Another Awkward Interview with Deadpool

Share
Embed

Comments • 1 637

  • IGN
    IGN  Month ago +477

    Watch our first awkward interview with Deadpool here! >> thexvid.com/video/dHZsN0h34-o/video.html

    • Chris Akane ASMR
      Chris Akane ASMR 12 days ago

      This is literally me. Lol 😂😂😂

    • Samuel Samuel
      Samuel Samuel Month ago

      Didn't bother animating the eyes this time, eh?

    • H.V.E Zomb1enator
      H.V.E Zomb1enator Month ago

      shes says shes a huge fan and dont even laugh. what fan says they are a huge fan and haves a conversation to Deadpool and dont even laugh.

    • Ramsha Amjad Ali Khan
      Ramsha Amjad Ali Khan Month ago

      IGN wow.... he is soooo hilarious... lol

  • Magg78
    Magg78 2 days ago

    Saw Deapool 1 just a few days ago. Man I’ve missed out, most fun superhero by far 😂

  • Xavier Washington
    Xavier Washington 3 days ago

    Idc what anyone says, i loved Spiderman 3

  • DarkSly
    DarkSly 6 days ago

    Deadpool is my favorite Marvel hero

  • AR15
    AR15 8 days ago

    Jack Sparrow and Deadpool are the best characters ever made.

  • Eric Mansveld
    Eric Mansveld 8 days ago +1

    I love you deadpool

  • Ayden Lane
    Ayden Lane 8 days ago

    Lady- What is ur favorite city?
    Deadpool- Umm.. Dave and Buster's

  • Nickhead Jones
    Nickhead Jones 8 days ago

    Deadpool is awesome

  • Bored Person
    Bored Person 9 days ago

    He hates Cristiano Ronaldo xD

  • Alpha Destiny
    Alpha Destiny 10 days ago +1

    What's wrong with spiderman 3?

  • The Paul Gray jr
    The Paul Gray jr 10 days ago

    Lmao

  • Kelvin Mahabir
    Kelvin Mahabir 10 days ago

    Spiderman 3 is the best

  • CrystalKitty 974
    CrystalKitty 974 11 days ago

    This man is my new family member😂🤣😂🤣
    (Not literaly tho)

  • -- エステティック

    I went to deadpool 2 with my church group and our pastor.

  • Kahoobb
    Kahoobb 14 days ago

    i got a deadpool ad about redbull lol

  • Hector Perez
    Hector Perez 15 days ago

    Its crazy how he is able to play his character in many different scenarios without the scripted movie.

  • Pervs
    Pervs 15 days ago

    Is this scripted?

  • Jacob Martineau
    Jacob Martineau 16 days ago

    "And cristiano Ronaldo." Does this mean that dead pool is a messi fan?

  • Aimn Iskndr
    Aimn Iskndr 16 days ago

    stop making eye contact with me 😂😂

  • tccths
    tccths 17 days ago

    stop making eye contact with me oml

  • Scott Lee Clayton
    Scott Lee Clayton 17 days ago

    Nobody can ever, ever play Deadpool.... This is Ryan's character.

  • Renegade Raider
    Renegade Raider 17 days ago

    Bum

  • Mike Hernandez
    Mike Hernandez 17 days ago

    wtf was that first sentence that he said wasn't a sentence lol

  • Zaria Galaxy
    Zaria Galaxy 17 days ago

    I’m watching Deadpool video when a ad of Deadpool comes on...

  • Hannes Olsson
    Hannes Olsson 17 days ago

    Christer Minaldo who?

  • Wrestling Renegade
    Wrestling Renegade 17 days ago

    Ironic how i was watching spider man 3 while watching this 😂

  • Ashley Zappe
    Ashley Zappe 18 days ago +1

    😂a deadpool ad played before this

  • Luz y Marely
    Luz y Marely 18 days ago

    Lol i got a deadpool ad

  • Original Network
    Original Network 18 days ago +1

    Xd i get a deadpool ad before watching this

  • Justin Phillips
    Justin Phillips 18 days ago

    Cattywampus - Bumfuzzle - Argle Bargle.

  • Delapuentz
    Delapuentz 19 days ago

    Best interview 😂👌

  • Night Eye
    Night Eye 19 days ago

    Cr7????

  • Kayla Livingston
    Kayla Livingston 19 days ago

    The second she said she hates Spiderman 3 I clicked off hella fast

  • Organic Corn
    Organic Corn 20 days ago

    Ronaldo?

