Stormzy
Stormzy
  • 56
  • 455 556 969

Video

STORMZY - DISAPPOINTED
Views 5M19 days ago
STORMZY - DO BETTER
Views 1.9MMonth ago
STORMZY - WILEY FLOW
Views 12M4 months ago
STORMZY - VOSSI BOP
Views 78M9 months ago
STORMZY - COLD
Views 5M2 years ago
STORMZY - SCARY
Views 23M3 years ago
STORMZY - STANDARD
Views 10M4 years ago
STORMZY - NIGO DUPPY
Views 2.5M4 years ago
STORMZY - SHUT UP
Views 99M4 years ago
STORMZY - KNOW ME FROM
Views 27M5 years ago
STORMZY - NOT THAT DEEP
Views 7M5 years ago
STORMZY - GOLD THOUGHTS
Views 2.3M5 years ago
STORMZY - 0 TO 100
Views 5M5 years ago
STORMZY - SECOND QUARTER
Views 2.2M5 years ago
STORMZY - FLAWLESS
Views 373K5 years ago
STORMZY - ALL THAT MATTERS
Views 4.3M6 years ago
STORMZY - THE WORST
Views 402K6 years ago
STORMZY - ALL ME FT. DEEPEE
Views 237K6 years ago
STORMZY - THE INTRO [168]
Views 162K6 years ago
STORMZY - FREESTYLE #2
Views 35K6 years ago
STORMZY - THE PROLOGUE
Views 178K7 years ago
STORMZY - FREESTYLE
Views 71K7 years ago
STORMZY - NO LIE FT. RAE
Views 38K7 years ago
STORMZY - BIRTHDAY MASSACRE
Views 106K7 years ago
STORMZY - I'M BACK [IMTV]
Views 193K8 years ago
STORMZY - MIKE LOWREY
Views 477K8 years ago

Comments

  • MEME SUPREME
    MEME SUPREME 40 minutes ago

    Stormzy is winning tbh

  • Dolly Daydream
    Dolly Daydream 2 hours ago

    Poetic and intelligent xxx

  • Troc Poc
    Troc Poc 2 hours ago

    Lukaku baby!!!!!!!

  • Mark Williams
    Mark Williams 3 hours ago

    Ed Sheeran is a monster. My man's musical talent is unbelievable.

  • Nicks second channel

    This song makes me want to come out as hetrosexual

  • Frank stone
    Frank stone 3 hours ago

    At 1:44 Idris Elba appears

  • Moonlight 920
    Moonlight 920 3 hours ago

    Luke from TGF rapping now huh?

  • Jams Handosaur
    Jams Handosaur 3 hours ago

    Nobody: Me: how is Stormzy's mental health?

  • CJ Banks
    CJ Banks 3 hours ago

    The UK is perfecting their craft right now I think they may have taken the torch from Canada like how Canada took it from the ATL.

  • Sol Gurei Fokkusu
    Sol Gurei Fokkusu 4 hours ago

    This sounds waaaaay better than the shit we got in America right now

  • Adrian Jr
    Adrian Jr 4 hours ago

    Oi bruv god save the queen

  • Natasha Avery
    Natasha Avery 4 hours ago

    This song got me bumpinnn it's a slap forsure love from Cali🤘🏾❤

  • GATUSO
    GATUSO 4 hours ago

    Wiley

  • Hamzawski
    Hamzawski 4 hours ago

    shouldv known BEAEAR

  • Eamonn 06
    Eamonn 06 5 hours ago

    Nobody: Absolutely no one: English teachers: Who is stormzy?

  • XXXTENTACION
    XXXTENTACION 5 hours ago

    I’m American but this shit is fire 🔥

  • Nee
    Nee 5 hours ago

    Others: want money Stormzy: want society

  • precut
    precut 5 hours ago

    Why so many nobody: english teachers:

    • chding zuure
      chding zuure 49 minutes ago

      lmao i did a stupid cover with my phone if anyone is interested its in my channel

  • Monte Wright
    Monte Wright 5 hours ago

    I'm here because of the Brilliant Idiots podcast!

  • LIVINGSTON HIBS
    LIVINGSTON HIBS 5 hours ago

    i remember when this came out its still fucking shite ill stick to my scottish stuff sorry guys

  • Nah So We See Am TV
    Nah So We See Am TV 5 hours ago

    Don’t mess with @BurnaBoy Omo Naija🇳🇬

  • Jake Bennett
    Jake Bennett 6 hours ago

    stormzy always crouchin cuz he too tall

  • myspacestatus
    myspacestatus 6 hours ago

    Get this shit to 100 million views

  • Sultan S
    Sultan S 6 hours ago

    Grown men talking about mums.....

