Cardi B Explains Break-up With Offset | BET Breaks

Share
Embed
  • Published on Oct 23, 2017
  • Do you believe the reason Cardi claimed she called it quits?
    Still haven’t subscribed to BET on TheXvid? ►► bit.ly/1U0v9xG
    Download the BET NOW app for full episodes of your favorite BET shows and exclusive content!
    Connect with BET
    Web: www.BET.com
    Facebook: BET
    Twitter: BET
    Instagram: BET
    Google+: www.bet.us/gplusBET
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 77

  • OP 乄σмєя
    OP 乄σмєя Year ago

    420 likes and 69 dislikes BRUUUHH

  • Marvin Perkins
    Marvin Perkins Year ago

    Every thug bo Luvs some waffle house lol

  • First Last
    First Last Year ago +1

    C L I C K B A I T

  • Dragthatmonkey Jr

    Who gives afukk this bitch ah how

  • Noticias Virales
    Noticias Virales Year ago

    Cardi B and Offset are officially engaged complete information here bit.ly/2yd92Ug

  • Reshma Nambiar
    Reshma Nambiar Year ago

    Huney they just got engaged

  • Nita Gang
    Nita Gang 2 years ago

    thexvid.com/video/JroiNMqBToY/video.html&feature=share 🔥🔥🔥

  • jane
    jane 2 years ago

    They just got engaged lol

  • Alyssa Paige Godwin
    Alyssa Paige Godwin 2 years ago

    They just got engaged, jokes on you lmfao

  • Jr Koka
    Jr Koka 2 years ago

    Typical Trash looking for attention. Her moment of fame is coming to an end. She steals people's flow and gets glorified. FOH.

  • Aay Jay
    Aay Jay 2 years ago

    YOU'VE GOT TO BE KIDDING ME HONEY, YOUR MAN OFFSET CAN REPLACE THAT BLANKET AND BUY YOU MANY MORE, THAT WAS JUST PLAIN IGNANT, CUT THAT ATTENTION SHIT OUT!!!😕😕😕😕😕😕😕😕

  • Elizabeth Claude
    Elizabeth Claude 2 years ago

    I think offset should explain the break up.

  • Lindsey Struckmann
    Lindsey Struckmann 2 years ago

    Stay together y'all cute together I said that

  • Curtistine Miller
    Curtistine Miller 2 years ago

    I THOUGHT CARDI BROKE UP WITH HIM OVER SOME VERSES.!?

  • Dayvawn Gibson
    Dayvawn Gibson 2 years ago

    Somebody buy this crazy ass lady a blanket

  • Ⱥñðʀɇ Ⱥmȁʀų
    Ⱥñðʀɇ Ⱥmȁʀų 2 years ago

    "Broke the internet" when in reality only losers with no life, felt hearted broken over it.

  • Mike V
    Mike V 2 years ago

    Wassup wit this girls eyes n shit

  • Cinnamon83 Peaches
    Cinnamon83 Peaches 2 years ago

    Also her 5minutes of fame is up.

  • Cinnamon83 Peaches
    Cinnamon83 Peaches 2 years ago

    Also why do we give AF about theses people who take life for a joke one day offset will wake up and find him a women with some class but then again hr isn't much of a man these black n brown people must do more for this misled generation their repersenting or we just gonna drop back in aids epidemic and teen pregnancies,n poverty as seem before wake up black america u arebering taking for a ride.

  • Cinnamon83 Peaches
    Cinnamon83 Peaches 2 years ago

    Can somebody send this dumb ass heathen back whence she came from first of all when god blesses u people should become humble not bragging n boasting this chick don't really have know talent their are much deserving people in the world she is a one trick poney.

  • killerx4123
    killerx4123 2 years ago

    Who cares.

  • Tehuti Goddess
    Tehuti Goddess 2 years ago

    I'm getting sick of this One hit Wonder Chick!

  • Jamie Harris
    Jamie Harris 2 years ago +1

    CARDI B IS SO DUMB! I HATE HER. SHE LOOKS LIKE SHE SMELLS

  • jojo Cáströ Tv
    jojo Cáströ Tv 2 years ago +1

    she is a one hit wonder who cares

  • Fin the human
    Fin the human 2 years ago +1

    Waffle House on me? 😍😍😍😍 You gotta love Cardi B

  • See What I Did There?
    See What I Did There? 2 years ago +1

    According to this statement all misconduct allegations against Harvey, Bill Cosby, and O.J. are FALSE! Apology *NOT* accepted.

  • Allen Frazier
    Allen Frazier 2 years ago

    Awww so what she's just a jump off that's what thots do it's in her DNA how do u think she got her deal for her skills LMFAO

  • millbill killbill
    millbill killbill 2 years ago +1

    You can tell a bitch is no good if they say were they from gotta came out... The bronxs came out of you? Bitch is slow 🐌 🐌 🐌

  • Kaos Jay
    Kaos Jay 2 years ago

    Y'all think offset give af

    • Glorie Mpaka
      Glorie Mpaka 2 years ago +1

      Kaos Jay do you see him 24/7 how you know how he feels?