  • Yin Chu Rijnaard
    Yin Chu Rijnaard 20 days ago

    What’s the song ?!

  • mogumogu
    mogumogu 20 days ago

    i know deadpool is part of the marvel universe itself but goddamn how thirsty must you be for cable to say that description at the top of his head fuckin' nerd
    (haha just kidding im one of cable's five fans)

  • Clinton A
    Clinton A 21 day ago

    Is R.R. really this damn funny or is most of it scripted?

  • The Achiever
    The Achiever 21 day ago

    What is the name of the girl... the interviewer?..... ohh god she is so beautiful... I will love making eye contact with her

  • Nature Boy
    Nature Boy 21 day ago

    "The only place you know you're getting the freshest STDs..."

  • skyfallo
    skyfallo 21 day ago

    how does he see from inside his suit

  • robin hawkins
    robin hawkins 21 day ago

    I'm BMGL.. 🤣🤣🤣🤣

  • Ester Who
    Ester Who 21 day ago

    Did anyone else get a Deadpool 2 ad before seeing this?

  • George Pivey
    George Pivey 21 day ago

    Meh, not that funny. Was that improv? Wasn't very solid.

  • Emil Heskey
    Emil Heskey 21 day ago

    "u need to see spiderman 3 to enjoy it" XD, ikr

  • Vineeta Prasad
    Vineeta Prasad 21 day ago

    Ryan rocks as a superhero. I wish he would have been our Spiderman. 🕷

  • Malachi Whaley
    Malachi Whaley 22 days ago

    DEADPOOL WAS THE BEST

  • The Best Commenters
    The Best Commenters 22 days ago +1

    Girl: Who's should not watch this movie?
    Deadpool : bla bla bla....and Cristiano Ronaldo...F*ck that guys
    *LOL*

  • Xx Gamers
    Xx Gamers 22 days ago

    Prepare your tickets and get this man an oscar

  • Jay kant Beria
    Jay kant Beria 22 days ago

    This lady is hot.

  • vex
    vex 22 days ago

    Even Deadpool knows Messi is better than Ronaldo

  • T W.
    T W. 22 days ago

    Cable

  • Derek Mcfadyen
    Derek Mcfadyen 22 days ago

    OSCAR ! !😁😁😁😁

  • Adam Davenport
    Adam Davenport 22 days ago

    I have a theory. Ryan Reynolds has become so engrossed in his role as Deadpool that he actually believes he's Deadpool. He shows up to interviews as Deadpool and everything. And everyone around him kinda feels sorry for him so they play along thinking it's not like he's hurting anyone. But then one day he'll snap and hurt someone and everyone will be like we should've seen it coming, we shouldn't have encouraged his behavior. And then he'll end up in the nuthouse insisting he's Wade Wilson even unto his dying breath.

  • pianoodle
    pianoodle 23 days ago

    and my coccyx, just to see what it’ll look like omg

  • The Jadenator
    The Jadenator 23 days ago

    Did this woman just say she hated spiderman 3

    • kingdomcome180
      kingdomcome180 21 day ago

      The Jadenator yeah she did but to be fair venom in 90s cartoon came from asteroid and so did venom from Spider-Man 3 so they got that right

  • That1AsianGuy
    That1AsianGuy 23 days ago

    Hahaha, I just got a mikes harder Deadpool ad

  • harman singh
    harman singh 23 days ago

    montreallll

  • Deadpool
    Deadpool 23 days ago +1

    Jacki looks like she has smelly feet.

  • KingRetro96
    KingRetro96 23 days ago

    Lmaooo "Rick Astley low"

  • Soccer Fan
    Soccer Fan 23 days ago +1

    Wait did he say cristiano Ronaldo?

  • Mehdi Kech
    Mehdi Kech 23 days ago

    Did he say Cristiano Ronaldo 😂😂😂😂😂

  • Your Marvel Fan
    Your Marvel Fan 23 days ago +1

    He was talking about spiderman😱😱😱😱

  • Your Marvel Fan
    Your Marvel Fan 23 days ago

    Deadpool coming to montreal😱😱😱😱😱 omg yas

  • Real Madrid MRG
    Real Madrid MRG 23 days ago +1

    When he said Ronaldo I was thinking about him

  • Black Lotus27
    Black Lotus27 23 days ago

    I literally died from laughter😂😂😂

  • nikita
    nikita 23 days ago +1

    I like how I got a Deadpool Commercial right before this video .