  • Marie Amy Allen
    Marie Amy Allen 6 hours ago

    Oluwa Burna my fav forever 🔥

  • Venom Ygc
    Venom Ygc 6 hours ago

    🔥🔥🔥🔥🔥 thexvid.com/video/fNxep0jLxag/video.html🔥💪🏾🔥🔥

  • layan kennedy
    layan kennedy 6 hours ago

    His face went soft every time he looked at his mum. Too sweet.

  • 「Honey Boba」
    「Honey Boba」 6 hours ago

    My class was looking at pictures at my teacher’s son and the boys were like “he looks like stormzy lol” and then my teacher said that her son was cute Sorry my guy

  • Adrian Małecki
    Adrian Małecki 6 hours ago

    That beat OMFG ! :O

  • William Gambardella
    William Gambardella 7 hours ago

    Your words have saved many men. don't ever change x

  • Lowkey Weeb
    Lowkey Weeb 7 hours ago

    No one: Drake taking notes

  • Rachael Marriott
    Rachael Marriott 7 hours ago

    My media teacher is obssessed with this ngl, he plays it every few lessons. Think hes one of your biggest fans like fully not joking :)

  • The Chiltern Trainspotter

    Pause the vidieo and go to 0:51

  • BetaFreak
    BetaFreak 7 hours ago

    Thx stormzy I love this song i always put it is so emotional I think about have great life is

  • ywang gianni
    ywang gianni 7 hours ago

    Im kinda glad this shit goes 100 mills views soon, one of the best vibes

  • XmoneyX777
    XmoneyX777 7 hours ago

    the best song he has put out

  • monsieur mongolfier
    monsieur mongolfier 7 hours ago

    The voice of a generation.... A sad, uninspired and retarded one.

  • Alison Denman
    Alison Denman 8 hours ago

    ♥️♥️♥️

  • Saeed Osman
    Saeed Osman 8 hours ago

    1:16 must've got him mad lol.

  • StephanieOfficial1
    StephanieOfficial1 8 hours ago

    🔥

  • EPIC gamer66
    EPIC gamer66 8 hours ago

    Nice even tho im last

  • _ROBLOX_ Boiis
    _ROBLOX_ Boiis 8 hours ago

    Search Baka Prase-Ono moje

  • UJWIN GODWIN
    UJWIN GODWIN 8 hours ago

    The last person to like this will most likely be a Millionaire...

  • Dwight Williams
    Dwight Williams 8 hours ago

    This song made me hold my caribbean mom's whip while she tried to cut my ass 🥴

  • Hai Nam Nguyen
    Hai Nam Nguyen 8 hours ago

    Lukaku

  • Doran Francis
    Doran Francis 9 hours ago

    LOVE THIS!!!!!

  • Dave Slater
    Dave Slater 9 hours ago

    I said a pray this morning .lord iv bin broken 👌

  • Jachebed
    Jachebed 9 hours ago

    I want to be in ur Next video..

  • Malik Hoff
    Malik Hoff 9 hours ago

    Ting.

  • Malik Hoff
    Malik Hoff 9 hours ago

    Check out my music. I'm a rockstar Rapping 🔥👽🤘🏾 thexvid.com/p/PLlyrchGyH70eUKjBhXkF546Ytj0dkdQIs

  • Malik Hoff
    Malik Hoff 9 hours ago

    Song: *Playing*. Me: Check my Music Out.

  • YaBoyDonut
    YaBoyDonut 9 hours ago

    Nobody: Asked

  • John Wayne
    John Wayne 9 hours ago

    Drake gonna take this flow 😂

  • anniz Xx
    anniz Xx 9 hours ago

    Big up stormzy

  • Crouching Tiger
    Crouching Tiger 9 hours ago

    The King is dead long live the king

  • yung sav
    yung sav 10 hours ago

    That sit at the end definitely got to wiley

  • Eden Goulding
    Eden Goulding 10 hours ago

    Time to do this at Monday English...

  • paddington the bear
    paddington the bear 10 hours ago

    A assolutamente adore Stormzy, 💙💙💙💙

  • Jessie Inocentes
    Jessie Inocentes 10 hours ago

    T has left the chat

  • Henry Dawson
    Henry Dawson 10 hours ago

    Ruff sqwad made stormzy famous!!!.....

