldn’t have compared to him. He need that machine behind him

    • florian diallo
      florian diallo 6 months ago

      @Leon Johnson he ain't he rarely do 100k first week

    • JL
      JL 7 months ago +2

      Yb is mainstream, yb has 15 mil monthly listeners. Trippie has alnost 20 mil montlhy listeners last time i checked so

    • OTW VAN
      OTW VAN 7 months ago

      Bro what💀 trippie is main stream🤣🤣🤣

    • Julius juju Surratt
      Julius juju Surratt 7 months ago +2

      @Dgst pearly facts just picture if he would have been able to been on God's plan if he actually made it on that song when he wasn't able to but still if he was able to his career with an escalated from a young but he said he didn't care about it anyway

    • Dgst pearly
      Dgst pearly 7 months ago +1

      But you're kinda right hes never been THAT mainstream but that's cause his style doesnt really match The mainstream he just keeps doing his thing

  • Lil Guapo
    Lil Guapo 7 months ago +39

    Is it me or did I notice the way trippie was holding that pen like a 5th grader.. 😂💯 Beautiful piece though 🔥

    • Mpho Magingxa
      Mpho Magingxa 6 months ago

      I came searching for this comment

    • Julius juju Surratt
      Julius juju Surratt 7 months ago +5

      Word lol he wrote with it between middle finger and ring finger lol weird way to write lol

  • Dnero.Aka.Paks.Fifth📦
    Dnero.Aka.Paks.Fifth📦 5 months ago +1

    Trippie went hard asf🔥🔥🔥🔥

  • Supreme Basketball
    Supreme Basketball 7 months ago +2

    This is a certified hood classic 👌

  • Raff Kayy
    Raff Kayy 7 months ago +45

    Wholesome af when Trippie was so engaged in the lil figurine building anime shi 😂

  • Never Knows Best
    Never Knows Best 7 months ago +24

    I love how trippie ain't a fake anime/manga fan. He asked for a damn Gundam Wing Chain. Mans is crazier than that chain gonna go.

  • ososick
    ososick 7 months ago +1

    Trippie red is hella dope
    He has amazing taste

  • OneOak
    OneOak 7 months ago

    Humble guy. Money definitely didn’t make him

  • andrei filimon
    andrei filimon 7 months ago +1

    damn watching this made me miss juice wlrd

  • AllBout Criptains
    AllBout Criptains 7 months ago

    Trippie seems like he can have a real cool convo,

  • Mark Simmons
    Mark Simmons 4 months ago +1

    I like how they let him talk and talk when they know he is paying and paying them thousands just to act like he's there best friend....

  • ☆AVERAGECABB4GE!☆
    ☆AVERAGECABB4GE!☆ 7 months ago +6

    I want another rock album by trippie

  • El alfredillo
    El alfredillo 7 months ago +42

    6:16 this part right here .. Michael Jackson still had a library of unreleased music ... Drake has a library of unreleased music .. artist do this so when they die they'll have music forever

    • TheWolfSlayer
      TheWolfSlayer Month ago

      Damn that’s deep

    • Paul Paul
      Paul Paul 7 months ago

      Sorry, but i dont think anybody plans his death like that, thats just songs that dont make it to the albums and are planned to be upcycled or smth but then never make it to the public untill... the musicans die :_(

    • Julius juju Surratt
      Julius juju Surratt 7 months ago +3

      When your an artist you have to have many songs in the stash... For a album most artist make bout 70 songs. But only close to 20 or less make the album.

    • Nate
      Nate 7 months ago +3

      @Kenobi 1 you can’t lie he has so many in the vault smh rip legend

    • Kenobi 1
      Kenobi 1 7 months ago +10

      JuiceWRLD has the most unreleased music hardest working musician since MJ period

  • jake evangelista
    jake evangelista 7 months ago +7

    Cracks his phone. You know damn well he went 3 stores down to apple and copped a new one 🤦‍♂️

  • Ace
    Ace 7 months ago

    We got everything and everyone but I still want “Lil uzi vert Goes To ICEBOX”

  • DuB All-in
    DuB All-in 7 months ago +2

    Love to anybody that hold they pen like that they been through some shit

  • FYGO 088
    FYGO 088 7 months ago +3

    can’t wait to see that piece trippie goin’ crazzzyyyy

  • Nino
    Nino 7 months ago +4

    Trippie holds his pen like I do, what a g🥲💯

  • jake vb
    jake vb 7 months ago +36

    Need that love album lol

    • Will_
      Will_ 7 months ago

      Imo emo/love songs are Trippies best.

