My Blind Friend Picks My Outfits!

Share
Embed
  • Published on Aug 22, 2018
  • Molly is back to take my shopping and show me how she shops as a blind person!
    Join Honey for FREE at joinhoney.com/gabbie
    Honey’s 10 million members save an average of $28.61 a month on sites like Amazon, Sephora, Ulta, Morphe, and more!
    🔔 TURN ON MY NOTIFICATIONS🔔
    Watch Molly's video! thexvid.com/video/gC0JHBluEm0/video.html
    "HONESTLY" & "HONESTLY (ENCORE)" AVAILABLE FOR DOWNLOAD AND STREAM EVERYWHERE!
    🎵iTunes/Apple Music🎵
    🖤HONESTLY: itunes.apple.com/us/album/honestly-single/1425125532
    🔪HONESTLY (ENCORE): itunes.apple.com/us/album/honestly-encore-single/1425123798
    🎵SPOTIFY🎵
    🖤HONESTLY: open.spotify.com/album/63BcJugSDfnIFCqN31JgOr
    🔪HONESTLY (ENCORE): open.spotify.com/album/6QYhBaJr7Bu9QpLROKonUp
    HONESTLY OFFICIAL LYRICS VIDEO : thexvid.com/video/qHpyWAy9gEs/video.html
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 13 786

  • Alexis Royal
    Alexis Royal Day ago

    Loved they played inxs in the store

  • Venla Långström
    Venla Långström Day ago +1

    I love this video but it is kinda annoying that it keeps cutting to her talking about stuff! Like I just want to watch the video!

  • Hannah Licanto
    Hannah Licanto 2 days ago

    I honestly kinda like Gabbie’s baby voice

  • Chyanne Lane
    Chyanne Lane 2 days ago

    Molly is so pretty

  • Elena Bala
    Elena Bala 3 days ago

    Is that a tøo shirt?? I hope it is ||-//

  • Ava Lanier ( Student )

    I have the same lamp as you

  • frankieromustdie
    frankieromustdie 3 days ago

    I. Love. Your. Shirt

  • Konstantinos Tsolakis

    I LOVE THE BABY VOICE!!!

  • Chloe Batz
    Chloe Batz 3 days ago

    Thank you so much for helping me👍😍

  • Evin and Warriors Productions

    Every one is friemds with molly because she is so relatable XD

  • kendal tibbets
    kendal tibbets 4 days ago

    Yooo where are those boots from!?

  • Akasha Jones
    Akasha Jones 4 days ago

    Where’s the actual full video of them shopping without her talking

  • Brunette Designs
    Brunette Designs 4 days ago

    There's no way she can know how very much pink is NOT your colour. You dress perfectly for yourself, which is rare, and I just luv your distressed tees and your metal accessories

  • Brunette Designs
    Brunette Designs 4 days ago

    I love what you wear, your style, way more than hers and what she designed for you, but her choices were still good, cool to see. :)

  • vanessa fuller
    vanessa fuller 5 days ago +1

    Did anyone else notice at 1:10 her phone percentage was at 69%
    Sorry im *VERY* immature
    😂😂😂

  • kenzzzie m
    kenzzzie m 5 days ago

    love all the tik tok songs playing in the backkkkk

  • Leah Jo
    Leah Jo 5 days ago

    I want molly to go shopping for me. She knows fashion to a T.

  • luna_ belle
    luna_ belle 5 days ago +1

    18:25 true tho oof

  • Speedpaint Prince
    Speedpaint Prince 6 days ago

    All the bullshit
    I don't need it
    And honestly I dont believe it Noowww

  • pathetic mortal
    pathetic mortal 8 days ago

    "Blind friend picks my outfits" 😕 Molly Burke is her name, use it.

  • Ally Moore
    Ally Moore 9 days ago +1

    Why are you so pretty love you girl🖤😘

  • Adriel Bonilla
    Adriel Bonilla 9 days ago +1

    Damn I really need Molly to help me with my outfits I'm a mess

  • amber
    amber 9 days ago

    Your “blind friend” had a name?? Idk if it’s just me, but I hate that in the youtube titles. Could have been “Molly picks my outfits!”