  • phille Hussaini
    phille Hussaini 10 hours ago

    Fashi burns boy is going world wide

  • Code Master
    Code Master 10 hours ago

    The beat cold still

  • Sidney Ijenyo
    Sidney Ijenyo 10 hours ago

    This song makes me wanna shit in my office toilet and leave it unflused

  • Roșca Claudiu
    Roșca Claudiu 10 hours ago

    3.423.2

  • Roșca Claudiu
    Roșca Claudiu 10 hours ago

    2:072:072:07

  • Sidney Ijenyo
    Sidney Ijenyo 10 hours ago

    Jesus Christ, stormzy have mercy

  • J B
    J B 10 hours ago

    He can handle a mug

  • Odin The Gamer
    Odin The Gamer 10 hours ago

    This track slaps harder than them dudes that do them slapping faces contests

  • Turbopusen
    Turbopusen 10 hours ago

    Mah boi stormzy got an army of roadmen lol

  • d3viltheory
    d3viltheory 10 hours ago

    Love stormz, not sure about the Blade jacket though haha <3

  • Mama Janneh
    Mama Janneh 10 hours ago

    I like this music so much

  • Chrzmaxx 22157
    Chrzmaxx 22157 10 hours ago

    Zu

  • Matthew Rattigan
    Matthew Rattigan 10 hours ago

    In Our Own Time thexvid.com/video/PD5EL5CIKRI/video.html

  • SmilezzTheCreator
    SmilezzTheCreator 11 hours ago

    This is such a sick catchy tune. Love it

  • Choco_ Mel
    Choco_ Mel 11 hours ago

    I felt dat hate, *nice*

  • Mick Shield
    Mick Shield 11 hours ago

    Stormzy and Aion Clarke just stroked my soul

  • Veronica M
    Veronica M 11 hours ago

    Ed Sheeran - Take Me Back To London (Sir Spyro Remix) [feat. Stormzy, Jaykae & Aitch] thexvid.com/video/XJQy_R9CYR4/video.html

  • Earthbound J
    Earthbound J 11 hours ago

    Accident that I ended up here. I stayed on purpose

  • Darragh Noonan
    Darragh Noonan 11 hours ago

    Keep up the great work

  • Jones 0
    Jones 0 11 hours ago

    2020

  • Prabhav Sistla
    Prabhav Sistla 11 hours ago

    The only 25 k who disliked this is who got late to work that day

  • Teo VEVO
    Teo VEVO 11 hours ago

    At the start he says kkk

  • WilzBillz
    WilzBillz 11 hours ago

    Who is here before 100 million views

  • Joe Shut
    Joe Shut 11 hours ago

    2 kings going at each other....young blud wins

  • og west
    og west 12 hours ago

    Stormzy is gettin better and better #merky #skengman #problem never run out of barz

  • Barcelonistas 12
    Barcelonistas 12 12 hours ago

    3:14

  • That's Savvy
    That's Savvy 12 hours ago

    Oi this slaps hella hard!

  • Marcus Bevan
    Marcus Bevan 12 hours ago

    Let’s get this video to a million likes 🥶

  • Kylirr
    Kylirr 12 hours ago

    jus witnessed a murder bruh

  • Thandoluhle Shongwe
    Thandoluhle Shongwe 12 hours ago

    The way he sat on the Prius is satisfying

  • Loise Shipwata
    Loise Shipwata 12 hours ago

    I still wish Burna's part was longer🔥💖

  • Dagz Boss
    Dagz Boss 12 hours ago

    Get off stormzys leng, Wiley the real GOAT here, just cause stormzy is in the lime light atm he won with a mum cuss song? Bro done this back when I was 13yrs old... Go back n listen to wiley lyrics and rest easy...

  • Catherine Gregson
    Catherine Gregson 13 hours ago

    FUCK THE GOVERNMENT AND FUCK BORIS

  • john lowry
    john lowry 13 hours ago

    everyone who hit the dislike button thought it was the down load button.. this is a good azz song..

  • Adela Holubová
    Adela Holubová 13 hours ago

    Cz ?😅

  • Leanne Porter
    Leanne Porter 13 hours ago

    Yes please let him know if you wanna this is that I tam wor etowiriroroworw has eotowore

  • Leanne Porter
    Leanne Porter 13 hours ago

    Yoooooooo

  • alone dark
    alone dark 13 hours ago

    Dislike for crushing e34

  • sam Kerit
    sam Kerit 13 hours ago

    lmao i did a stupid cover with my phone if anyone is interested its in my channel

  • Young Suit
    Young Suit 13 hours ago

    2:32 dude keeps try to not have his head blocked by stormzy