    • Luuki
      Luuki 7 months ago +3

      @gooseCS yeah i miss that shit he aint done that since 2018

    • gooseCS
      gooseCS 7 months ago +11

      and pain too. hope it gonna sound like love scars

  • ItIsTae
    ItIsTae 7 months ago

    That soul piece goes so hard

  • Wilfredo Adames
    Wilfredo Adames 7 months ago +32

    That’s smart ashit he gives it away before he losses it so his people’s can be flashy too 💯🔥

  • Jerry Lowe
    Jerry Lowe 7 months ago

    Bro that intro (babe your still at icebox with beat) had me feel like it was a song and he was boutta go off 😭🔥🔥

  • cartiwrld
    cartiwrld 7 months ago +8

    This man just done the cheapest sneaker shopping at complex ever.

  • Wallace Davis
    Wallace Davis 7 months ago

    Icebox knows exactly what their doing and it’s clearly working.
    Puts chain on neck: “After you wear that you will call me for a bigger one maybe 3 times the size”

  • Keith Finnell
    Keith Finnell 7 months ago +3

    Trippie: Talks about career
    Jeweler: wow Wow WOW WOOW!
    🤣🤣

    • Dat
      Dat 7 months ago

      He trying so hard to sell him those pieces

  • StreetKing Productions
    StreetKing Productions 7 months ago +2

    I don’t usually watch ice box videos but I’m definitely going to be tuning in to see this Wing Zero piece.

  • Triple0Monty
    Triple0Monty 7 months ago +4

    That’s 100% me😂*drops phone* checks it out for any more cracks* “my shit been cracked”

  • Isiah
    Isiah 7 months ago +5

    “It looks like a normal ponytail to me” so disrespectful I’m crying he Goated Forsure 🐐😂

  • Traxrr
    Traxrr 7 months ago +1

    I mess with trippie but damn he tends to talk over people alot, I doubt he means to but it's just crazy the amount of times it happened this vid.😭

  • Priince TeRaw
    Priince TeRaw 7 months ago +1

    Low key trippie a goat 💯🐐🐐🐐

  • Tekka Dawn
    Tekka Dawn 7 months ago +7

    That’s so sick Trippie builds gundams he got hella points from me for that

  • Catharsis Radio
    Catharsis Radio 7 months ago +28

    The Soul Eater chain is hard asf

  • charles chase
    charles chase 7 months ago +2

    Ayyye Trippie a gundam and dragon ball fan!? I used to collect both toys back in the day. Toonami boys for life! I got a RG RX - 93 new type Gundam figure to put together still in box.

  • Sam Horton
    Sam Horton 5 months ago

    Lil dude that works there is the definition of a YES MAN

  • Kàatre cod
    Kàatre cod 7 months ago

    When you have so much money but don't know what to buy 😂😂

  • Shakeem WRLD
    Shakeem WRLD 7 months ago +1

    Love to hear when one of my favorite shuffle play artists have a bunch of music just waiting to come out!💯1️⃣4️⃣

    • Chrozixx
      Chrozixx 7 months ago

      Bruh.. literally every artist is like that 🤣

  • SupremeKid98
    SupremeKid98 7 months ago +1

    Damn they tryning HARD to make Trippe feel comfy/spend that bag

  • WLP Vallée
    WLP Vallée 7 months ago +1

    Trip could drop all 4albums and it go crazy

  • PharaohLoso215
    PharaohLoso215 7 months ago +1

    That Gundam piece gona look fireee. I hope y’all throw some of those blue diamonds in there like the polo g jawn.

  • Vocity
    Vocity 7 months ago +1

    He said “when you take it apart again and have somebody else do it “ 😂

  • Explaiin
    Explaiin 7 months ago +3

    The start sounded like a fire intro to a song!

  • Steven P
    Steven P 7 months ago

    glad trippie redd is ok

  • Lil Satan
    Lil Satan 7 months ago

    I like how they have to beep the prices so people can't go tell trippie he got finnesed..