  • Jacky Lol
    Jacky Lol 10 days ago +1

    I understand molly. I had to play blind for a play. It's amazing if you can blind fold and do things it will change ur mind. I did for a summer. My mind and everything has change from being blind.

  • stella starn
    stella starn 10 days ago +4

    7:05 i love that voice gabbie does 😂❤️

  • Kayla Palasota
    Kayla Palasota 10 days ago

    Part 2 please!!!

  • Violet Denney
    Violet Denney 10 days ago +2

    I'm watching this after the "I BOUGHT A HOUSE" video. Omg! Congrats sooooooooooo much!😃😃😊

  • This bitch empty YEET
    This bitch empty YEET 10 days ago

    Who is watching this thinking. SHE HAS A HOUSE

  • Auggie Angel
    Auggie Angel 11 days ago

    This is starting to annoy me. At first it was okay, but like stop. Gabbie keeps saying “MY BLIND FRIEND” why? So if Gabbie was my friend I could say “Going shopping with my ugly friend.” (Ik Gabbie is NOT ugly, it’s just an example) I’m not saying being blind is bad but like you don’t always have to state it. 😑😑😑😑😑

  • Kristina Williams
    Kristina Williams 12 days ago +3

    I actually really liked the plaid yellow pants with the white crop top

  • Suchinthana Karunaratne

    Lowkey tho, I kinda get how molly does her thing, bc im rly fucking colorblind, so I spend all my free time searching about color schemes and then when I go shopping I have someone tell me the colors. It really works tho, and I respect molly so damn much

  • lil gamergirl
    lil gamergirl 13 days ago

    I LOVE YOUR SONG

  • Ke'Juana
    Ke'Juana 13 days ago

    This was amazing. I have a new outlook on shopping

  • Mary DeSena
    Mary DeSena 14 days ago +1

    Why does the title have to be “blind friend” why can’t she just say Molly Burke

    • Monsii
      Monsii 14 days ago +1

      Mary DeSena ugh right

  • Kenzie Zuniga
    Kenzie Zuniga 14 days ago

    If i was someone who never watched her channel i would be like " who is the blind person" but molly is so awesome 😎 it seems like she can see

  • Apoorv Bansal
    Apoorv Bansal 14 days ago

    Do you have the raw footage where you guys pick outfits without you switching back and forth with your narration..I would like to see that..

  • Natalie and Lauren Vlogs

    They where really good for someone who is blind love Molly’s personality 💕💫

  • masie owensby
    masie owensby 15 days ago +2

    I love how the title is "my blind friend" and not "blind girl" or "blind person"...I just love how Gabbie and Molly's relationship is more than an act for TheXvid

  • Sapphire Love Burlesque

    Why not show the actual shopping and let Molly explain stuff more. You're just speaking for her and over explaining things...boring. was excited to watch but oh well.

  • violet rose
    violet rose 16 days ago

    For someone with 419 items of clothing you sure hate shopping lol

  • Lexi Lou
    Lexi Lou 16 days ago

    Gabbie: i had to gently steer her away from som items
    Molly: *looking at something gabbie doesn’t like*
    Gabbie: no please don’t pick that i hate that

  • Raven Wilkens
    Raven Wilkens 17 days ago

    Anyone else here just for Molly? 😂

  • Bella Colvin
    Bella Colvin 17 days ago

    So can Molly pick out my outfits😂 love you Molly!❤

  • Embersoul Flame
    Embersoul Flame 17 days ago

    OML 103.7 PLAY IS ONE OF MY FAVOURITE RADIO STATIONS I LISTEN TO IT WITH MELISSA AND JACK IN THE MORNING OMJISH WTH IM SO PROUD OF YOU GABBIE IM CRYING AND IM SO SAD I MISSED IT BC I KNOW YOU CAN CALL IN AND THEY LET YOU PLAY WHATEVER SONG YOU WANT WHATEVER GENRE ANYTHING AN JUST UUDHBFKSOAJFNVJDKCJFJDJD WOOOOWWW GABBIE IM JUST SO AMAZED BUT I SHOULDNT BE WHAT ELSE WOULD I EXPECT FROM SUCH AN AMAZING HUMAN BEING BC SHES JUST HUMAN AS A
    WE ALL ARE AND ALL THAT IS JUST THE SAME FOR ALL HUMANS, GAB FANS OR NOT EVERYONE NEVER CEASES TO MAKE ME SMILE AND CRY AND JUST BE SO PROUD TO SAY THAT WE ARE ONE