  • King Kellz
    King Kellz 2 years ago

    1st of all >__>

  • TB Respect
    TB Respect 2 years ago

    Cardi b is a baddie

  • Just Music & Mixtapes Official Channel

    So Sad for Cardi B Fans Love This 💎💎💎➡thexvid.com/video/QGAKMnklmes/video.html

  • Rell Real
    Rell Real 2 years ago

    Who gives AF bout this washed up stripper bitch!!

  • Chinyere Ibelegbu
    Chinyere Ibelegbu 2 years ago +2

    I love cardi 😫😫😫😫😫 she got y’all worried for no reason 😂😂 she’s been looking for that purple blanket for a bit now !!
    Anyways subscribe to my channel 😂💋

  • moontakeen whitaker
    moontakeen whitaker 2 years ago

    Off better run away

  • Phoebe -
    Phoebe - 2 years ago

    You think they take anti- virals

  • James Jackson
    James Jackson 2 years ago +19

    "He stoled my purple blanket "
    - Cardi b

  • Earline  Beaman
    Earline Beaman 2 years ago +2

    Oh no I gotta him back. Who's going to write my songs?

  • Jimmy Wong
    Jimmy Wong 2 years ago

    That most be a voodoo purple blanket"who ever got the blanket gonna be rich hahaha

  • empress stylistic
    empress stylistic 2 years ago

    Leave purple haze alone ppl broke up ove a bag of weed wow blanket is weed

  • Shanelle Taylor
    Shanelle Taylor 2 years ago

    she doesn't have a snapchat

  • nyjha aliyonna
    nyjha aliyonna 2 years ago

    There together

  • Djbro2true1000keepitsotrue Jones

    This click bate getting out of hand i didnt here it in world star hip hop or tmz this is some fake shit

  • chilo from houston
    chilo from houston 2 years ago

    more fame they never broke up

  • B. fly B.flyest
    B. fly B.flyest 2 years ago

    So fast

  • B. fly B.flyest
    B. fly B.flyest 2 years ago

    Dam so so.sad

  • Willa Jones
    Willa Jones 2 years ago +23

    Does "purple blanket" mean something or is she actually talking about a purple blanket? I'm not familiar with some of today's lingo Lol

    • Shonia Seats
      Shonia Seats 2 years ago +4

      Willa Jones no she really been hunting for her purple blanket somebody been hiding it from her

  • MzK4Lyfe
    MzK4Lyfe 2 years ago +15

    That was so childish

  • Maequn The Entertainer
    Maequn The Entertainer 2 years ago +29

    They didn't break up 😂😂 BET breaks be a day late with stuff

  • Tay Henderson
    Tay Henderson 2 years ago

    Man why cardi b and offset break up

  • Shannon Stratton
    Shannon Stratton 2 years ago +28

    These mfs are jokes huh what happened to hip hop, we just let these clowns take over now it’s a freaking circus

    • See What I Did There?
      See What I Did There? 2 years ago +1

      These young kids ain't convinced there's even a struggle, but all the record execs should've known better. We need mature speakers who can articulate a point and purpose. Not dumb kids that gloat about the money they're making in the first place.

    • Tim-Tim M
      Tim-Tim M 2 years ago

      Lol.. Nothin but non sense

    • Don't go there
      Don't go there 2 years ago

      Shannon Stratton
      Loool

  • Simply Nya
    Simply Nya 2 years ago +32

    They're still together

  • geran subrayen
    geran subrayen 2 years ago +5

    Migos in south africa what a dead show

  • Josue
    Josue 2 years ago +41

    Bruh cardi washed up af

    • monie
      monie 2 years ago

      you wanted attention. 😴😭

    • Lena E
      Lena E 2 years ago +1

      Cooking Wit da Plug no sweetheart I’m just speaking facts ! Stop speaking on shit you don’t know anything about and you wouldn’t have this problem . 💯 speak on what you know. Can’t deal with your ignorance I will dismiss my damn self Chile 😂😂💀 no more to say here.

    • Heel Asylum
      Heel Asylum 2 years ago

      Lena E I'm minding my own business and commenting under what somebody else said so before you come for me look at the comment🙃

    • Heel Asylum
      Heel Asylum 2 years ago

      Lena E bitch stop making paragraphs like you about it😂😂😂😂😂😂.

    • Lena E
      Lena E 2 years ago

      Cooking Wit da Plug lmao oh I’m goofy ? I think the goofy bitch is the one not knowing what she talking about looking like a dumbass. Girl your username is “ cookie wit da plug “ you the only goofy bitch I see. 😂😂Nah boo you got time if you didn’t you wouldn’t have even responded! Or are you using phrases you don’t know the meaning to?

  • Alex Levingston
    Alex Levingston 2 years ago +3

    I hope everything gets better for them both.

  • Its Fidzgee
    Its Fidzgee 2 years ago +1

    First comment