  • MJ
    MJ 7 months ago +2

    Have Trippie spit some bars over that instrumental @ 14:00!!! 🔥

  • A U G U S T
    A U G U S T  11 days ago

    a million blessing to trip

  • Jerry Hendrixx
    Jerry Hendrixx 7 months ago

    Tripp really got the best chains ⛓ 😏

  • steven martinez
    steven martinez 7 months ago +8

    “babe you’re still in icebox” a intro to a song right there

  • mystery man
    mystery man 7 months ago +32

    Haven't watched an ice box episode in awhile had to click bcz tripe redd

  • Jonti Mcgee
    Jonti Mcgee 7 months ago +5

    Lmaoooo dude just keeps talking over trippie 😂 let the man finish a sentence…

  • ProFigure Playz
    ProFigure Playz 7 months ago +2

    2:33 love how he drinking Capri Sun

  • Mike McPuff
    Mike McPuff 7 months ago

    the way trippie holds that pen though

  • Naruto fan page
    Naruto fan page 7 months ago

    Trippie got to be cold from all this 🥶

  • Young Tobbie
    Young Tobbie 3 months ago

    I’m still tryna see this piecehappen 💦💦

  • TKYoyo
    TKYoyo 7 months ago +1

    love how his signature is just a basic "M W" LMAOOO

  • Dose D4ily
    Dose D4ily 7 months ago

    What’s that beat called for the outro. That shit hard🔥🔥

  • Tpp Plays
    Tpp Plays 7 months ago +4

    I just remembered that juice wrlds watch 😢
    RIP legend

  • Amber Simmons
    Amber Simmons 7 months ago +1

    That Raiden piece 🔥

  • GG
    GG 6 months ago +1

    Damn he didn't let trippie talk at all 😂😂😂 straight business buddy didn't even wanna listen to what he had to say

  • Mustang Sally
    Mustang Sally 7 months ago

    My favorite is the chain he wore in his short film

  • Sumaru _
    Sumaru _ 7 months ago

    I need that Santa muerte piece alv💀

  • Drake December
    Drake December 7 months ago +9

    I use to watch Gundam Wing so if they can pull that piece off thats gonna be one of the hardest pieces in the game. For sure top 5.

  • Julian Falkenstein
    Julian Falkenstein 5 months ago

    So much love to these guys in Buckhead miss u guys

  • xo
    xo 7 months ago +28

    "Tripp can you come do the back? I gotta show you this.."
    *"Pause."*

  • PrinceBPlays
    PrinceBPlays 7 months ago

    Who thought that someone was knocking on your door😂😂

  • Ruined Vizion
    Ruined Vizion 7 months ago +1

    Got 3 of them on god 😂😂😭😂

  • John Hilton
    John Hilton 7 months ago

    I give it away before I lose it. Smart smart 😂😂😂

  • RA!N
    RA!N 6 months ago

    ima have this one day

  • Blake Stockton
    Blake Stockton 7 months ago

    You know that diamond tester blinking green for everything in icebox. Trippie red gonna have all dancers.

  • EL Monstro
    EL Monstro 7 months ago

    7:16 RIP JUICE WRLD

  • n money
    n money 5 months ago

    That Grim Reaper is super nice🤤

  • NewPlay
    NewPlay 7 months ago

    I'd like a maka diamond piece xD

  • I post random things
    I post random things 7 months ago +1

    This man goofy ash drinking Capri Sun like some baby😂😂😂

  • Hunter Mullins
    Hunter Mullins 7 months ago +2

    That SoulEater Piece Is My Favorite 🌙

  • Desiree Durant
    Desiree Durant 7 months ago

    on the horn wit his juice box, Drinking a juice box while at ICEBOX!!!

  • mason merx6ix
    mason merx6ix 7 months ago +1

    That grim reaper is no joke bro its a commitment trippy you can get a lot of bad luck messing with that not knowing what your doing just saying respect the energies

  • Caleb Torres
    Caleb Torres 7 months ago +6

    I love trippie but why does he hold his pen like that 😂😭

  • LORDZEDD
    LORDZEDD 7 months ago +2

    Deadass I be getting so high I be thinking about building an actual gundam.. love the idea trippie

  • AfterParty
    AfterParty 7 months ago +3

    Dudes vocabulary is “wow” 😂