  • Greek_GeekGirl 1
    Greek_GeekGirl 1 18 days ago

    Rewatching this and living for how tall Gabbie is next to Molly 😁

  • Kyrah Mosley
    Kyrah Mosley 18 days ago

    "You can learn to live with it" 😂😂😂

  • Bahar Mazreku
    Bahar Mazreku 18 days ago

    Wow honestly molly has a great taste😍

  • Dilara Kara
    Dilara Kara 19 days ago

    I heop she gats better

  • luna eclipse
    luna eclipse 19 days ago

    Im basically the opposite of molly (my name is also molly) . because i can see but i can't visualise anything.

  • XPLR _Person
    XPLR _Person 23 days ago

    I’m colourblind so when Gabbie is explaining the colour, Gabbie is also explaining to to me cause that ‘pink’ dress looks purple

  • Mika _Gacha
    Mika _Gacha 23 days ago

    God I love it when gabbie dose the vocies

  • Izzy Danno
    Izzy Danno 24 days ago

    Molly “we are looking for black flowey pants but we cant fund any”
    Gabbie “oh wait”

  • Elise l-/
    Elise l-/ 24 days ago +1

    that moment when you use blind people for attention and veiws

  • PugBeast8 Love
    PugBeast8 Love 25 days ago +1

    Even if the outfit didn't look good on you. It was a good pair and would look good on someone else.

  • G -LO
    G -LO 25 days ago

    I wish I could go on a date with Gabbie Hanna it would be a dream come true

  • LGBT Plus Support
    LGBT Plus Support 25 days ago +1

    “Not dumbfounded, just dumb”
    ~ Stella

  • Nadia Oganesian
    Nadia Oganesian 26 days ago

    this is really dumb

  • Kristen Ball
    Kristen Ball 27 days ago

    Who else freaking LOVES the baby voice Gabbie does?? Idk... Maybe just me.

  • jessethedog
    jessethedog 27 days ago +2

    Love how your letting people with disadvantages in life have their time to shine ❤️❤️ I subbed

  • emmy .s
    emmy .s 27 days ago

    I mean... she is mall-y 😂😂😂

  • Greeta Valantean
    Greeta Valantean 28 days ago +1

    Gabbie: beetlejuice beetlejuice beetlejuice
    Me rewatching : OMG I luv da muvu

  • Alexa Macdonald
    Alexa Macdonald 29 days ago

    Oh wow 7:05 the guy looking at gabs lol

  • Kotoko McCoy
    Kotoko McCoy 29 days ago

    Ok when they were standing in the dressing room I don’t believe she was blind :/ she kept looking down at the pants and never failed to look where Gabbie moved. She wouldn’t even talk letting her know she moved. But she still would know exactly where she was.....

  • coco mac
    coco mac 29 days ago

    This would be a fun video but stop switching we don’t need to hear how great molly is every 3 seconds.

  • Brooke Gill
    Brooke Gill Month ago

    WOW!

  • Dino 122203
    Dino 122203 Month ago

    A passion for fashion \(°o°)/

  • DefiningReality
    DefiningReality Month ago

    But what happened to the flowy black pants ?

  • Sidney Crosby Ice God
    Sidney Crosby Ice God Month ago +2

    Lol poor Gabbie was sooo tired of shopping and poor Molly just wanted to keep going, lol. 💛😇

  • Sidney Crosby Ice God
    Sidney Crosby Ice God Month ago +1

    💜💜💜

  • Little Baddie
    Little Baddie Month ago +1

    I wish Gabbie would have just showed us the video instead of talking 😂🤦🏼‍♀️