  • abhishek agrawal
    abhishek agrawal 23 days ago

    What is the point of censoring this ?

  • mayo
    mayo 23 days ago

    He is so good potraying deadpool😃

  • Patrik Starčević
    Patrik Starčević 23 days ago

    LOL

  • shayan ali
    shayan ali 24 days ago

    Its summer holidays, I'm underage and its coming to cinemas near me, I definetly need to watch this movie

  • EDRICK
    EDRICK 24 days ago

    DID HE SAY CR7? LOLLZZZZ I LOVE DEADPOOL

  • The Sandbox
    The Sandbox 24 days ago

    There couldn't be a better man to play Deadpool than Ryan Reynolds

  • pRiNcE kHALiD
    pRiNcE kHALiD 24 days ago

    No matter wht u say dp ronaldo is real hero unlike u...

  • Jose Ortiz
    Jose Ortiz 24 days ago

    😭

  • Bob Treduis
    Bob Treduis 24 days ago +1

    I got a mikes harder deadpool ad for this... niiiiiice

    • Bob Treduis
      Bob Treduis 21 day ago

      I came back to see why I got a notification and I the same ad lmao

  • EXMAN VARTE
    EXMAN VARTE 25 days ago +1

    *hated Spiderman 3*

  • Mae Rynel Nahine
    Mae Rynel Nahine 25 days ago +1

    Things went sideways in the most colossal way

  • Negan
    Negan 25 days ago +1

    " This one is definitely a money-grab "
    { FOX INTENSIFIES }

  • Marina Walker
    Marina Walker 25 days ago

    I got a Deadpool ad for this

  • Adonis Palacios
    Adonis Palacios 25 days ago +1

    He nailed the cable origin 👍🏽

  • JonasPlettGaming
    JonasPlettGaming 25 days ago

    Stop making eye contact with me😂😂😂😂

  • kawaii potato
    kawaii potato 25 days ago

    I had a Deadpool add before this XD I’m happy now lol

  • I couldn’t think of a name

    Why won’t he talk to us

  • Potato Evil twin
    Potato Evil twin 25 days ago

    This is so obviously staged

  • TemmieGaming24 t
    TemmieGaming24 t 25 days ago

    I got a deadpool ad before watching this...




    I'm not even kidding

  • Adam Abdeljaber
    Adam Abdeljaber 25 days ago

    Who is she she’s gorgeous

  • Shade Tee
    Shade Tee 25 days ago

    Deadpool be sassy AF though!

  • Chino Gaming
    Chino Gaming 25 days ago

    Who else got an Deadpool 2 Ad?

  • FaZe Ridge
    FaZe Ridge 25 days ago

    Guarantee deadpool will slip into the next avengers because why not

    • kingdomcome180
      kingdomcome180 21 day ago

      How? Ryan Reynolds plays captain America in the avengers series of movies. I realize it is possible with editing and special affects but Ryan bulks up 10 pounds in muscle for his captain America appearances. Deadpool uses make up mixed with silicone masks on his body to make him look like Freddy Kruger’s long lost child from hell

  • The Chocolate Guy
    The Chocolate Guy 25 days ago

    a Deadpool 2 ad on a Deadpool 2 video.

  • Close Forgood
    Close Forgood 25 days ago

    Why spiderman 3?

  • den525
    den525 25 days ago

    Christian ronaldo?

  • Game Mode123
    Game Mode123 25 days ago

    Deadpool ad for a Deadpool video, nice

  • MrGuy
    MrGuy 26 days ago

    I got a Deadpool 2 ad before this

  • andifikrimahardika
    andifikrimahardika 26 days ago

    why cristiano ronaldo?

  • chotu das
    chotu das 26 days ago +2

    Deadpool plays Ryan so well....

  • CWDrawing 1234567
    CWDrawing 1234567 26 days ago

    lol cristian ronaldo

  • Matthew B
    Matthew B 26 days ago +1

    She shouldn't see deadpool 2, cuz she has no sense of humor

  • Jake D
    Jake D 26 days ago +1

    That Dave and Buster's STD line happened in my city and I think that what's he's referencing.

  • CERTIFIED APEX's
    CERTIFIED APEX's 26 days ago

    Cristiano ronaldo...fvck that guy